ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

5 λόγοι που έκαναν trend τα medium & τα made in China ελαστικά! Οι «πεινασμένοι» θα κερδίσουν;

 Σχολιάστε 
75.670 Επισκέψεις στο άρθρο (5/7/2024)
5 λόγοι που έκαναν trend τα medium & τα made in China ελαστικά! Οι «πεινασμένοι» θα κερδίσουν;

- Ανέβηκε η ποιότητα τους
- Διευρύνθηκε η γκάμα τους
- Έχουν ως 30% καλύτερες τιμές
- Επενδύουν σε stock, αμεσότητα & επικοινωνία

Κάποιοι υποστηρίζουν πως η σημερινή «οικονομική κατάσταση» οδηγεί σε καλύτερες πωλήσεις τα πιο οικονομικά ελαστικά από medium ή made in China μάρκες ελαστικών. Εμείς λέμε πως δεν είναι αυτός (ή μόνον) αυτός ο λόγος (κοιτάξτε πιο κάτω -στον 3ο λόγο- τι εννοούμε). Μα ας δούμε.

Ποιοι είναι, επομένως, οι λόγοι που κάνουν trend κάποιες «medium» ή τις καλές «made in China» μάρκες ελαστικών. 5 οι βασικοί λόγοι!

1. Επένδυσαν στη βελτίωση των προϊόντων τους

Πριν 2 χρόνια κοίταζαν από απόσταση και με δέος τους premium ανταγωνιστές. Σήμερα, κάποιες από τις λεγόμενες «medium» μάρκες έχουν εξελίξει την τεχνολογία παραγωγής τους και έχουν προχωρήσει σε κατακόρυφη αναβάθμιση της ποιότητας  των προϊόντων τους. Έτσι «κοιτάνε στα ίσια» δημοφιλή premium brands. Κι αυτό δεν είναι κάτι θεωρητικό (σε όρους marketing), αλλά εφαρμόζεται στην πράξη επί του πεδίου (σε διεθνή και ελληνικά tests ελαστικών), όπου σε αρκετές περιπτώσεις βλέπουμε ελαστικά από medium (ή «καλές made in China») μάρκες να υποσκελίζουν συνολικά ή σε μέρος των δοκιμασιών premium ανταγωνιστικά τους προϊόντα.

2. Οι καλύτερες τιμές - Έως και -30% από τον premium ανταγωνισμό

Μπορεί να τα αντέξει η τσέπη μου; Προφανώς η προσιτή τιμή είναι ανταγωνιστικό πλεονέκτημα των medium μαρκών. Το pricing (πολιτική τιμών τους) που κάνουν στα προϊόντα τους τα οδηγεί σε τιμές ως και 30% φθηνότερες από αντίστοιχα προϊόντα των premium ανταγωνιστών τους, κάτι που τις καθιστά VFM (value for money) επιλογές.

3. Οι οικονομικές συνθήκες στην Ελλάδα σε κάνουν πιο «ψαγμένο»

Παρότι -ειδικά εμείς στην Ελλάδα- έχουμε ζήσει δυσκολότερες «εποχές» αν αναλογιστούμε την περίοδο από το 2010 και μετά που η τσέπη μας υπέφερε πολύ περισσότερο, αυτό δεν είχε επηρεάσει ποιοτικά τις επιλογές μας όσον αφορά την αγορά ελαστικών. Όλη η αγορά είχε «χαμηλώσει» σε πωλήσεις μα τα premium διατηρούσαν τα καλά τους μερίδια και τα medium ήταν πιο χαμηλά. Σήμερα, παρά τις δυσκολίες, βρισκόμαστε σε μία «καλύτερη» συνθήκη (στην εθνική οικονομία και στα νοικοκυριά μας) παρόλα αυτά η αναζήτηση της εξοικονόμησης δεσπόζει. Το ίδιο ισχύει και στην αγορά των ελαστικών (παρότι δεν αποτελούν ένα «απλό καταναλωτικό» προϊόν μα ένα προϊόν που συνδέεται ευθέως με την ασφάλεια μας, το να το αποκτήσουμε σε καλύτερη τιμή, αποτελεί extra κίνητρο αν πληρούνται και τα κριτήρια ασφάλειας δηλαδή οι καλές επιδόσεις του σε φρενάρισμα, κράτημα κλπ).

4. Οι στρατηγικές επιλογές ανάπτυξης: Καλύτερα logistics & ευρωπαϊκά εργοστάσια

Μάρκες με όραμα και φιλοδοξίες δεν κάνουν περιορισμούς, αλλά στοχεύουν και στον υπόλοιπο «πλανήτη». Προφανώς και στην «ευρωπαϊκή γειτονιά» μας. Μάρκες των οποίων τα ηγετικά στελέχη (global ή local) σχεδιάζουν ή υλοποιούν με «κοινή κατεύθυνση». Παίρνουν τα μέτρα τους (μετά τα μαθήματα, που πήραμε όλοι, από την Covid εποχή). Καινοτομούν. Αλλάζουν και βελτιώνουν γραμμές παραγωγής ή logistics. Ανοίγουν εργοστάσια σε άλλες περιοχές του πλανήτη, τα φέρνουν στην Ευρώπη, μειώνουν σημαντικά τους χρόνους παράδοσης στο δίκτυο τους (B2B) μα καλύπτουν και τις ανάγκες του κοινού που όταν αγοράζει κάτι, το θέλει άμεσα!

Συνέχεια του άρθρου >>>
Mercedes
LINGLONG VS GOODYEAR