Το επόμενη Mazda6 θα είναι πισωκίνητο. Αυτή είναι η είδηση, και αν αυτό δεν αρκεί, τότε να συμπληρώσουμε ότι όχι, δεν θα είναι ηλεκτρικό. Βλέπεις πισωκίνητα μοντέλα θα δούμε στο μέλλον αρκετά, και πολλές μάρκες, όπως η VW θα λανσάρουν αυτοκίνητα με την κίνηση στον πίσω άξονα. Όμως όλα αυτά θα είναι ηλεκτρικά. Το Mazda6 πάλι, όχι.
Η Mazda θέλει το επόμενο 6 να γίνει σημείο αναφοράς στη μάρκα. Αυτή τη στιγμή, το πιο γνωστό μοντέλο της μάρκας είναι φυσικά το MX-5. Όμως το MX-5 όσο μοναδικό είναι το ίδιο, τόσο μοναδικοί είναι και οι αγοραστές του. Δεν φέρνει δηλαδή κόσμο στις εκθέσεις. Η Mazda θέλει ένα μοντέλο που να δείχνει που τοποθετείται η μάρκα.
Και αυτή τη στιγμή η Mazda έχει κάνει ήδη τα πρώτα βήματα, και ετοιμάζεται για το άλμα προς την premium κατηγορία. Έχοντας μείνει ανεξάρτητη, η Mazda πρέπει να πείσει ότι αξίζει κάτι παραπάνω, ώστε να έχει τα περιθώρια κέρδους που χρειάζεται για να συνεχίσει. Έτσι με τα νέα SUV, το ολοκαίνουργιο Mazda3 και τα πρώτα ηλεκτρικά μοντέλα, όπως το MX-30, η Mazda θέλει μια «ναυαρχίδα» που να την βάλει καρφί απέναντι στο κλασσικό κατεστημένο της premium κατηγορίας.
Για τη Mazda εξάλλου, τα μηχανικά, μέχρι ενός σημείου, υπάρχουν. Το πάτωμα του MX-5 φυσικά δεν κάνει για το «6», όμως μια νέα πλατφόρμα, πιο ευέλικτη σε διαστάσεις, μπορεί να γίνει η βάση και για τα δύο μοντέλα, αλλά και για ένα νέο SUV στο άνω άκρο της γκάμας της.
Με αυτό τον τρόπο η Mazda πετυχαίνει με ένα σμπάρο δύο τρυγόνια, αφού όχι μόνο λανσάρει ένα πραγματικά premium μεσαίο, όχι μόνο εμβαθύνει την έμφασή της στην οδηγική εμπειρία, αλλά επιτρέπει και στο άλλο της πισωκίνητο μοντέλο, το MX-5 να παράγεται με μειωμένο κόστος αφού θα μοιράζεται κάποια μέρη του με το «6».
Ταιριάζει όμως η πισωκίνηση στη Mazda; Με τόσα πισωκίνητα μοντέλα που έχουμε δει από τη μάρκα, μάλλον ναι. Εσείς όμως θα βάλετε ένα πισωκίνητο Mazda6 στην ίδια λίστα με την Alfa Romeo Giulia, την 3άρα και την C-Class; Τι λέτε; πως σας φαίνεται ένα πισωκίνητο «6»;
Mazda προχώρα δυνατά παίξε μπάλα γερά Σχεδιασμός αξιοπιστία αρτιοτητα εξέλιξη τεχνολογία όλα αυτά τα στοιχεία που διαθέτει η Ιαπωνική μάρκα εδώ και χρόνια τώρα, μπορεί να ανταγωνιστεί άνετα οτιδήποτε κι από Ευρώπη κι από Αμερική κι από Ιαπωνία
Mazda προχώρα δυνατά παίξε μπάλα γερά Σχεδιασμός αξιοπιστία αρτιοτητα εξέλιξη τεχνολογία όλα αυτά τα στοιχεία που διαθέτει η Ιαπωνική μάρκα εδώ και χρόνια τώρα, μπορεί να ανταγωνιστεί άνετα οτιδήποτε κι από Ευρώπη κι από Αμερική κι από Ιαπωνία
Mazda..και παλι mazda..Γιατι να μη μπορει να ανταγωνιστει εχει ποιότητα .. τη τεχνογνωσια μπροστα απο αλλους και τη δικη της φιλοσοφια
Η mazda είναι η mercedes της Ιαπωνίας...