Δυο κατακόκκινες αναφορές που στάζουν... δηλητήριο για τις εταιρείες. Ποιες είναι όμως;
Για πολλές, πολλές κλωτσιές
24.158 Επισκέψεις στο άρθρο (17/11/2016)
Δύο εξωφρενικές κόκκινες αναφορές στο Autocheck.
Είναι πολύ δύσκολο να πιστέψει κανείς ότι είναι δυνατόν να έχει συμβεί αυτό που περιγράφουν. Τόσο εξωφρενικό που τις κρατήσαμε και αποφασίσαμε να τις ερευνήσουμε. Έτσι προς το παρόν, δεν δημοσιεύσαμε τα ονόματα των εταιρειών. Απολαύστε τις.
Αναφορά Νο.1
Αγορα του αυτοκινήτου το 2015. Μεσα σε σχεδον 2 χρονια με λιγα χιλιομετρα εχει βγαλει τα εξης: Χτυπημα καδενας μετα απο ισχυρο κροταλισμα. Καμμενη οθονη multimedia συστηματος, σταματησε να λειτουργει το συστημα start-stop. Σερβις ΦΩΤΙΑ. Για λαδια φιλτρα θελουν 260 ευρω. Απογοητευση!
Αναφορά Νο.2
Την 1-11-2016 και ώρα 09.00 αναχωρώντας από Ιωάννινα προς Αθήνα μου εμφανίστηκε στο ταμπλό του αυτοκίνητου μου η ένδειξη «κορμός» χρώματος κίτρινου και σύμφωνα με το βιβλίο του κατασκευαστή σε παραπέμπει στο πλησιέστερο συνεργείο. Kατόπιν αυτού έκανα αναστροφή και πήγα στην αντιπροσωπεία στα Ιωάννινα. Απευθύνθηκα στον τεχνικό σύμβουλο ενημερώνοντάς τον για το πρόβλημα και ότι ταξιδεύω για Αθήνα. Η απάντηση του υπευθύνου ήταν να κλείσω ραντεβού για αύριο ή μεθαύριο. Όταν του είπα αν μπορώ να ταξιδέψω χωρίς πρόβλημα με κοίταξε απαθής και δεν καταδέχτηκε ούτε να ρίξει μια πρόχειρη ματιά, ούτε να μου απαντήσει. Για το γεγονός, που για μένα είναι πρωτόγνωρο και εντελώς απαξιωτικο για το κύρος της εταιρείας επιφυλάσσομαι να ενημερώσω και τα κεντρικά γραφεία της μάρκας στο εξωτερικό.
Οι αναφορές ειναι απο δυο διαφορετικές μάρκες και ξεχώρισαν ανάμεσα στις 750 αναφορές σας της τελευταίας εβδομάδας. Θα επαληθεύσουμε τα στοιχεία των κατόχων και θα επανέλθουμε.
Εχει ωστόσο ενδιαφέρον η γνώμη σας, καθώς στόχος του Autocheck ειναι ακριβώς αυτός. Να σας ενημερώσει και να σας δώσει χώρο να πείτε την άποψη σας, ωστε να εξαφανιστούν τελείως τα φαινόμενα αυτά. Τι λέτε λοιπόν;
Δείτε εδώ ποιά αυτοκίνητα ειναι για φίλημα και ποιά για κλωτσιές και πάνω από 2.500 αναφορές αναγνωστών ή κάντε και τη δική σας!
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Αναφορά Νο.1
Αγορα του αυτοκινήτου το 2015. Μεσα σε σχεδον 2 χρονια με λιγα χιλιομετρα εχει βγαλει τα εξης: Χτυπημα καδενας μετα απο ισχυρο κροταλισμα. Καμμενη οθονη multimedia συστηματος, σταματησε να λειτουργει το συστημα start-stop. Σερβις ΦΩΤΙΑ. Για λαδια φιλτρα θελουν 260 ευρω. Απογοητευση!
