Επωφεληθείτε της προωθητικής ενέργειας της Alfa Romeo και κάντε δική σας την ανανεωμένη Giulietta με όφελος έως και 5.000 ευρώ.
Giulietta σε απίστευτη τιμή
14.960 Επισκέψεις στο άρθρο (9/9/2016)
Μια μοναδική προσφορά για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων ανακοίνωσε η FCA Ελλάδας και πιο συγκεκριμένα για το μοντέλο Giulietta με τον 1,6 λτ. turbo diesel κινητήρα απόδοσης 120 ίππων. Μάθετε όλες τις λεπτομέρειες της προσφοράς και επωφεληθείτε.
H FCA Ελλάδας μέσω του επίσημου δικτύου της, προσφέρει στο καταναλωτικό κοινό την ευκαιρία να αποκτήσει την ανανεωμένη Alfa Romeo Giulietta Super με όφελος που φτάνει έως και τις 5.000 ευρώ, για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων.
Επιπλέον πέραν του βασικού εξοπλισμού διατίθεται standard και ο αυτόματος διζωνικός κλιματισμός, οι ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, τα Cruise Control, ΑSR, MSR, Hill Holder, E-Q2, Alfa DNA και το επιχρωμιωμένο περίγραμμα των παραθύρων.
Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε ό,τι η αρχική τιμή της Alfa Romeo Giulietta Super, χωρίς την προσφορά, με χειροκίνητο κιβώτιο ξεκινά από τις 26.300 ευρώ, ενώ εκείνης με το TCT αυτόματο κιβώτιο από τις 30.110 ευρώ.
Με Volvo V40 στα 22.000, 152hp και αυτόματο κιβώτιο τα 30.000 της Alfa ακούγονται γραφικά... Αλλά ξέχασα έχετε 120 sport diesel άλογα χαχαχαχα. Πάρτε βενζίνη η μόδα των diesel τελειώνει. Τα 8.000 διαφορά θα τα κάνετε απόσβεση μόνο αν είστε ταξιτζής. Η διαφορά στην αίσθηση οδήγισης χαοτική...
Αν η τιμή της ήταν στα 17000 το πολύ και με τον εξοπλισμό αυτόν,ναι τότε είναι απίστευτη η τιμή,από εκεί και πέρα όπως είπαν οι προλαλήσαντες υπάρχουν άλλες επιλογές που ακούνε στο όνομα Volvo.Ημαρτον πια με την κοροϊδια της κάθε εταιρείας.
H προσφορα ειναι απο 26000-5000=21000 ΑΡΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΩΛΕΙΤΑΙ ΠΡΟΣ 21000.
Οσοι τρολαρουν λεγοντας οτι θα επρεπε να κοστιζει 17000-18000 να πανε να παρουν ΧΙΟΥΝΤΑ''Ι'' ή ΚΙΑ ή αν θελουν ας δοσουν 22000 ευρω να πραουν Audi A3 με τον παροχυμενο ημιακαμπτο αξονα στην πιο ψοφια εκδοση....Ενα αμαξι σαν την Alfa Romeo Giulietta που προσφερει ανωτερη οδηγικη αισθηση απ τις BMW SERIE1 και MERCEDES A CLASS και διατιθεται σε καλυτερη τιμη απ αυτα τα δυο.... λετε οτι θα επρεπε να κοστιζει 17000 χιλιαδες ,δυο πραγματα συμβαινουν.Η Τρολαρετε ή ειστε εντελως ασχετοι απο αυτοκινητα.......Οσοι εχουν μπει στον κοπο να οδηγησουν και τα 3 αυτοκινητα σε ενα test drive καταλαβαινουν τι λεω,οσοι αρεσκονται να διατυπωνουν θεωρειες απλως δεν αξιζει να ασχοληθουμε.Για να μην σχολιασω το γεγονος οτι η alfa εχει αποδειχθει εξαιρετικα αξιοπιστη σε σχεση με τους αναξιοπιστους πεδιλοκαλτσακιδες Γερμανους ανταγωνιστες της........Ρωτηστε με τι συχνοτητα αλλαζει τους πολλαπλασιαστες ενας κατοχος bmw serie 1 και μετα ξαναμιλαμε......
