ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Είναι όντως το μεταλλικό χρώμα ακριβό ή μας δουλεύουν οι εταιρείες;

Γιατί πληρώνουμε το μεταλλικό χρώμα, χρυσό;

28.445 Επισκέψεις στο άρθρο (13/12/2017)

Πόσα κιλά μπογιά μπορεί να χρειάζονται για να βαφτεί ένα αυτοκίνητο; Πόσο να έχει αυτή η μπογιά που στοιχίζει ο κούκος αηδόνι αν θες να την «αναβαθμίσεις» σε μεταλλική;

 Όποιος έχει βάψει έναν τοίχο στη ζωή του ξέρει πως με καμιά 20ριά κιλά βάφεις ολόκληρο σπίτι. Πόση μπογιά μπορεί να χρειάζεται για ένα αυτοκίνητο και πόσο μπορεί να κοστίζει αυτή η μπογιά που στοιχίζει ο κούκος αηδόνι αν θες να την «αναβαθμίσεις» σε μεταλλική; 

Κάντε μια έρευνα αγοράς και δείτε πόσο παίζει από μάρκα σε μάρκα και μοντέλο σε μοντέλο η διαφορά του μεταλλικού χρώματος. Αναρωτηθήκατε γιατί είναι το κόστος τόσο μεγάλο; 700 ευρώ για ένα μικρομεσαίο μήπως είναι εξωφρενικά όταν μιλάμε για μπογιά;

Ακόμη και με μελάνη εκτυπωτή, το ακριβότερο υγρό στον πλανήτη (για κάποιον λόγο) να το βάφανε, τόσα λεφτά δεν θα στοίχιζε. Πως δικαιολογείται μια τόσο μεγάλη διαφορά για να πας από ένα «απλό» σε ένα «μεταλλικό» χρώμα; Χρυσό έχει; 

Πόσο μπογιά να κουβαλάει πάνω του ένα αυτοκίνητο. Και 20 κιλά να κουβαλάει, με 700 ευρώ τη διαφορά για το μεταλλικό, μιλάμε για 35 ευρώ το κιλό. Και αυτό δεν είναι η μπογιά, αλλά η διαφορά της μεταλλικής από την απλή. Είναι δυνατόν;

Σίγουρα πριν πολλά χρόνια, όταν οι μπογιές ήταν τεχνολογία αιχμής, υπήρχε σημαντική διαφοροποίηση στη τιμή και οι κατασκευαστές δεν ήταν διατεθειμένοι να την απορροφήσουν, περνώντας την έτσι σαν εξτρά στον αγοραστή. Σήμερα όμως; Ισχύει το ίδιο; 

Είναι οι μάρκες που πραγματικά χρεώνουν και εισπράττουν αυτή την μεγάλή διαφορά μόνο στην τιμή της μπογιάς; Την εποχή που το ESP και ο αυτόματος κλιματισμός είναι δωρεάν, είναι δυνατόν να χρεώνεται η μπογιά;

Ή μήπως πρόκειται για εμπορικό τέχνασμα; Μήπως ξέμεινε το «μεταλλικό» χρώμα σαν κατάλοιπο μιας άλλης εποχής και η αγορά το εκμεταλλεύεται για να κερδοφορεί; Γιατί δεν εξηγείται όλα τα ετοιμοπαράδοτα να είναι πάντα με μεταλλικό χρώμα, ενώ αν τελικά πωλούνται σε προσφορά το μεταλλικό να μετατρέπεται σε «δώρο». 

Δώρα 700 ευρώ δύσκολα δίνουν οι κατασκευαστές. Μήπως το δίνουν οι έμποροι; Μήπως το «καπέλο» του μεταλλικού είναι καθαρά ποσοστό του κέρδους του εμπόρου και μπορεί και το διαχειρίζεται όπως εκείνος θέλει; Είτε το εισπράττει, είτε το χαρίζει; Εσείς τι λέτε;

Ποιος νομίζετε ότι εισπράττει την τιμή του μεταλλικού χρώματος; Και τελικά πως γίνεται να κοστίζει τόσο πολύ τόσο λίγη μπογιά; Υπάρχει πραγματικό κόστος ή μήπως μας δουλεύουν; Τι λέτε; 

Autotriti.gr
TASEIS LPG 2025