Η Alfa Romeo ισχυριζόταν τότε ότι η MiTo GTA μπορούσε να πετύχει το 0-100 χλμ./ώρα από στάση σε 5 δευτερόλεπτα.
- Πριν από 15 χρόνια, η Alfa Romeo παρουσίασε την MiTo GTA
- Σκληροπυρηνικό hot-hatch με τρομερές επιδόσεις
- Μοτέρ 1,75 λτ. με 240 άλογα & 0-100 σε μόλις 5 δλ.
- Δεν μπήκε ποτέ σε παραγωγή γιατί «δεν θα έφερνε αρκετά κέρδη»
H εκρηκτική Αlfa Romeo MiTo GTA που έμεινε στα σκαριά
Τα αεροδυναμικά βοηθήματα στο αμάξωμα ήταν πολλά.
H Alfa Romeo αποφάσισε πριν από λίγα χρόνια να αναβιώσει την ονομασία GTA για χάρη της Giulia, ωστόσο 14 χρόνια πριν ήταν πολύ κοντά να κάνει το ίδιο για ένα άλλο μοντέλο, την MiTo, το compact hatchback για την κατηγορία των μικρών.
Οι Ιταλοί παρουσίασαν την MiTo GTA ως ένα concept προ-παραγωγής στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης το 2009, βάζοντας στο μηχανοστάσιό της τον τότε ολοκαίνουριο 4κύλινδρο turbo κινητήρα των 1,75 λίτρων με απόδοση 240 άλογα σε συνεργασία με ένα 6άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Η Alfa Romeo ισχυριζόταν τότε ότι η MiTo GTA μπορούσε να πετύχει το 0-100 χλμ./ώρα από στάση σε 5 δευτερόλεπτα, κάτι που θα την έκανε το πιο γρήγορο hot-hatch της κατηγορίας της.
Συνέχεια του άρθρου >>>
Αξίζει να σημειώσουμε πως η εταιρεία προσπάθησε να μειώσει το βάρος του αυτοκινήτου χρησιμοποιώντας εκτενώς ανθρακονήματα ενώ οι μηχανικοί έκαναν ευρεία χρήση αλουμινίου στα κομμάτια της ανάρτησης, στα φρένα και το σασί. Τα αεροδυναμικά βοηθήματα στο αμάξωμα ήταν πολλά (αεροτομές, διαχύτες κτλ), ο εμπρός προφυλακτήρας ήταν ανασχεδιασμένος και είχε πάνω τους μεγαλύτερους αεραγωγούς, ενώ η απόσταση από το έδαφος ήταν μειωμένη κατά 20 χιλιοστά χάρη στη νέας τεχνολογίας ανάρτηση που φορούσε.
Στο εσωτερικό, τα πίσω καθίσματα έλαμπαν δια της απουσίας τους ενώ τα μπροστά ήταν πιο σπορ τύπου bucket. Έντονη ήταν η επένδυση δέρματος Alcantara ενώ το τιμόνι και ο επιλογέας ταχυτήτων ολοκλήρωναν ένα πολύ εκρηκτικό σύνολο.
Η MiTo GTA δεν μπήκε τελικά ποτέ σε παραγωγή κυρίως γιατί η εταιρεία πίστεψε πως δεν θα έφερνε αρκετά κέρδη, ώστε να καλύψει τα επιπλέον έξοδα που θα απαιτούσε η παραγωγή της.