ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Τελικά, αξίζει κανείς να αγοράσει premium αυτοκίνητο, η δεν θα κερδίσει κάτι παραπάνω;

Τελικά, αξίζει κανείς να αγοράσει premium αυτοκίνητο, η δεν θα κερδίσει κάτι παραπάνω;

Γιατί να αγοράσω premium;

18.082 Επισκέψεις στο άρθρο (26/6/2017)

Κάποτε οι premium μάρκες ήταν η μέρα με τη νύχτα σε σχέση με τις υπόλοιπες. Σήμερα όμως μήπως η ψαλίδα έχει κλείσει τόσο ώστε να μην υπάρχει πλέον λόγος να αγοράσει κανείς premium;

Σαφώς, όταν οι premium μάρκες κέρδιζαν τις δάφνες τους τα πράγματα ήταν αλλιώς. Δεν υπάρχει αυτοκινητοβιομηχανία με το πλούσιο παρελθόν της Mercedes, που όταν οι άλλοι έφτιαχναν αμάξια, η Mercedes έφτιαχνε διαμάντια. Τόσο στις πίστες, όσο και στα κόκκινα χαλιά μάρκες όπως η Mercedes κέρδισαν τον τίτλο του premium.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Και οι διαφορές ήταν χαώδεις. Από την οδική συμπεριφορά, την άνεση, τον θόρυβο, τις επιδόσεις, την πολυτέλεια και την τεχνολογία, μέχρι τη σχεδίαση, το after sales και την μεταπωλητική αξία, τα premium αυτοκίνητα δεν είχαν απλά καμία σχέση με τα άλλα.
Όμως πόσο ισχύει αυτή η διαφορά σήμερα; Πόσο χαώδης είναι η απόσταση που χωρίζει ένα Audi από ένα VW, για να μείνουμε εντός ομίλου;

Πόσο χαώδης είναι η διαφορά ανάμεσα σε μία Mercedes A-Class και ένα Opel Astra;
Για τους περισσότερους που έχουν πάει πρόσφατα σε μία έκθεση αυτοκινήτου και έχουν δει από κοντά τα νέα μοντέλα, οι διαφορές τείνουν να εκλείψουν. Οι μάρκες που ξέραμε ότι δεν είναι premium, έχουν ανέβει τα σκαλιά δυό-δυό και έχουν κάνει άλματα. Η απόσταση που κάποτε υπήρχε έχει ψαλιδιστεί και πλέον πρέπει να κάνεις έρευνα για να βρεις τις διαφορές.

Ένα Skoda σήμερα έχει την ίδια τεχνολογία και την ίδια σχεδόν ποιότητα με ένα Audi. Σαφώς υπάρχουν διαφορές στα υλικά, με το premium αυτοκίνητο να έχει στη διάθεσή του πιο ακριβά εξαρτήματα από αλουμίνιο ή μαγνήσιο, τα πιο ακριβά κιβώτια ταχυτήτων και τις πιο προηγμένες εκδόσεις κινητήρων. Όμως ο αγοραστής του Skoda δεν υπάρχει περίπτωση να μην νοιώσει premium στο κατά τα άλλα όχι premium αυτοκίνητό του.

Σαφώς υπάρχουν και άλλες διαφορές, όμως με τις οικονομίες κλίμακας που προσπαθούν να πετύχουν όλοι, δεν είναι και τόσο μεγάλες. Μπορεί ακόμη οι ακριβές μάρκες να είναι μία ή δύο γενιές μπροστά στα ηλεκτρονικά συστήματα, και το ESP της ΒΜW να μην είναι το ίδιο με αυτό της Peugeot, όμως μπορεί και όχι. Εξάλλου όλα τα συστήματα λειτουργούν σε τόσο υψηλό επίπεδο που ποιός προσέχει πλέον τέτοιες διαφορές.

Εσείς; Τις προσέχετε; Βλέπετε άλλες; Είναι πλέον η απόσταση που χωρίζει ένα premium από ένα απλό αυτοκίνητο αυτή που ήταν πριν 20 χρόνια; Και τελικά με τόσο καλά απλά αυτοκίνητα, πόσο αξίζουν τα παραπανίσια στα ακριβά;  

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

FORD
LEASING ECIATAN VS ECOMBO