Πληθαίνουν οι φήμες, σύμφωνα με γερμανικά μέσα, για τον αποκλεισμό της Fiat από τις αγορές της Γερμανίας.
Γερμανοί Vs Fiat
6.077 Επισκέψεις στο άρθρο (24/5/2016)
Κλείνει η γερμανική αγορά για τα μοντέλα της Fiat; Έχουν φουντώσει οι φήμες για επικείμενο εμπάργκο της γερμανικής αγοράς αυτοκινήτου, στην ιταλική μάρκα.
Μετά τις φήμες που ακούστηκαν για την εμπλοκή της Fiat στο σκάνδαλο με τις εκπομπές ρύπων, γερμανικά μέσα αναφέρουν ότι υπάρχει μεγάλη πιθανότητα αποκλεισμού της ιταλικής μάρκας από την αγορά της Γερμανίας.
Με βάση αυτούς τους ισχυρισμούς, οι άνθρωποι της Fiat βλέπουν τις μετοχές της εταιρείας να κατρακυλούν, με την μείωση της τιμής τους να κυμαίνεται στο 5,1 τοις εκατό στις Ηνωμένες Πολιτείες. Σε ευρωπαϊκά χρηματιστήρια και πιο συγκεκριμένα στο Μιλάνο, η μετοχή σημείωσε πτώση της τάξεως του 5 τοις εκατό, ωστόσο ανέκαμψε κατά 0,6 τοις εκατό, με την τιμή της μετοχής να κλείνει στα 6,03 ευρώ.
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι Γερμανοί έχουν ήδη ξεκινήσει δοκιμές σε οχήματα πολλών και διαφόρων εταιρειών, μετά το σκάνδαλο dieselgate, που έπληξε σε μεγάλο βαθμό την Volkswagen.
Υπενθυμίζουμε ότι σε εξεταστική επιτροπή κλήθηκε να απαντήσει πρόσφατα η Opel, η οποία φερόταν να εμπλέκεται στο dieselgate, σύμφωνα με ευρήματα κάποιου χάκερ, ενώ υπάρχει σωρεία αποκαλύψεων για ιαπωνικές μάρκες (Mitsubishi, Suzuki) που παραδέχτηκαν ότι έδιναν στη δημοσιότητα εσφαλμένες τιμές κατανάλωσης καυσίμων, που με τη σειρά τους επηρεάζουν άμεσα τις εκπομπές ρύπων.
Αν καταρχήν κάνουν εμπάργκο στην FIAT,τότε και οι Ιταλοί πρέπει να κάνουν εμπάργκο στα γερμανικά προιόντα και μάλιστα να ζητήσουν και αποζημιώσεις από το group vw για το τεράστιο σκάνδαλο dieselgate και που μόνο οι Αμερικανοί το βγάλανε στην φόρα γιατί από τις χώρες της ευρώπης αν περιμέναμε κλάφτα Χαράλαμπε.
Καλά που υπάρχει και το αυτοκίνητο, για να μας θυμίζει την συνθηκολόγηση της πολιτικής μπροστά στην οικονομία: Από το κράτος - ρυθμιστή του τρόπου λειτουργίας των αγορών, περάσαμε στο κράτος - δέλεαρ για την προσέλκυση των αγορών (αυτό που προσπαθούμε ακόμα να πετύχουμε εμείς εδώ πέρα) και ήδη φτάνουμε στο κράτος - εργαλείο των αγορών, για την αντιμετώπιση των ιδιωτικών ανταγωνισμών. Οι ΗΠΑ που τιμώρησαν τη Lexus (για τα αυτόματα κιβώτια), οι ΗΠΑ που τιμώρησαν τη VW (για το γνωστό θέμα), η Γερμανία που τιμωρεί τη Fiat και μέσω αυτής, την Chrysler, η Ε.Ε. σύσσωμη που τιμωρεί τις κινέζικες αυτοκινητοβιομηχανίες κ.ο.κ. Προσοχή μόνο, γιατί εμένα αυτή η κλιμάκωση των ανταγωνισμών εντός καπιταλιστικού περιβάλλοντος κάτι μου θυμίζει...
Αν καταρχήν κάνουν εμπάργκο στην FIAT,τότε και οι Ιταλοί πρέπει να κάνουν εμπάργκο στα γερμανικά προιόντα και μάλιστα να ζητήσουν και αποζημιώσεις από το group vw για το τεράστιο σκάνδαλο dieselgate και που μόνο οι Αμερικανοί το βγάλανε στην φόρα γιατί από τις χώρες της ευρώπης αν περιμέναμε κλάφτα Χαράλαμπε.
Καλά που υπάρχει και το αυτοκίνητο, για να μας θυμίζει την συνθηκολόγηση της πολιτικής μπροστά στην οικονομία: Από το κράτος - ρυθμιστή του τρόπου λειτουργίας των αγορών, περάσαμε στο κράτος - δέλεαρ για την προσέλκυση των αγορών (αυτό που προσπαθούμε ακόμα να πετύχουμε εμείς εδώ πέρα) και ήδη φτάνουμε στο κράτος - εργαλείο των αγορών, για την αντιμετώπιση των ιδιωτικών ανταγωνισμών. Οι ΗΠΑ που τιμώρησαν τη Lexus (για τα αυτόματα κιβώτια), οι ΗΠΑ που τιμώρησαν τη VW (για το γνωστό θέμα), η Γερμανία που τιμωρεί τη Fiat και μέσω αυτής, την Chrysler, η Ε.Ε. σύσσωμη που τιμωρεί τις κινέζικες αυτοκινητοβιομηχανίες κ.ο.κ. Προσοχή μόνο, γιατί εμένα αυτή η κλιμάκωση των ανταγωνισμών εντός καπιταλιστικού περιβάλλοντος κάτι μου θυμίζει...
Ε και τι εγινε ετσι κι αλλιως Fiat στη Γερμανια εβλεπεις μονο με το κυαλι