Γιατί το νέο C3 είναι το παιδί-θαύμα των ηλεκτρικών;
- Η Citroen λέει πως θα είναι το φθηνότερο ηλεκτρικό γύρω στα 20 χιλιάρικα
- Σε top τιμή, παίρνεις κανονικό αυτοκίνητο χωρίς παραχωρήσεις
- Στα λεφτά του e-C3 μέχρι τώρα αγόραζες το Microlino
- Δείχνει το νέο δρόμο για τη σωτηρία των μικρών, δηλαδή να γίνουν.. SUV
Η Citroen λέει πως θα είναι το φθηνότερο ηλεκτρικό γύρω στα 20 χιλιάρικα
Η Citroen κέρδισε την κούρσα για το πρώτο φθηνό ηλεκτρικό μοντέλο κάτω από 25.000 ευρώ, όμως το νέο C3 είναι πολύ περισσότερο από απλά ένα από τα φθηνότερα ηλεκτρικά της αγοράς. Γιατί;
Σε top τιμή, παίρνεις κανονικό αυτοκίνητο χωρίς παραχωρήσεις
Η είδηση με το νέο C3 δεν είναι ότι είναι φθηνό. Ούτε αν είναι το φθηνότερο ηλεκτρικό. Είναι ότι πρόκειται για ένα κανονικό αυτοκίνητο, ένα αυτοκίνητο που δεν κάνει παραχωρήσεις σε κανένα τομέα, και είναι φθηνό. Όχι απλά ως ηλεκτρικό. Αυτό άλλωστε δεν σημαίνει κάτι, αφού έχουμε μάθει να λέμε «φθηνό για ηλεκτρικό» και να εννοούμε 30άρες και 40άρες χιλιάδες ευρώ.
Το C3 είναι κανονικό, και ως ηλεκτρικό, είναι επίσης κανονικό. Και στην τιμή, και σε όλα. Εξάλλου μιλάμε για ένα μικρό μοντέλο, που εκτός από την τιμή-έκπληξη, έχει κάνει και την μετάβαση σε crossover, κάτι που επίσης είναι έκπληξη. Και οι δύο το ίδιο καλοδεχούμενες. Με σχεδιαστικές αναφορές στο Oli, το νέο C3 και αρέσει, και βολεύει και συμφέρει.
Στα λεφτά του e-C3 μέχρι τώρα αγόραζες το Microlino
Πιο σημαντικά όμως το νέο C3 βάζει το νέο πήχη τόσο για την κατηγορία των μικρών όσο και των ηλεκτρικών. Να θυμίσουμε πως στα λεφτά που τώρα έρχεται το νέο ηλεκτρικό C3, αγοράζεις μέχρι στιγμής το Microlino. Όμορφο, κουκλίστικο, αλλά όχι ακριβώς αυτοκίνητο. Στα ίδια λεφτά!
Δείχνει το νέο δρόμο για τη σωτηρία των μικρών, δηλαδή να γίνουν.. SUV
Όσο για τα μικρά, αν η Citroen δείξει το δρόμο προς τα Crossover για τη μικρή κατηγορία, τότε τι μένει για τον ανταγωνισμό; Σε μια κατηγορία που ερημώνει από μοντέλα, ίσως η μετάβαση σε κάτι πιο crossover είναι η σωτηρία. Όπως έκανε η Toyota με το Aygo, που αντικαταστάθηκε με το Aygo X.
Το μοντέλα που «δε μασάνε», όπως το Yaris ή το 208, το Clio και το Corsa, δεν θα βιαστούν να αλλάξουν, αλλά η κατεύθυνση της κατηγορίας είναι μάλλον σαφής, και οι πρωτοπόροι πάντα κερδίζουν.
Τι λες λοιπόν; Αν μπορεί η Citroen να λανσάρει ένα τόσο φτηνό, οι άλλοι γιατί όχι; Και τι μένει για τα μικρο-αυτοκίνητα όταν στα ίδια λεφτά αγοράζεις κανονικό αμάξι; Όταν ένα μοντέλο κάνει με ένα σμπάρο δυό τρυγόνια, όπως κάνει το C3, δεν είναι να το πεις «παιδί-θαύμα»;