ΚΤΕΟ: Γιατί πρέπει να γίνει ετήσιο για τα παλιά αυτοκίνητα;
Γιατί το αμάξι που μεταφέρει ότι πιο πολύτιμο έχεις πρέπει εκτός από παλιό, να είναι και επικίνδυνο;
Πιο συχνοί έλεγχοι = λιγότερα χρέπια-δολοφόνοι στους δρόμους
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, στο Υπουργείο Μεταφορών εξετάζουν την πιθανότητα της μείωσης του χρόνου επανελέγχου των οχημάτων από τα δύο στον ένα χρόνο τουλάχιστον για όσα είναι ηλικίας άνω των 10 ή 15 ετών. Προφανώς μια τέτοια απόφαση θα φέρει πολλές αντιδράσεις. Όταν όμως βγάλουμε το κεφάλι από την άμμο και καταλάβουμε ότι τα αυτοκίνητα που μεταφέρουν τους αγαπημένους μας πρέπει να είναι ασφαλή και ας είναι παλιά, τότε θα συμφωνήσουμε πως το ΚΤΕΟ κάθε δύο χρόνια, ίσως να μην είναι η καλύτερη ιδέα.
Όπως είπαμε, αν αύριο το ΚΤΕΟ γινόταν ετήσιο, η γκρίνια θα πήγαινε σύννεφο. Θα χάναμε τη μπάλα με τους μισούς να λένε πως έτσι τιμωρούνται τα παλιά αυτοκίνητα που πρέπει να περνάνε ΚΤΕΟ, και τους άλλους μισούς να λένε πως είναι απλά «δώρο» στα κέντρα ελέγχου και τα συνεργεία.
Και πιθανώς κανείς δεν θα έβλεπε την ουσία. Τα αυτοκίνητά μας είναι παλιά. Πρέπει να είναι και επικίνδυνα; Ο συχνός έλεγχος, εφόσον γίνεται σωστά, βρίσκει τις φθορές, επιβάλει επισκευές, και διατηρεί τα αυτοκίνητά μας αξιόμαχα, ακόμη και πολλά χρόνια μετά την κατασκευή τους.
Ναι, ο έλεγχος έχει και τα σχετικά κόστη. Από τη μία το κόστος του ελέγχου, αλλά πιό σημαντικά, το κόστος επισκευής που θα προκύψει από τα ευρήματα του ελέγχου. Και ναι, θα δουλέψουν τα κέντρα ελέγχου παραπάνω, και θα δουλέψουν παραπάνω και τα συνεργεία. Ποιος όμως βγαίνει κερδισμένος;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Σκέψου το. Γιατί δεν είναι μόνο το δικό σου αυτοκίνητο παλιό. Είναι και τα άλλα γύρω του. Μπορεί εσύ να θες να λες ότι το δικό σου αμάξι είναι σαν καινούργιο. Τα άλλα όμως; Έχεις δει τι κυκλοφορεί στο δρόμο; Γιατί μπορεί 2 χρόνια πριν, όταν πέρασε KTEO, το αμάξι που σε τράκαρε να ήταν «χαρτί». Και αν ο έλεγχος ήταν ετήσιος πιθανότατα να έπιαναν τα φρένα του, να κράταγαν τα λάστιχά του, ή ακόμη πιο απλά, να μη σε τύφλωναν τα ξεχαρβαλωμένα φώτα του, ώστε να μην βλέπεις που πήγαινεις και να «σκάσεις» στα παρακαρισμένα και τώρα να τους πληρώνεις όλους.
Επίσης, μην αγνοούμε όλους αυτούς με τα χρέπια που καίνε πιο πολύ λάδι από καύσιμο, μοιράζοντας ατόφιο θάνατο σε όλους μας (και τα παιδιά μας!). Μπορεί να πέρασε ΚΤΕΟ πριν 6 μήνες και τώρα που έκαψε φλάτζα να κυκλοφορεί για τον επόμενο 1,5 χρόνο καίγοντας 5 λίτρα λάδι/1.000 χλμ., μιας και δεν υπάρχει περίπτωση να το φτιάξει αν δεν αναγκαστεί!
Τι λες λοιπόν; Αφού κινείσαι με ένα παλιότερο αυτοκίνητο, τόσο εσύ όσο και όλοι γύρω σου, δε είναι καλύτερα όλα τα παλιά μοντέλα να είναι ελεγμένα, επισκευασμένα και ασφαλή στο δρόμο; Τι λες, αξίζει το παραπάνω κόστος;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »