Πολύπλευρη θα είναι η παρουσία της Acura σε μία από τις πιο γνωστές αναβάσεις παγκοσμίως και συγκεκριμένα αυτή του Pikes Peak, με την ιαπωνική μάρκα να συμμετέχει με τέσσερα αυτοκίνητα.
Έτσι η Acura, η οποία να θυμίσουμε πως αποτελεί την ονομασία της Honda στην Αμερική, θα συμμετάσχει για έβδομη συνεχόμενη φορά στην εκδήλωση, ενώ θα είναι η τέταρτη χρονιά ως επίσημος υποστηρικτής της διοργάνωσης αλλά και ως κάτοχος του pace car.
Στο φετινό Pikes Peak στην κατηγορία Exhibition Class θα κάνει το ντεμπούτο του το νέο RDX, το οποίο είναι ελαφρώς τροποποιημένο, έχοντας ένα απογυμνωμένο εσωτερικό για τη μείωση βάρους αλλά και ένα αναβαθμισμένο σύστημα μετάδοσης κίνησης. Το τροποποιημένο RDX θα έχει την ισχύ 350 ίππων, οι οποίοι θα προέρχονται από τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 2.0-λίτρων, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως η Acura πρόσθεσε ένα μεγαλύτερο τούρμπο όπως και ένα intercooler.
Σημαντικό είναι επίσης να αναφερθεί πως το RDX του Pikes Peak, είναι και ήπια υβριδικό, όντας εξοπλισμένο με ένα σύστημα 48 βολτ, το οποίο είναι το ίδιο με αυτό που διαθέτει το μοντέλο παραγωγής, ωστόσο και αυτό με τη σειρά τους έχει δεχτεί κάποιες τροποποιήσεις για της ανάγκες του αγώνα. Από κει και πέρα, το μοντέλο πατά σε τροχούς 19 ιντσών συνδυασμένους με ελαστικά Pirelli, ενώ το σύστημα πέδησης φέρει την υπογραφή της Brembo.
Εκτός από το RDX, στην ίδια κατηγορία θα αγωνιστεί το TLX A-Spec, που έρχεται με ένα αναβαθμισμένο σύστημα ανάρτησης και παίρνει ισχύ από τον υπερτροφοδοτούμενο 3,5-λίτρων V6 κινητήρα που προσφέρει 500 ίππους και θα οδηγηθεί από τον Nick Robinson.
Στην κατηγορία Open Class θα λάβει συμμετοχή το TLX GT κάνοντας χρήση του J35 biturbo V6 κινητήρα, ενώ το αυτοκίνητο που βελτιώθηκε από την RealTime Racing έρχεται με ένα διαφορετικό σύστημα ανάρτησης και βελτιωμένο κιβώτιο ταχυτήτων που ενισχύει την επιτάχυνση. Ο Peter Cunningham θα είναι πίσω από το τιμόνι.
Το τέταρτο και τελευταίο αυτοκίνητο θα της Acura είναι το NSX και θα αγωνιστεί στην Time Attack 1. Το εργοστασιακό τούρμπο αντικαθίστανται από τις μεταγενέστερες μονάδες, ενώ το αυτοκίνητο λαμβάνει επίσης μεγαλύτερη αεροτομή και εμπρόσθιο σπλίτερ. Για περισσότερη ισχύ οι Ιάπωνες προέβησαν σε μια ενημέρωση λογισμικού στο κινητήρα αλλά και στο υβριδικό σύστημα, ενώ πίσω από το τιμόνι θα βρίσκεται ο James Robinson.
Τέλος να θυμίσουμε πως το Pikes Peak International Hill Climb ξεκινά στις 24 Ιουνίου.