ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Εκτός από κορυφαία οδική συμπεριφορά, το νέο Focus είναι τέρμα φορτωμένο με τεχνολογικά καλούδια.

Γιατί η τεχνολογία πουλάει περισσότερο;

3.627 Επισκέψεις στο άρθρο (28/8/2018)

Πόσο σημαντική είναι η τεχνολογία σε ένα αυτοκίνητο; Μήπως περισσότερο από όλα τα άλλα;

Τι πουλάει σε ένα αυτοκίνητο; Η σχεδίαση; Οι επιδόσεις; Η τιμή; Το lifestyle; Η οδηγική εμπειρία; Φαίνεται πως οι καιροί αλλάζουν γιατί όλα αυτά μαζί, δεν πιάνουν μία μπροστά στο νέο αγαπημένο της αγοράς: Την τεχνολογία. Εσείς όμως συμφωνείτε;
 
Στην παρουσίαση του νέου Focus, η Ford είχε πολλά καλά να πει για το νέο της μικρομεσαίο. Φυσικά πως παραμένει ηγέτης της κατηγορίας σε οδική συμπεριφορά, φυσικά πως οι νέοι κινητήρες προσφέρουν εκπληκτικές επιδόσεις με πολύ χαμηλή κατανάλωση και ρύπους. Φυσικά η Ford είχε να καμαρώσει για τη νέα πλατφόρμα της πού είναι πιο ευέλικτη, μεταφορικά, αλλά πιο άκαμπτη κυριολεκτικά, πιο ελαφριά και πιο ασφαλής. Η Ford είναι φυσικό να καμαρώνει για το νέο της μοντέλο, όμως τίποτε από αυτά δεν ήταν ικανό να ετοιμάσει την “μπόμπα” που έριξε μετά το τόσο καμάρι.
 
“Όλα αυτά μαζί δεν είναι αρκετά για να κάνουν ένα αυτοκίνητο επιτυχημένο εμπορικά”. Θα περίμενε κανείς πως με τόσα προσόντα, το νέο Focus δεν είχε τίποτε άλλο να προσθέσει για να επανέλθει στην κορυφή της κατηγορίας σε πωλήσεις. Όμως η Ford έχει αφουγκραστεί τις ανάγκες της αγοράς, τις αλλαγές στους καταναλωτές και τις προτιμήσεις τους, και έτσι όλα αυτά τα “παραδοσιακά” και ενδιαφέροντα για όλους εμάς, φαίνεται πως για πολλούς, πιθανώς για τους περισσότερους, περνούν σε δεύτερη μοίρα.
 
“Αν δεν είσαι κορυφή στην τεχνολογία, δεν σε λογαριάζει κανείς”.  Αυτή η τελευταία φράση δείχνει το που βρισκόμαστε σήμερα από πλευράς προτεραιοτήτων. Υπάρχει όμως κι άλλη έκπληξη. Αν νομίζετε πως όταν μιλάμε για τεχνολογία εννοούμε τον κινητήρα, την ανάρτηση, ή ακόμη τα βοηθήματα όπως το ESP και το αυτόματο χειρόφρενο, πάλι σε λάθος σελίδα είστε.
 
Όταν μιλάμε για τεχνολογία, εννοούμε τεχνολογία επικοινωνίας. Δηλαδή πόσο δικτυωμένο είναι πλέον το αυτοκίνητο, πόσο επικοινωνεί με τον οδηγό, και πόσο του προσφέρει επαφή με το περιβάλλον του. Η τεχνολογία που πουλάει σήμερα έχει να κάνει με το πως αντιλαμβάνεται ο οδηγός μία αλλαγή λωρίδας, πως ειδοποιείται για αντικείμενα στο τυφλό σημείο ή πως ελέγχει την απόσταση από το εμπρός όχημα με το cruise control με ραντάρ. Και φυσικά στο κέντρο αυτής της επικοινωνίας, υπάρχει και το πως ο οδηγός έχει επαφή με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με τους χάρτες και την κίνηση στους δρόμους και πόσο μέρος του αυτοκινήτου του μπορεί να γίνει το κινητό του τηλέφωνο με τις επαφές και τις υπηρεσίες ψυχαγωγίας που εκείνο προσφέρει μέσω ίντερνετ.
 
Η Ford, και οι άλλοι κατασκευαστές, δεν ξεχνούν πως να φτιάξουν ένα καλό αυτοκίνητο. Ξέρουν και πολύ καλά μάλιστα. Όμως φαίνεται πως γνωρίζουν ότι αυτό που μετράει πλέον σε μεγάλη μερίδα της αγοράς δεν είναι η πίσω ανάρτηση, αλλά το πόσο το αυτοκίνητο γίνεται μέρος της σύγχρονης, ψηφιακής τους ζωής.
 
Εσείς το βλέπετε έτσι; Εσείς έχετε τέτοιες απαιτήσεις από ένα αυτοκίνητο; Φτάνετε στο σημείο να θεωρείτε αυτή την τεχνολογία το σημαντικότερο σε ένα αμάξι; Πόσο κοντά είστε σε αυτή τη λογική και τελικά τι νομίζετε ότι χάνεται στην αυτοκίνηση με αυτή την αλλαγή σε προτεραιότητες;

Autotriti.gr
KLEBER DYNAXER