Αναφορά Νο.2
Την 1-11-2016 και ώρα 09.00 αναχωρώντας από Ιωάννινα προς Αθήνα μου εμφανίστηκε στο ταμπλό του αυτοκίνητου μου η ένδειξη «κορμός» χρώματος κίτρινου και σύμφωνα με το βιβλίο του κατασκευαστή σε παραπέμπει στο πλησιέστερο συνεργείο. Kατόπιν αυτού έκανα αναστροφή και πήγα στην αντιπροσωπεία στα Ιωάννινα. Απευθύνθηκα στον τεχνικό σύμβουλο ενημερώνοντάς τον για το πρόβλημα και ότι ταξιδεύω για Αθήνα. Η απάντηση του υπευθύνου ήταν να κλείσω ραντεβού για αύριο ή μεθαύριο. Όταν του είπα αν μπορώ να ταξιδέψω χωρίς πρόβλημα με κοίταξε απαθής και δεν καταδέχτηκε ούτε να ρίξει μια πρόχειρη ματιά, ούτε να μου απαντήσει. Για το γεγονός, που για μένα είναι πρωτόγνωρο και εντελώς απαξιωτικο για το κύρος της εταιρείας επιφυλάσσομαι να ενημερώσω και τα κεντρικά γραφεία της μάρκας στο εξωτερικό.
Οι αναφορές ειναι απο δυο διαφορετικές μάρκες και ξεχώρισαν ανάμεσα στις 750 αναφορές σας της τελευταίας εβδομάδας. Θα επαληθεύσουμε τα στοιχεία των κατόχων και θα επανέλθουμε.
Εχει ωστόσο ενδιαφέρον η γνώμη σας, καθώς στόχος του Autocheck ειναι ακριβώς αυτός. Να σας ενημερώσει και να σας δώσει χώρο να πείτε την άποψη σας, ωστε να εξαφανιστούν τελείως τα φαινόμενα αυτά. Τι λέτε λοιπόν;
Δείτε εδώ ποιά αυτοκίνητα ειναι για φίλημα και ποιά για κλωτσιές και πάνω από 2.500 αναφορές αναγνωστών ή κάντε και τη δική σας!
Σιγουρα καποιο απο τα μοντελα του γκρουπ VW.
Αποκλείεται να είναι Vw group, αφού αυτοί είναι πρώτοι σε όλα, πράσινα αυτοκίνητα, σχεδιασμός, τεχνολογία diesel... Κλείστε το group μήπως και γλυτώσουν κάποιοι ημιμαθεις...
VW?
Volkswagen? Για πείτε μας
Μια είναι η φίρμα με τα περισσότερα ρημάδια ...BMW
Δεν γνωρίζω για ποιά μάρκα είναι οι αναφορές. Γνωρίζω μόνο για ποιά μάρκα σίγουρα δεν είναι: για την Toyota. Ευχαριστώ
Αν είναι αλήθεια τα όσα αναφέρονται στη δεύτερη καταγγελία πιστεύω πως ο μηχανικός θα πρέπει να τιμωρηθεί παραδειγματικά όχι απλά να τον απολυσουν αλλά να του ζητήσει η αντιπροσωπεία αποζημίωση για δυσφήμηση.Αποζημιωση όμως πρέπει πρώτα να πάρει ο οδηγός του αυτοκινήτου εξαιτίας της αδιαφορίας του συγκεκριμένου μηχανικού.H ανοχή τέτοιων συμπεριφορών συνιστά ενοχή.
Θα θελατε να μας πειτε με ποιο τροπο επιβεβαιωνετε την αξιοπιστία των καταγγελιων αυτων? Απευθυνεστε στα συνεργεια που αναλαμβανουν τη βλαβη? Εξεταζετε οι ιδιοι τη βλαβη? Εχει οπτικοακουστικο υλικο ο ανθρωπος που μαρτυρα το προβλημα του? Σας ευχαριστω προκαταβολικά για την απαντηση σας.
Δεν ξέρω αν μου φαίνεται μόνο εμένα,αλλά μου δίνεται έντονα την εντύπωση πως κάτι άλλο παίζεται...πολύ έντονα μάλιστα !!
Επειδή υποψιάζομαι οτι η απάντηση σας θα ειναι οτι μετράτε μόνο τις αναφορές που έγιναν στην 4η φάση της έρευνας άνα εταιρία....
Απάντηση: Για καθε εταιρεία περινουμε να συγκεντρωθει αρκετός αριθμός αναφορων και στη 4η φαση της ερευνας. Μόλις γινει αυτό, παρουσιαζουμε τα ποσοστα της ετιρείας συνολικά και για τις φάσεις της ερευνας. Η BMW που σας ενδιαφερει πρωταγωνιστεί σε κόκκινες αναφορές και στις 4 φάσεις της ερευνας, δηλαδή εδω και 4 χρόνια.