ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η ταινία αναδεικνύει τον σημαντικό ρόλο που παίζουν οι φίλαθλοι του ποδοσφαίρου για τους συλλόγους τους.

Για Champions League η ταινία της Hyundai

1.397 Επισκέψεις στο άρθρο (3/4/2019)

Τι κοινό μπορεί να έχει η Hyundai, με τις Ρόμα, Ατλέτικο Μαδρίτης, Τσέλσι, Χέρτα, και Λυών. Η απάντηση είναι, η σύντομη ταινία «Matchday in Europe».

Η ταινία «Matchday in Europe», ακολουθεί μια ομάδα οπαδών από κάθε συνεργαζόμενο σύλλογο της Hyundai: Ρόμα, Ατλέτικο Μαδρίτης, Τσέλσι, Χέρτα, και Λυών, στη διαδρομή τους προς και από ένα ματς, με έναν αριθμό παικτών από τους πέντε συλλόγους να αναλαμβάνουν μια σειρά υποστηρικτικών ρόλων όπως baristas, φωτογράφοι, πωλητές μαγαζιών και φύλακες με σκοπό να βελτιώσουν την εμπειρία των οπαδών στους αγώνες.

Η ταινία αναδεικνύει τον σημαντικό ρόλο που παίζουν οι φίλαθλοι του ποδοσφαίρου για τους συλλόγους τους και ενισχύει την προσέγγιση της καμπάνιας «For the Fans» της Hyundai που ξεκίνησε στις αρχές της σεζόν 2018/19, τοποθετώντας τους οπαδούς ως πραγματικούς ήρωες στο επίκεντρο.

Συνολικά, 18 παίκτες εμφανίζονται στη διάρκεια της ταινίας συμπεριλαμβανομένου του Ολλανδού διεθνή Memphis Depay (Λυών), του νικητή του Παγκοσμίου Κυπέλλου Antoine Griezmann (Ατλέτικο Μαδρίτης),του Βέλγου αρχηγού, Eden Hazard (Τσέλσι) και πρώην νικητή της Premier Leagueκαι του νικητή του UEFA Champions League, Salomon Kalou (Χέρτα).

Επίσης συμμετέχουν οι Stefan Savić και Thomas Lemar (Ατλέτικο Μαδρίτης), Olivier Giroud και Willian (Τσέλσι), Marvin Plattenhardt και Davie Selke (Χέρτα) και Nabil Fekir, Anthony Lopes, Tanguy Ndοmbele και BertrandTraoré (Λυών).

 
Η Hyundai Motor επέκτεινε τις χορηγικές ποδοσφαιρικές συνεργασίες της τη σεζόν 2018/19, ανακοινώνοντας τετραετείς συνεργασίες με την Τσέλσι της Αγγλικής Premier League και τη Ρόμα της Serie A καθώς και τριετείς συνεργασίες με την Ατλέτικο Μαδρίτης της La Liga και τη Χέρτα της Bundesliga. Επίσης συνεχίζει τη συνεργασία της με την Λυών της Ligue 1.

H Hyundai αποτελεί κορυφαίο συνεργάτη της FIFA από το 1999 καθώς και της UEFA για 18 χρόνια έως το 2017. Το πανευρωπαϊκό πρόγραμμα της Hyundai αποτελεί μέρος μιας εκτεταμένης χορηγικής στρατηγικής του ποδοσφαίρου που στοχεύει στη δημιουργία βαθύτερων και συνεπέστερων συναισθηματικών συνδέσεων με τους φιλάθλους του ποδοσφαίρου σε ολόκληρη την Ευρώπη.
 
Δείτε τη σύντομη ταινία «Matchday in Europe»
 

fiat
Citroen