Από τους μεγάλους κατασκευαστές είναι αρκετοί αυτοί που δε συμμετέχουν στο πρωτάθλημα της Formula 1. Οι BMW και Toyota εμφανίστηκαν για λίγο και έφυγαν όπως πολλοί άλλοι, ενώ ελάχιστοι είναι οι κατασκευαστές που έχουν επενδύσει τόσο τεράστια ποσά όπως οι Mercedes, Renault και Ferrari. Ακόμα και η Porsche συμμετείχε μόνο από το 1957 μέχρι το 1964.
Ένας διακαής πόθος των φίλων της Formula 1 είναι η είσοδος της Audi στο sport οπότε μόνο ως θετικό μπορεί να θεωρηθεί το γεγονός ότι η γερμανική εταιρεία συμμετείχε στη συνάντηση που έγινε πριν λίγες μέρες για το μέλλον των κινητήρων της F1. Εκεί αποφασίστηκε οι κινητήρες να γίνουν πιο δυνατοί, με μικρότερο κόστος, πιο απλό σχεδιασμό και όλα αυτά θα εφαρμοστούν από το 2021.
Θα μπορούσε, λοιπόν, αυτό να είναι μια ένδειξη ενδιαφέροντος από τους Γερμανούς προς την κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού; Είναι πολύ πιθανόν. Με βάση αυτό το ενδεχόμενο, ένας ανεξάρτητος σχεδιαστής, ο Sean Bull, προχώρησε στο σχεδιασμό κάποιων liveries (το πώς είναι “ντυμένο” και βαμμένο ένα μονοθέσιο) που θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει η Audi αν έμπαινε στο θεσμό.
Αν έχετε δει τα liveries της Audi στο LMP1 για το 2016 δε θα εκπλαγείτε από αυτά τα σχέδια καθώς η αρχική έμπνευση προέρχεται από εκεί. Ωστόσο, υπάρχουν αρκετές διαφορετικές εκδόσεις οπότε, πείτε μας ποια προτιμάτε.
Μα νομίζω οτι με το diesel gate το group αποσύρθηκε από όλα τα motrosports λόγω του μεγάλου ύψους των αποζημιώσεων που πρέπει να δώσει στις ΗΠΑ. Στην Ευρώπη οι αποζημιώσεις μάλλον πάνε περίπατο. Η οικονομική δυσπραγία του group δεν νομίζω οτι του αφήνει περιθώρια ενασχόλησης με την F1.
Μα νομίζω οτι με το diesel gate το group αποσύρθηκε από όλα τα motrosports λόγω του μεγάλου ύψους των αποζημιώσεων που πρέπει να δώσει στις ΗΠΑ. Στην Ευρώπη οι αποζημιώσεις μάλλον πάνε περίπατο. Η οικονομική δυσπραγία του group δεν νομίζω οτι του αφήνει περιθώρια ενασχόλησης με την F1.
Προσωπικά προτιμώ την vw στο σπορ, σε σχέση με τις υπόλοιπες του group... εξαιρείται η porsche...