Γιατί θέλει η Mazda να πουλάει το Toyota Yaris με τα δικά της σήματα;
33.476 Επισκέψεις στο άρθρο (28/10/2022)
Πλέον το Toyota Yaris Hybrid πωλείται και ως Mazda 2 Hybrid, μαζί με το κανονικό Mazda 2. Κουλό ή μια σωστή κίνηση από τους Ιάπωνες;
Κουλό ή σωστή κίνηση από τους Ιάπωνες;
Έχει ανάγκη η Mazda από μικρό μοντέλο; Γιατί μπορεί να θέλει δεύτερο μικρό στη γκάμα της; Και ποιός ο λόγος να πουλάει ένα Yaris με τα δικά της σήματα;
Συνεργασίες τέτοιου είδους έχουμε ξαναδεί. Το ίδιο αυτοκίνητο πωλείται από δύο μάρκες. Δεν μιλάμε για συνεργασία ή για «αδελφά» μοντέλα. Εδώ δεν έχουμε την περίπτωση της Toyota με την Peugeot και την Citroen. Δεν μιλάμε για «δίδυμα» ή «τρίδυμα» όπως το Aygo, 108 και το C1. Αυτά τα αυτοκίνητα είναι βασικά ίδια μηχανικά, εξελίσσονται και παράγονται μαζί, αλλά είναι το καθένα αρκετά διαφορετικό για να είναι και άλλο αυτοκίνητο.
Εδώ μιλάμε για το ίδιο αυτοκίνητο. Ένα Toyota Yaris Hybrid που η μόνη διαφορά του με το αντίστοιχο Mazda 2 Hybrid, όπως λέγεται το νέο μοντέλο, είναι το σήμα στην εμπρός μάσκα, το σήμα στην πίσω πόρτα, και το σήμα στο τιμόνι.
Η Mazda έχει ήδη μικρό, το δικό της Mazda 2, ένα από τα ποιοτικότερα αλλά και πιο νωχελικά σε επιδόσεις μοντέλα της κατηγορίας που έχει το ατού να είναι made in Japan. Με το Hybrid, δηλαδή το Yaris, η Mazda θα πουλάει δύο μικρά στις εκθέσεις της, και η μόνη σχέση τους θα είναι το σηματάκι. Λογικό, αφού υπάρχει μηδενική συγγένεια σε όλους τους τομείς, είτε μιλάμε για τεχνολογία, είτε για σχεδιαστική γλώσσα, είτε για μηχανικά μέρη.
Για την Toyota, η Mazda θα είναι ένας «πελάτης χονδρικής» που θα αγοράζει και θα μεταπουλάει Yaris Hybrid. Δεν έχει να χάσει τίποτε, και αν υπολογίσει κανείς και τα έσοδα από ανταλλακτικά, όσο περισσότερα μοντέλα της στο δρόμο, τόσο το καλύτερο. Άσχετα με το σηματάκι έχουν.
Και η Mazda; Τι το θέλει το Yaris; Η απάντηση είναι απλή. Είναι υβριδικό. Αποκλειστικά υβριδικό, και όπως λέει η Mazda, το πρώτο αμιγώς υβριδικό μοντέλο στη γκάμα της. Ακούγεται ειρωνικό, δεδομένου ότι δεν είναι καν δικό της μοντέλο, όμως αυτός είναι και ο λόγος που το θέλει. Η μάρκα δεν έχει κανένα μοντέλο με πολύ χαμηλούς ρύπους, και δέχεται την πίεση της Ευρωπαϊκής Ένωσης με πρόστιμα σε περίπτωση που οι ρύποι του στόλου αυτοκινήτων της είναι πάνω από το όριο.
Άλλες μάρκες αγοράζουν «συνεργασία», όπως πρόσφατα ο όμιλος Fiat «αγόρασε» τις ταξινομήσεις της Tesla, ώστε να μειώνεται ο μέσος όρος των ρύπων του στόλου της ιταλικής εταιρείας. Για τη Mazda η λύση είναι πιο απλή. Απλά αγοράζει (και πουλάει) ένα ολόκληρο μοντέλο. Και τι μοντέλο!