Ως νέος ιδιοκτήτης σας ενημερώνω ότι εκμεταλλευόμενος την προσφορά απέκτησα το συγκεκριμένο μοντέλο με 21600. Κάνοντας test drive την Βmw σειρά 1 και την A-Class η Giulietta είχε σαφώς ανώτερη ποιότητα οδήγησης, αίσθησης σπορ και ομορφιάς μέσα και έξω. Η ποιότητα της καμπίνας είναι ανώτερη στην A-Class και την σειρά 1 αλλά πολύ πιο συντηρητική-γεροντίστικη. Με τις αλλαγές στα τέλη ταξινόμησης η γερμανικές ξέφυγαν τιμολογιακά κατά 3-6 χιλιάδες ευρώ ενώ την Giulietta κατάφεραν και την έριξαν...Παίρνεις premium σε πραγματικά πολλή καλή τιμή και είναι dieseλ. Στην Εγνατία "καίει" μέσο όρο 4 λίτρα τα 100 χμ και στην πόλη 5.5 -6.5...Απολαυστική και στις δύο διαδρομές...
επανερχομαι...σχετικά με την τιμη στα νεα αυτοκινητα, οπως και να το κανουμε οι περισσοτεροι απο εμας σκεπτομαστε και τα εξοδα αγορας και τα εξοδα χρησης και συντηρησης και την μεταπωλητικη αξια με τα ελληνικα δεδομενα , οποτε ολα αυτα μαζι συντελουν να αγοραζουμε αλλο αυτοκινητο σε σχεση με αυτο που μας αρεσει ..και επειδη οι καιροι ειναι δυσκολοι το κραταμε για δεκαετιες...οποτε, περιμενουμε να δουμε πως θα κυλησει ενα νεο μοντελο με την αξιοπιστια του, αγοραζουμε αυτο που θα πωλησει περισσοτερο, και να κανει και για ολες τις χρησεις...και για την πολη και για το χωριο,και για βολτες και για μεταφορες πραγματων....εγω ακομη κοιταζω για το φιατ τιπο..αλλα δεν εχει πωλησει αρκετα, το κορολλα ειναι μαλλον ακριβο...τα τολεντο και σκοντα..κατι δεν μου παει καλα..οποτε..περιμενω, εχει καποιος αλλος καμια αλλη προταση ..για οικογενειακο μουλτι χρησης μιλαμε....!
Συμφωνω με τους αλλους αναγνωστες σε ο,τι αφορα τη τιμη.26ΟΟΟ δεν ειναι εκπληκτικη τιμη και μαλιστα για ιταλικο αυτοκινητο..Μια ενσταση εχω μονο στο θεμα της volvo. Εκπληκτικη τιμη για αυτα που σου προσφερει αλλα εχει και αρκετα μειονεκτηματα οπως καταναλωση,τελη κυκλοφοριας,το μικροτερο πορτ μπαγκαζ της κατηγοριας και οι πισω επιβατες ακομπουν τα ποδια στο καθισμα του μπροστινου και το κεφαλι εχει φτασει σχεδον οροφη.
από πότε τα ..26300 ευρο ειναι ..απιστευτη τιμή για αυτη την κατηγορια;
Με Volvo V40 στα 22.000, 152hp και αυτόματο κιβώτιο τα 30.000 της Alfa ακούγονται γραφικά... Αλλά ξέχασα έχετε 120 sport diesel άλογα χαχαχαχα. Πάρτε βενζίνη η μόδα των diesel τελειώνει. Τα 8.000 διαφορά θα τα κάνετε απόσβεση μόνο αν είστε ταξιτζής. Η διαφορά στην αίσθηση οδήγισης χαοτική...
26300 ευρό η ..απίστευτη τιμή; Μήπως εννοείτε απίστευτα ακριβή τιμή; Να ήταν εκεί στο 18άρι να έλεγα εντάξει καλή τιμή αλλά όχι και απίστευτη..
Απάντηση: Δεν έχετε υπολογίσει την έκπτωση.
Αν η τιμή της ήταν στα 17000 το πολύ και με τον εξοπλισμό αυτόν,ναι τότε είναι απίστευτη η τιμή,από εκεί και πέρα όπως είπαν οι προλαλήσαντες υπάρχουν άλλες επιλογές που ακούνε στο όνομα Volvo.Ημαρτον πια με την κοροϊδια της κάθε εταιρείας.
