Τιμές για το Kia EV9 στην Ελλάδα: Από 69.000 ευρώ με την επιδότηση
- Εφοδιασμένο με την τελευταία τεχνολογία που έχει να προσφέρει η Hyundai-Kia
- Προσφέρει αυτονομία έως 541 χλμ. με τεχνολογία ταχείας φόρτισης 800V
- Hi-tech εσωτερικό με άπλετους χώρους
- Από 203 έως 384 άλογα και με μια μπαταρία 98,8 kWh
Εφοδιασμένο με την τελευταία τεχνολογία που έχει να προσφέρει η Hyundai-Kia
Το νέο Kia EV9 είναι η ναυαρχίδα της ηλεκτρικής γκάμας της κορεατικής φίρμας, τόσο από πλευράς μεγέθους, όσο και από τεχνολογικής σκοπιάς, καθώς είναι εφοδιασμένο με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας που η Hyundai-Kia έχει να προσφέρει. Το μοντέλο που είχε παρουσιαστεί στα μέσα του 2023, είναι πλέον διαθέσιμο και στην Ελλάδα με την αρχική του τιμή να ξεκινάει στα 77.000 ευρώ, (69.000 ευρώ, με την κρατική επιδότηση των 8.000 ευρώ).
Προσφέρει αυτονομία έως 541 χλμ. με τεχνολογία ταχείας φόρτισης 800V
Έρχεται με ηλεκτρική αυτονομία έως 541 χλμ., τεχνολογία ultra ταχυφόρτισης με αρχιτεκτονική 800V και αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 3. Όλες οι εκδόσεις θα έρχονται με την ίδια μπαταρία χωρητικότητας 99,8 kWh. Η εισαγωγική έκδοση θα είναι πισωκίνητη με έναν ηλεκτροκινητήρα που προσφέρει 203 ίππους και 350 Nm ροπής. Η τετρακίνητη έκδοση θα έρχεται με δύο ηλεκτροκινητήρες 192 ίππων έκαστος, ο μπροστινός προσφέρει 250 Nm ροπής, ενώ ο πίσω 350 Nm. Υπάρχει επίσης και η σπορτίφ τετρακίνητη έκδοση GT της οποίας και οι δύο ηλεκτροκινητήρες προσφέρουν 350 Nm ροπής.
Hi-tech εσωτερικό με άπλετους χώρους
Αυτό το γενναίο μεταξόνιο μεταφράζεται σε άπλετους χώρους για επιβάτες και αποσκευές. Βέβαια, αυτό δεν είναι το μόνο highlight στην καμπίνα του EV9, η οποία έχει σχεδιαστεί βάσει του μοτίβου «Opposites United». Μπαίνοντας στο σαλόνι, σε πρώτο πλάνο συναντά κανείς το «Triple Panorama Display», μια διαμόρφωση της Kia με τρεις οθόνες: μία 12,3 ιντσών σε ρόλο ψηφιακού πίνακα οργάνων, μία αφής 5,1" για τη διαχείριση του κλιματισμού και, τέλος, μία αφής 12,3 ιντσών ως πύλη για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Επιπλέον, υπάρχει και Head-Up Display, που ανεβάζει ακόμα περισσότερο τις τεχνολογικές μετοχές στην καμπίνα, ενώ υπάρχουν και «κρυφά» κουμπιά αφής στη φάσα κάτω από την οθόνη, τα οποία φωτίζονται όταν είναι ενεργοποιημένο το αυτοκίνητο. Όπως προείπαμε, ως προαιρετική επιλογή μπορούν να τοποθετηθούν κάμερες αντί για πλαϊνούς καθρέπτες, οι οποίες προβάλλουν εικόνα στην καμπίνα μέσω δύο οθονών τοποθετημένων στις πόρτες, στο σημείο όπου συνηθίζεται να στρέφει κανείς το βλέμμα του για να δει από τον πλαϊνό καθρέπτη.
Από 203 έως 384 άλογα και με μια μπαταρία 98,8 kWh
Ορίστε λοιπόν πως θα κυμαίνονται οι τιμές του στην Ελλάδα, ανάλογα με τα επίπεδα εξοπλισμού που θα επιλέξει ο καταναλωτής: