ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Γερμανία: 70 cents πάνω το diesel & 120 χ.α.ώ όριο

3.588 Επισκέψεις στο άρθρο (6/12/2019)

Ο Οργανισμός που έχει αναλάβει την μελέτη για να «πιάσει» η Γερμανία τους ενεργειακούς στόχους της προτείνει αυξήσεις στις τιμές των καυσίμων και την θέσπιση ανώτατου ορίου ταχύτητας στους αυτοκινητοδρόμους.

Aυτή την εβδομάδα επιβεβαιώθηκαν οι φήμες που ήθελαν την Ολλανδία να μειώνει τα όρια ταχύτητας στους αυτοκινητοδρόμους της με σκοπό να πετύχει τους ενεργειακούς στόχους της. Τώρα, φαίνεται πως ακόμη πιο δραστικά μέτρα σκέφτονται να πάρουν και στην Γερμανία.

Ο Ομοσπονδιακός Οργανισμός Περιβάλλοντος της Γερμανίας αποκάλυψε μια σειρά από προτάσεις που πρέπει να υιοθετηθούν για να βρεθεί η χώρα μέσα στα όρια που έχει θέσει η Ε.Ε σε ό,τι έχει να κάνει με την μόλυνση του περιβάλλοντος από τα αυτοκίνητα και τις μεταφορές γενικότερα.

Ξεκινώντας, προτείνεται να μπει ανώτατο όριο ταχύτητας στα 120 χλμ./ώρα
σε όλους τους αυτοκινητοδρόμους, ακόμα και στην Autobahn, ωστόσο αυτό ίσως να είναι το λιγότερο επώδυνο μέτρο για το ευρύ κοινό. Ο λόγος είναι ότι ο ίδιος Οργανισμός πιστεύει πως τα καύσιμα πρέπει να γίνουν σαφώς πιο ακριβά, κάνοντας λόγο πως η τιμή του diesel ανά λίτρο πρέπει να ακριβύνει κατά 70 λεπτά του ευρώ, φτάνοντας μέχρι το 2030 το 1,19 ευρώ/λτ.. Κάτι αντίστοιχο αφορά και την βενζίνη, καθώς προτείνεται η αύξηση της τιμής της κατά 47 λεπτά του ευρώ/λίτρο. Τέλος, ο Οργανισμός προτείνει ακόμη την μείωση του στόλου των εταιρικών αυτοκινήτων και την αύξηση των διοδίων για τα βαριά και μεγάλα οχήματα.

Η Süddeutsche Zeitung, η εφημερίδα για χάρη της οποίας έγινε η έρευνα, αναφέρει πως οι στόχοι που έχουν τεθεί είναι «φιλόδοξοι αλλά πραγματοποιήσιμοι» και ότι ήδη τα παραπάνω μέτρα έχουν τεθεί προς εξέταση από την Κυβέρνηση εδώ και κάποιους μήνες αλλά μέχρι τώρα δεν είχαν διαρρεύσει.

Το τελευταίο λόγο για το αν θα ισχύσουν τα παραπάνω μέτρα το έχει το υπουργείο Μεταφορών. Από την πλευρά του, ο Ομοσπονδιακός Οργανισμός Περιβάλλοντος τονίζει πως οι προσπάθειες της Γερμανίας για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής είναι ανεπαρκείς.

ford
LINGLONG VS GOODYEAR