Νομίζω πως είναι 26.300 - 5.000 και πηγαίνει στα 21.300
H προσφορα ειναι απο 26000-5000=21000 ΑΡΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΩΛΕΙΤΑΙ ΠΡΟΣ 21000. Οσοι τρολαρουν λεγοντας οτι θα επρεπε να κοστιζει 17000-18000 να πανε να παρουν ΧΙΟΥΝΤΑ''Ι'' ή ΚΙΑ ή αν θελουν ας δοσουν 22000 ευρω να πραουν Audi A3 με τον παροχυμενο ημιακαμπτο αξονα στην πιο ψοφια εκδοση....Ενα αμαξι σαν την Alfa Romeo Giulietta που προσφερει ανωτερη οδηγικη αισθηση απ τις BMW SERIE1 και MERCEDES A CLASS και διατιθεται σε καλυτερη τιμη απ αυτα τα δυο.... λετε οτι θα επρεπε να κοστιζει 17000 χιλιαδες ,δυο πραγματα συμβαινουν.Η Τρολαρετε ή ειστε εντελως ασχετοι απο αυτοκινητα.......Οσοι εχουν μπει στον κοπο να οδηγησουν και τα 3 αυτοκινητα σε ενα test drive καταλαβαινουν τι λεω,οσοι αρεσκονται να διατυπωνουν θεωρειες απλως δεν αξιζει να ασχοληθουμε.Για να μην σχολιασω το γεγονος οτι η alfa εχει αποδειχθει εξαιρετικα αξιοπιστη σε σχεση με τους αναξιοπιστους πεδιλοκαλτσακιδες Γερμανους ανταγωνιστες της........Ρωτηστε με τι συχνοτητα αλλαζει τους πολλαπλασιαστες ενας κατοχος bmw serie 1 και μετα ξαναμιλαμε......
Ως νέος ιδιοκτήτης σας ενημερώνω ότι εκμεταλλευόμενος την προσφορά απέκτησα το συγκεκριμένο μοντέλο με 21600. Κάνοντας test drive την Βmw σειρά 1 και την A-Class η Giulietta είχε σαφώς ανώτερη ποιότητα οδήγησης, αίσθησης σπορ και ομορφιάς μέσα και έξω. Η ποιότητα της καμπίνας είναι ανώτερη στην A-Class και την σειρά 1 αλλά πολύ πιο συντηρητική-γεροντίστικη. Με τις αλλαγές στα τέλη ταξινόμησης η γερμανικές ξέφυγαν τιμολογιακά κατά 3-6 χιλιάδες ευρώ ενώ την Giulietta κατάφεραν και την έριξαν...Παίρνεις premium σε πραγματικά πολλή καλή τιμή και είναι dieseλ. Στην Εγνατία "καίει" μέσο όρο 4 λίτρα τα 100 χμ και στην πόλη 5.5 -6.5...Απολαυστική και στις δύο διαδρομές...
επανερχομαι...σχετικά με την τιμη στα νεα αυτοκινητα, οπως και να το κανουμε οι περισσοτεροι απο εμας σκεπτομαστε και τα εξοδα αγορας και τα εξοδα χρησης και συντηρησης και την μεταπωλητικη αξια με τα ελληνικα δεδομενα , οποτε ολα αυτα μαζι συντελουν να αγοραζουμε αλλο αυτοκινητο σε σχεση με αυτο που μας αρεσει ..και επειδη οι καιροι ειναι δυσκολοι το κραταμε για δεκαετιες...οποτε, περιμενουμε να δουμε πως θα κυλησει ενα νεο μοντελο με την αξιοπιστια του, αγοραζουμε αυτο που θα πωλησει περισσοτερο, και να κανει και για ολες τις χρησεις...και για την πολη και για το χωριο,και για βολτες και για μεταφορες πραγματων....εγω ακομη κοιταζω για το φιατ τιπο..αλλα δεν εχει πωλησει αρκετα, το κορολλα ειναι μαλλον ακριβο...τα τολεντο και σκοντα..κατι δεν μου παει καλα..οποτε..περιμενω, εχει καποιος αλλος καμια αλλη προταση ..για οικογενειακο μουλτι χρησης μιλαμε....!
Συμφωνω με τους αλλους αναγνωστες σε ο,τι αφορα τη τιμη.26ΟΟΟ δεν ειναι εκπληκτικη τιμη και μαλιστα για ιταλικο αυτοκινητο..Μια ενσταση εχω μονο στο θεμα της volvo. Εκπληκτικη τιμη για αυτα που σου προσφερει αλλα εχει και αρκετα μειονεκτηματα οπως καταναλωση,τελη κυκλοφοριας,το μικροτερο πορτ μπαγκαζ της κατηγοριας και οι πισω επιβατες ακομπουν τα ποδια στο καθισμα του μπροστινου και το κεφαλι εχει φτασει σχεδον οροφη.