H νέα γενιά του RAV4 δεν μοιάζει με καμία από τις προηγούμενες. Το RAV4 αλλάζει και αφήνει πίσω του ένα κενό. Μήπως η Toyota ετοιμάζεται να το γεμίσει με κάτι άλλο; Με τι;
Το νέο RAV4 θα κάψει καρδιές. Είναι θηρίο. Ποτέ δεν είχαμε ξαναδεί ένα τόσο επιβλητικό μοντέλο στην κατηγορία από την Toyota. Με την πρώτη ματιά οι γωνιώδεις θόλοι των τροχών ξεκινούν τη δημιουργία εντυπώσεων που συμπληρώνεται από μία πολύ επιθετική μάσκα με ένα «σαγώνι» που θα μπορούσε να ήταν και της επερχόμενης Supra.
Η μούρη μάκρυνε ενώ τα δύο παρμπρίζ έγιναν πιο κεκλιμένα και το αυτοκίνητο από το προφίλ δείχνει πολύ πιο σπορ, σαν ένα τεράστιο φτιαγμένο στέισον από αυτά που μας έχει συνηθίσει να βλέπουμε η Audi, μόνο πιο γωνιώδες, με ακμές και ύψος από το έδαφος.
Το νέο RAV4 θα κάψει καρδιές γιατί ανεβαίνει κατηγορία, αυξάνει διαστάσεις παντού, και αφήνει πίσω του ένα κενό που το μικρότερο C-HR δεν καλύπτει. Με τα δύο SUV της η μάρκα έχει δείξει ότι πλέον η σχεδίαση ηπίων τόνων είναι παρελθόν. Τα SUV εξάλλου αποτελούν τον κορμό της γκάμας και όχι περιφερειακά μοντέλα, όπως παλιότερα, οπότε και η σχεδιαστική γλώσσα μίας γενιάς πρώτα εκδηλώνεται σε αυτά.
Η Toyota δεν θα διστάσει να λανσάρει ακόμη ένα μοντέλο που να γεφυρώσει το RAV4 με το C-HR. Η μάρκα εξάλλου έχει πειραματιστεί στο παρελθόν με διάφορες ιδέες, όπως αυτή που είδαμε πριν μερικά χρόνια στο Urban Cruiser. Αυτή τη φορά όμως τα πράγματα είναι πιο σοβαρά. Ειδικά αν ακούσει κανείς τις φήμες που θέλουν το Avensis να σταματάει για μία γενιά, αν όχι τελείως, τότε φαίνεται πως η Toyota έχει ανάγκη ένα μοντέλο που θα καλύψει το κενό όχι μόνο ανάμεσα στα δύο SUV της, αλλά και το κενό που θα αφήσει πίσω του το Avensis.
Και μια τέτοια κίνηση δεν είναι παράλογη, δεδομένου ότι η μεσαία κατηγορία πιέζεται σήμερα περισσότερο από ποτέ και περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη από τα SUV, ένα ενδιάμεσο μοντέλο μεταξύ του C-HR και του μεγαλύτερου πλέον RAV4 που καλύπτει και το κοινό του Avensis είναι η καλύτερη λύση.
Εσείς συμφωνείτε; Πως βλέπετε το νέο RAV4; Σας αρέσει; Σας πέφτει λίγο μεγάλο; Ή μήπως είναι το RAV4 που πάντα θέλατε; Τι λέτε;
Μπορεί να είναι ότι πιο άσχημο εχω δει!!!! Κρίμα γιατί είχα την ελπίδα ότι με το chr και το νεο auris , ότι η Toyota θα γινόταν πιο κομψή.....Αλλά το αποτέλεσμα ειναι απογοητευτικο
Ένα υπερεκτιμημένο αυτοκίνητο πάλι στην γκάμα της ΤΟΥΟΤΑ. Η εν λόγω εταιρεία, κατά τη γνώμη μου, θα έπρεπε να αρκεστεί σε λίγα σκληροτράχηλα και πιο ΚΑΛΑΙΣΘΗΤΑ μοντέλα, και να αφήσει την Lexus να βγάζει το φίδι από την τρύπα.
Αναμφίβολα φαίνεται πολύ όμορφο. Τολμώ να πω ότι θα μπορέσει να πάρει μερίδιο από τον premium ανταγωνισμό στα 2 και πάνω λίτρα. Θα συμφωνήσω τώρα μαζί σας ότι χρειάζεται ένα όχημα ανάμεσα στο C-HR και στο RAV4. ΌΜΩΣ η Toyota πρέπει να ακολουθήσει την τάση του downsizing εάν σκοπεύει να κάνει πωλήσεις. Πρέπει να εξελίξει έναν 1,5 λίτρα τούρμπο κινητήρα για να μπορεί κάποιος να αποκτήσει το μοντέλο με την μπροστά κίνηση (Στα 2 λίτρα για hybrid). Τον κινητήρα αυτόν θα μπορούσε κάλλιστα να τον φορέσει και το C-HR για κάποιον που θέλει κάτι παραπάνω στον δρόμο.
Μήπως, να περιμένουμε να κυκλοφορήσει πρώτα;
Μπορεί να είναι ότι πιο άσχημο εχω δει!!!! Κρίμα γιατί είχα την ελπίδα ότι με το chr και το νεο auris , ότι η Toyota θα γινόταν πιο κομψή.....Αλλά το αποτέλεσμα ειναι απογοητευτικο
Ένα υπερεκτιμημένο αυτοκίνητο πάλι στην γκάμα της ΤΟΥΟΤΑ. Η εν λόγω εταιρεία, κατά τη γνώμη μου, θα έπρεπε να αρκεστεί σε λίγα σκληροτράχηλα και πιο ΚΑΛΑΙΣΘΗΤΑ μοντέλα, και να αφήσει την Lexus να βγάζει το φίδι από την τρύπα.
Προσωπικα πολύ εμετικο το βρισκω σαν σχεδιο εξωτερικα....τι χοντροκομμενη "μπουρουχα" είναι αυτή? τι εχουν παθει???
Αναμφίβολα φαίνεται πολύ όμορφο. Τολμώ να πω ότι θα μπορέσει να πάρει μερίδιο από τον premium ανταγωνισμό στα 2 και πάνω λίτρα. Θα συμφωνήσω τώρα μαζί σας ότι χρειάζεται ένα όχημα ανάμεσα στο C-HR και στο RAV4. ΌΜΩΣ η Toyota πρέπει να ακολουθήσει την τάση του downsizing εάν σκοπεύει να κάνει πωλήσεις. Πρέπει να εξελίξει έναν 1,5 λίτρα τούρμπο κινητήρα για να μπορεί κάποιος να αποκτήσει το μοντέλο με την μπροστά κίνηση (Στα 2 λίτρα για hybrid). Τον κινητήρα αυτόν θα μπορούσε κάλλιστα να τον φορέσει και το C-HR για κάποιον που θέλει κάτι παραπάνω στον δρόμο.