To νέο Volkswagen Golf στην όγδοη γενιά του είναι εδώ και αρκετό καιρό γεγονός ενώ έχει παρουσιαστεί και η GTI έκδοσή του. Το τελευταίο κομμάτι του παζλ που μένει για να συμπληρωθεί η γκάμα του δημοφιλούς μικρομεσαίου είναι το VW Golf R που βρέθηκε πριν από λίγες μέρες να δοκιμάζεται στην πίστα του Nürburgring Nordschleife.
Το αυτοκίνητο εθεάθη χωρίς καθόλου καμουφλάζ κάτι που μας επιτρέπει να δούμε πως το Golf R θα λάβει μικρές αναβαθμίσεις στο αμάξωμά του που θα τονώσουν τον επιθετικό χαρακτήρα, όπως για παράδειγμα μεγαλύτερη αεροτομή στο τέλος της οροφής, τέσσερις απολήξεις της εξάτμισης στο πίσω μέρος, πιο σπορ διαχύτη και νέες ποδιές.
Φυσικά, σε σχέση με τις άλλες εκδόσεις του Golf, η μεγαλύτερη διαφοροποίηση αφορά το κινητήριο σύνολο. Το νέο Golf R θα έχει στο μηχανοστάσιο τον ίδιο 4κύλινδρο turbo κινητήρα των 2,0 λίτρων με τις φήμες να κάνουν λόγο πως η ισχύς θα ξεπερνά τα 330 άλογα. Το μοτέρ θα συνεργάζεται με αυτόματο DSG κιβώτιο που θα στέλνει την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς.
Tο νέο και πολυαναμενόμενο Golf R θα κάνει πρεμιέρα στις 4 Νοεμβρίου ενώ το εμπορικό του λανσάρισμα θα γίνει μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2021.
Αααπ! Που κ ποιος το ακούμπησε πίσω δεξιά (στο τελείωμα της πίσω δεξιάς πόρτας, τουλάχιστον έτσι φαίνεται, δεν είμαι απόλυτα βέβαιος)??
Πάντως αν πράγματι έχει 330 άλογα, ανεβάζει αρκετά τον πήχη της ιπποδύναμης. Ότι αφορά τον χρόνο στην πράσινη κόλαση, νομίζω ότι βρίσκει το μάστορά του από TypeR, και Megane RS trophy. Ίδωμεν....
Αααπ! Που κ ποιος το ακούμπησε πίσω δεξιά (στο τελείωμα της πίσω δεξιάς πόρτας, τουλάχιστον έτσι φαίνεται, δεν είμαι απόλυτα βέβαιος)?? Πάντως αν πράγματι έχει 330 άλογα, ανεβάζει αρκετά τον πήχη της ιπποδύναμης. Ότι αφορά τον χρόνο στην πράσινη κόλαση, νομίζω ότι βρίσκει το μάστορά του από TypeR, και Megane RS trophy. Ίδωμεν....