ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Κάποτε η SEAT ήταν αγαπημένη μάρκα στην Ελλάδα. Γιατί ξεθώριασε αυτή η σχέση στο πέρασμα των χρόνων;

Κάποτε η SEAT ήταν αγαπημένη μάρκα στην Ελλάδα. Γιατί ξεθώριασε αυτή η σχέση στο πέρασμα των χρόνων;

Γιατί δεν πουλάει η SEAT

100.219 Επισκέψεις στο άρθρο (19/5/2015)

Η SEAT για διάφορους λόγους ήταν από τις αγαπημένες μάρκες των Ελλήνων. Φαίνεται όμως πως αυτή η αγάπη ξεθώριασε με το πέρασμα των χρόνων. Γιατί συνέβη αυτό;

H SEAT πες γιατί είχε το ισπανικό μεσογειακό ταμπεραμέντο, πες γιατί ήταν κάποτε θυγατρική της Fiat, πες γιατί είχε όλες τις τεχνολογίες του ομίλου VW σε χαμηλότερες τιμές, ήταν από τις αγαπημένες μάρκες στην Ελλάδα. Σήμερα όμως, παρά τη ριζική της ανανέωση και τη μεγαλύτερη γκάμα από ποτέ, δεν είναι αυτό που θα ήθελε. Εσείς τι θα θέλατε από τη SEAT για να ξαναγοράσετε; 
Ποιός δεν είχε κάποια στιγμή στη ζωή του ένα SEAT Ibiza; Η SEAT είχε τόσο έντονη παρουσία στην ελληνική αγορά με το μικρό της μοντέλο που έχει γίνει κάτι σαν παράδοση κάθε οικογένεια να είχε από ένα κάποια στιγμή. Κάτι σαν την Alfa Romeo 33, που πέρασε από κάθε ελληνική οικογένεια.Μετά ήρθε η αναβάθμιση με τον όμιλο VW να προσφέρει τις τεχνολογίες του και τα μηχανικά του μέρη. Το SEAT Toledo δεύτερης γενιάς σάρωσε στη μεσαία κατηγορία πριν καταλάβουμε πως ήταν ένα μικρομεσαίο με ουρά αφού είδαμε το Leon
Το πρώτο Leon ήταν αποκάλυψη, όχι μόνο γιατί ήταν ένα όμορφο αυτοκίνητο, αλλά γιατί από κάτω βρισκόταν ένα VW Golf με όλη του την τεχνολογία σε μία ομολογουμένως πολύ καλύτερη εκτέλεση. Δεν υπήρχε λόγος να αγοράσεις Golf με το Leon σε τέτοια κέφια.Με τους ισχυρούς 1.800άρηδες τούρμπο το Leon έφτιαξε παράδοση, με μοντέλα όπως το FR, και το Cupra R. Στο κάτω άκρο της γκάμας ήταν οικονομικό στην αγορά και τη χρήση. Ακόμη και όταν το μοντέλο άλλαξε, το «μοντέλο» τιμολογιακής πολιτικής έμεινε το ίδιο. Όμως ο κόσμος έφυγε από τη SEAT.
Σίγουρα η περίοδος Da Silva δεν έκανε καλό. Σχεδιαστικά η SEAT βρέθηκε με ένα ουσιαστικά μοντέλο σε τρεις γεύσεις, Leon, Altea, Toledo. Το Ibiza μεσουρανούσε στα καλύτερά του με πινελιές από Alfa Romeo, όμως το Toledo εξαφανίστηκε πίσω από μια άκομψη μαούνα και το Leon έχασε την επιθετική του μορφή, δείχνοντας ένα πατικωμένο Altea.
Σήμερα όμως η SEAT περνάει τις καλύτερες μέρες της. Όχι μόνο έχει στη διάθεσή της μερικά από τα καλύτερα μηχανικά μέρη της αγοράς, ελέω ομίλου VW, αλλά έχει αρχισχεδιαστή τον Luc Donckerwolke, τον άνθρωπο πίσω από την αναγέννηση της Lamborghini (Gallardo, Murcielago), την ιστορική επανίδρυση της Skoda (Octavia 1996, Fabia 1999).Τόσο το Ibiza όμως, δικής του σχεδίασης, πουλάει ένα αυτοκίνητο για κάθε 8 Polo που φεύγουν από τις εκθέσεις, ενώ και το Leon, για πρώτη φορά τρίθυρο και στέισον, βρίσκεται και αυτό στην ίδια αναλογία πίσω από το Golf. Χαμηλότερες είναι και οι πωλήσεις του Mii, του έτερου τρίδυμου των VW Up! και Skoda Citigo που βρίσκεται φέτος στο 25% και 50% των πωλήσεων των άλλων δύο μοντέλων αντίστοιχα.
Το ερώτημα είναι το εξής. Πρέπει η SEAT να κάνει κάτι για τα νούμερά της ή είναι κάτι που θέλετε εσείς από τη SEAT για να ξαναγοράσετε; Τι λείπει; Ποια είναι η γνώμη σας; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

fiat
MINETTA AYTOKINHTO KAI KATOIKIA