Με το απόλυτο best seller της Ελλάδας να βρίσκεται σε δύο εκθέσεις, και Toyota και Mazda, τι είναι αυτό που θα σε κάνει μην το πάρεις από την πρώτη, και να προτιμήσεις να το αγοράσεις από τη δεύτερη; Τι λες; τι πρέπει να κάνει η Mazda για να αγοράσεις το Yaris με τα σήματά της; Στα ίδια λεφτά θα πάρεις το Yaris της Mazda ή της Toyota;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Συνεργασίες τέτοιου είδους έχουμε ξαναδεί. Το ίδιο αυτοκίνητο πωλείται από δύο μάρκες. Δεν μιλάμε για συνεργασία ή για «αδελφά» μοντέλα. Εδώ δεν έχουμε την περίπτωση της Toyota με την Peugeot και την Citroen. Δεν μιλάμε για «δίδυμα» ή «τρίδυμα» όπως το Aygo, 108 και το C1. Αυτά τα αυτοκίνητα είναι βασικά ίδια μηχανικά, εξελίσσονται και παράγονται μαζί, αλλά είναι το καθένα αρκετά διαφορετικό για να είναι και άλλο αυτοκίνητο.
Εδώ μιλάμε για το ίδιο αυτοκίνητο. Ένα Toyota Yaris Hybrid που η μόνη διαφορά του με το αντίστοιχο Mazda 2 Hybrid, όπως λέγεται το νέο μοντέλο, είναι το σήμα στην εμπρός μάσκα, το σήμα στην πίσω πόρτα, και το σήμα στο τιμόνι.
Η Mazda έχει ήδη μικρό, το δικό της Mazda 2, ένα από τα ποιοτικότερα αλλά και πιο νωχελικά σε επιδόσεις μοντέλα της κατηγορίας που έχει το ατού να είναι made in Japan. Με το Hybrid, δηλαδή το Yaris, η Mazda θα πουλάει δύο μικρά στις εκθέσεις της, και η μόνη σχέση τους θα είναι το σηματάκι. Λογικό, αφού υπάρχει μηδενική συγγένεια σε όλους τους τομείς, είτε μιλάμε για τεχνολογία, είτε για σχεδιαστική γλώσσα, είτε για μηχανικά μέρη.
Για την Toyota, η Mazda θα είναι ένας «πελάτης χονδρικής» που θα αγοράζει και θα μεταπουλάει Yaris Hybrid. Δεν έχει να χάσει τίποτε, και αν υπολογίσει κανείς και τα έσοδα από ανταλλακτικά, όσο περισσότερα μοντέλα της στο δρόμο, τόσο το καλύτερο. Άσχετα με το σηματάκι έχουν.
Και η Mazda; Τι το θέλει το Yaris; Η απάντηση είναι απλή. Είναι υβριδικό. Αποκλειστικά υβριδικό, και όπως λέει η Mazda, το πρώτο αμιγώς υβριδικό μοντέλο στη γκάμα της. Ακούγεται ειρωνικό, δεδομένου ότι δεν είναι καν δικό της μοντέλο, όμως αυτός είναι και ο λόγος που το θέλει. Η μάρκα δεν έχει κανένα μοντέλο με πολύ χαμηλούς ρύπους, και δέχεται την πίεση της Ευρωπαϊκής Ένωσης με πρόστιμα σε περίπτωση που οι ρύποι του στόλου αυτοκινήτων της είναι πάνω από το όριο.
Άλλες μάρκες αγοράζουν «συνεργασία», όπως πρόσφατα ο όμιλος Fiat «αγόρασε» τις ταξινομήσεις της Tesla, ώστε να μειώνεται ο μέσος όρος των ρύπων του στόλου της ιταλικής εταιρείας. Για τη Mazda η λύση είναι πιο απλή. Απλά αγοράζει (και πουλάει) ένα ολόκληρο μοντέλο. Και τι μοντέλο!
Με το απόλυτο best seller της Ελλάδας να βρίσκεται σε δύο εκθέσεις, και Toyota και Mazda, τι είναι αυτό που θα σε κάνει μην το πάρεις από την πρώτη, και να προτιμήσεις να το αγοράσεις από τη δεύτερη; Τι λες; τι πρέπει να κάνει η Mazda για να αγοράσεις το Yaris με τα σήματά της; Στα ίδια λεφτά θα πάρεις το Yaris της Mazda ή της Toyota;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »