Γιατί τώρα είναι η ώρα να τελειώνουμε με τα χαράτσια στα δίλιτρα!

Γιατί τώρα είναι η ώρα να τελειώνουμε με τα χαράτσια στα δίλιτρα!

3.244 Επισκέψεις στο άρθρο (31/8/2022)

Κανένας από τους λόγους που μπορεί να υπήρχαν πριν 12 χρόνια για την υπερφορολόγηση των δίλιτρων δεν ισχύει πια. Και όμως τα 2λιτρα είναι ακόμα απαγορευμένος καρπός στη χώρα μας.

Μόνο στην Ελλάδα ασχολούμαστε ακόμα με τα κυβικά!

Όταν η αγορά αυτοκινήτου βράζει από διαφορετικότητα, όταν στην ίδια έκθεση βρίσκεις από ηλεκτρικό μέχρι αεριοκίνητο, και η τεχνολογία σήμερα δεν έχει καμία σχέση με αυτή πριν 10-12 χρόνια, η υπερφορολόγηση με βάση τον κυβισμό είναι άδικη, άτοπη και ζημιογόνα.
 
Τα κυβικά έχουν πάψει να αποτελούν σημείο αναφοράς ενός μοντέλου εδώ και πολύ καιρό. Όχι στην Ελλάδα φυσικά, που οι κυβερνήσεις επιμένουν να διατηρούν ξεπερασμένες ορολογίες, μέτρα και σταθμά, αλλά σε όλη την Ευρώπη. Κανείς δεν ενδιαφέρεται για το μέγεθος του κινητήρα.
 
Αυτό που απασχολεί είναι η απόδοση και η κατανάλωση σε συνδυασμό με τους ρύπους. Αν μπεις σε έναν ευρωπαϊκό ιστότοπο μιας μάρκας να «χτίσεις» το μοντέλο που θες, ο κυβισμός, αν δεν απουσιάζει τελείως, θα είναι στα ψιλά γράμματα.
 
Και τι σημασία θα μπορούσε να έχει άλλωστε, όταν θες να συγκρίνεις μοντέλα σε μια γκάμα, ή από διάφορους κατασκευαστές, και όλα έχουν διαφορετικές τεχνολογίες κίνησης. Τι σημασία έχει ο κυβισμός, όταν συγκρίνεις ένα βενζινοκίνητο με ένα ντίζελ, ή με ένα υβριδικό ή ηλεκτρικό.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Δηλαδή, το ηλεκτρικό με την ίδια απόδοση, πόσα κυβικά είναι; Αφού δεν υπάρχει πλέον τέτοια προδιαγραφή, το κριτήριο σύγκρισης δεν μπορεί να είναι ο κυβισμός, αλλά η απόδοση.
 
Και όμως, σε μια περίοδο που όλες οι τεχνολογίες συνυπάρχουν, ειδικά στα μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, η κυβέρνηση επιμένει να διατηρεί το ξεπερασμένο κριτήριο των 2.000 κ.εκ, τόσο στο τέλος ταξινόμησης, όσο και στα τέλη κυκλοφορίας. Γιατί, όταν τόσα άλλα μοντέλα με αντίστοιχη απόδοση αλλά διαφορετική τεχνολογία δεν έχουν να πληρώσουν κάτι αντίστοιχο;
 
Ειδικά όταν η αυτοκινητοβιομηχανία αδιαφορεί πλέον για τον κυβισμό και τόσα μοντέλα έρχονται με μεγάλα, ξεκούραστα μοτέρ, σε υβριδικά σύνολα, που καίνε ελάχιστα, ρυπαίνουν ελάχιστα, και απλά έχουν την ατυχία στα μάτια του ελληνικού δημοσίου να φαίνονται «ακριβά», «για λίγους», για τους «πλούσιους» και πρέπει να τιμωρηθούν με επιπλέον τέλη.
 
Σήμερα λοιπόν, περισσότερο από ποτέ τα δίλιτρα και μεγαλύτερα μοτέρ πρέπει να απελευθερωθούν από τέτοια παρωχημένα τέλη, και όσο η αγορά βρίσκεται σε αυτή την μικτή κατάσταση τεχνολογιών, και όσο θέλουμε να καθαρίσουν οι δρόμοι από σαράβαλα, κανένας επιπλέον φόρος, σε καμία κατηγορία οχημάτων, δεν πρέπει να επιβάλλεται. Συμφωνείτε;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

POSO KALO TO ID BUZZ CARGO
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