ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Πολλά μικρά παίρνουν το ρόλο του οικογενειακού αυτοκινήτου σήμερα.

Πολλά μικρά παίρνουν το ρόλο του οικογενειακού αυτοκινήτου σήμερα.

Γιατί είναι τα μικρά τόσο δημοφιλή; Μήπως είναι καλύτερα να δώσεις κάτι παραπάνω και να πάρεις μικρό;

5.523 Επισκέψεις στο άρθρο (24/10/2013)

Και γιατί τα μίνι, πάνω που ήταν στα πάνω τους, χάνουν πωλήσεις προς την αμέσως μεγαλύτερη κατηγορία; Μήπως αξίζει τελικά για μια μικρή διαφορά να πάρεις ένα αυτοκίνητο σημαντικά μεγαλύτερο; Τι λέτε;

Τα λέμε μικρά,

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

αλλά μπροστά στα μίνι μπορεί να είναι οικογενειακά αυτοκίνητα. Το νέο Renault Clio για παράδειγμαείναι σχεδόν σαν μικρομεσαίο, ενώ ακόμη και το πιο συμπαγές Toyota Yaris έχει μέσα χώρουςπου θα ζήλευαν πολλά οικογενειακά. Και δεν είναι τα μόνα.

Στη μικρήκατηγορία έχουν ξεχωρίσει μοντέλα που προσφέρονται για οικογενειακά αυτοκίνητα,πριν καν κοιτάξεις τις «ειδικές» υποκατηγορίες, όπως τα μικρά MPV ή τα μικρά στέισον. Ένα ακόμη παράδειγμα είναι τοHonda Jazz, και η λίστα είναι μεγάλη.

Πάνω που θαπερίμενε όμως κανείς τα φτηνότερα αυτοκίνητα να είναι πιο δημοφιλή σε μίαπερίοδο που η τιμή κτήσης είναι το σημαντικότερο ίσως χαρακτηριστικό, τα μίνι,που πωλούνται σε χαμηλότερη τιμή από τα μικρά, δεν κάνουν τις πωλήσεις πουκανείς θα περίμενε.

Σα να έχει μεταφερθείο κόσμος ένα κλικ παραπάνω, δηλαδή στα μικρά. Γιατί; Αν η τιμή αγοράς είναιτόσο σημαντική, πως δικαιολογείται η δαπάνη για μεγαλύτερο αυτοκίνητο όταν οικαιροί είναι δύσκολοι;

Φαίνεται πωςμάλλον η δυσκολία των καιρών κάνει τους ανθρώπους να σκέφτονται διαφορετικά πουθα δώσουν τα χρήματά τους. Σίγουρα τα μίνι μοντέλα έχασαν τις πωλήσεις πουέκαναν ως «δεύτερα» αυτοκίνητα. Όμως σημαντικότερη φαίνεται να είναι η κίνησηπρος τα πάνω της αγοράς. Μια κίνηση που αφορά την μετάβαση από τα μίνι στα μικρά,και όχι από τα μικρά στα μικρομεσαία.

Η λογική αυτήλέει ότι αν θες 10.000 ευρώ για να πάρεις ένα μίνι, είναι πολύ πιθανό με λίγαλεφτά ακόμη, ίσως και μόλις 1.000 ευρώ παραπάνω αν πρόκειται για προσφορές ήγια ετοιμοπαράδοτα μοντέλα, να αγοράσεις κάτι μεγαλύτερο. Κάτι που ναλειτουργήσει ως οικογενειακό αυτοκίνητο, ή που απλά αργότερα μπορεί να γίνει«και» οικογενειακό αυτοκίνητο.

Δεν είναι λίγοιαυτοί που σκέφτονται την σημερινή τους αγορά σε βάθος χρόνου μεγαλύτερου τηςτετραετίας. Έτσι προσπαθούν να θωρακίσουν την αγορά τους με ένα μεγαλύτεροαυτοκίνητο, ή ακόμη και με ένα αυτοκίνητο ντίζελ, που στη μίνι κατηγορία δενπροσφέρεται σε όλα τα μοντέλα.

Τι λέτε λοιπόν;Πως βλέπετε εσείς τη μίνι κατηγορία σήμερα; Από πού δέχεται ανταγωνισμό; Καιτελικά είναι καλύτερη κίνηση με μικρή διαφορά στην τιμή να αγοράσει κανείς κάτιμεγαλύτερο; Τι λέτε; 

Hyundai
FIAT DOBLO CARGO