Αν η Fiat μπορεί να έχει το 500 στο πάνω σκαλί της κατηγορίας των μίνι, γιατί δεν θέλει να κάνει και το ίδιο με το Tipo στα μικρομεσαία;
Το 500 είναι αυτή τη στιγμή το πιο χαρακτηριστικό μοντέλο της Fiat. Δίπλα του, δύο μοντέλα κάνουν χρήση όχι μόνο του ονόματός του, αλλά και των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών του, ώστε να ξεχωρίσουν. Γιατί η Fiat δεν θέλει να κάνει και με το Tipo το ίδιο;
Δεν περιμένουμε φυσικά ένα μικρομεσαίο 500αράκι. Ο χαρακτήρας του 500 είναι πολύ μεγαλύτερος από το μέγεθός του, και σε μεγαλύτερες διαστάσεις θα έκανε ένα τόσο μεγάλο μοντέλο μάλλον υπερβολικό. Όμως η Fiat έχει και τον τρόπο και το στυλ και την τεχνολογία για να λανσάρει ένα μικρομεσαίο που περιλαμβάνεται στην ίδια «αύρα» με το 500. Γιατί με το Tipo επιμένει οικονομικά;
Εντάξει, η Fiat έχει μεγάλο μερίδιο αγοράς στις Μεσογειακές χώρες, και κυρίως στην μέση Ανατολή και την βόρεια Αφρική, οπότε ένα μοντέλο που να μπορεί να πωλείται και σε αυτές τις αγορές είναι αναμενόμενο. Έχουμε δει μια σειρά τέτοιων μοντέλων, όμως το Tipo είναι διαφορετικό σε όλα του. Και στην σχεδίαση και στις προδιαγραφές. Το μόνο που ήθελε η Fiat για να του ανεβάσει το προφίλ, θα ήταν ένα λανσάρισμα με περισσότερο στυλ, και φυσικά περισσότερο εταιρική σχεδίαση, πιο κοντά στο 500.
Όμως η έμφαση δόθηκε στην οικονομία. Και σε αυτό, το Tipo είναι άριστο. Χαμηλό κόστος αγοράς, χαμηλή κατανάλωση και κόστος χρήσης. Η Fiat είναι αυτή τη στιγμή μόνη της σε αυτό το κομμάτι της αγοράς, και φυσικά οι πωλήσεις, που κρατάνε το Tipo μέσα στα πρώτα 8 μοντέλα, δείχνουν και την προτίμηση της αγοράς.
Αυτή τη στιγμή όμως η Fiat έχει γίνει μέλος ενός ομίλου που έχει μόλις άλλα δύο συμβατικά μικρομεσαία, το 308 και το Astra, και δίνεται στη Fiat ζωτικός χώρος να κάνει το Tipo ότι θέλει. Με το διαθέσιμο μηχανολογικό υπόβαθρο το Tipo μπορεί να πάρει λίγο από τον αέρα του 500 και να ανεβεί σκαλοπάτι, χωρίς να χάσει (πολύ από) τον οικονομικό χαρακτήρα του.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »