Η Bentley ανέβαλε το λανσάρισμα του πρώτου ηλεκτρικού της για το 2026
H Bentley EXP 100 GT.
- Σκόπευε να το παρουσιάσει το 2025, αλλά αντιμετώπισε προβλήματα στο λογισμικό
- Θα βασίζεται στην πλατφόρμα PPE και θα έχει αυτονομία έως και 725 χλμ.
- Ο στόχος της Bentley να γίνει μια αμιγώς ηλεκτρική μάρκα μετατίθεται για το 2033
- Η μάρκα θα μετατρέψει πολλά μοντέλα της σε plug-in υβριδικά ως το 2026
Σκόπευε να το παρουσιάσει το 2025, αλλά αντιμετώπισε προβλήματα στο λογισμικό
Η Bentley σκόπευε να παρουσιάσει το πρώτο της ηλεκτρικό μοντέλο το 2025, αλλά ανέβαλε το λανσάρισμα του για τουλάχιστον ένα χρόνο. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της μάρκας Adrian Hallmark, το ηλεκτρικό θα παρουσιαστεί στα τέλη του 2026 λόγω τεχνικών προβλημάτων στο λογισμικό αλλά και «ανησυχιών που σχετίζονται με την πλατφόρμα». Το επερχόμενο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Bentley αρχικά πήρε παράταση λόγω των ίδιων προβλημάτων λογισμικού που αντιμετώπιζε συνολικά ο όμιλος VW και για άλλα ηλεκτρικά μοντέλα όπως η Porsche Macan και το Audi Q6 E-tron, που επίσης έπρεπε να φτάσουν νωρίτερα σύμφωνα με τις αρχικές ανακοινώσεις.
Θα βασίζεται στην πλατφόρμα PPE και θα έχει αυτονομία έως και 725 χλμ.
Η πρώτη ηλεκτρική Bentley πρόκειται να κατασκευαστεί στο Ηνωμένο Βασίλειο και θα βασίζεται στην πλατφόρμα PPE (Premium Platform Electric) που αναπτύχθηκε από κοινού από την Porsche και την Audi, ενώ δεν αναμένεται να κυκλοφορήσει στην αγορά πριν το 2027. Επιπλέον, οι μπαταρίες του πρώτου ηλεκτρικού της Bentley θα παρέχουν αυτονομία από 560 έως 725 χιλιομέτρων με μία μόνο φόρτιση, ενώ θα χρειάζονται λιγότερο από 20 λεπτά για να φτάσουν από το 10% στο 80%, σύμφωνα με δηλώσεις που έκανε πέρυσι η Hallmark.
Ο στόχος της Bentley να γίνει μια αμιγώς ηλεκτρική μάρκα μετατίθεται για το 2033
Η υπερπολυτελής βρετανική μάρκα θέλει να απαλλαγεί εντελώς από τα αυτοκίνητα της γκάμας της με κινητήρα εσωτερικής καύσης και είχε θέσει ως στόχο να γίνει μια αμιγώς ηλεκτρική μάρκα μέχρι το τέλος της δεκαετίας. Ωστόσο, λόγω των προβλημάτων που αντιμετώπισε με το πρώτο της ηλεκτρικό μετέθεσε το στόχο της για το 2033.
Η μάρκα θα μετατρέψει πολλά μοντέλα της σε plug-in υβριδικά ως το 2026
Εξαιτίας αυτής της καθυστέρησης, η εταιρεία θα επενδύσει περισσότερα χρήματα σε plug-in υβριδικά αυτοκίνητα, για να προσφέρει μια πιο ομαλή μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση. Ειδικότερα, η Bentley είχε εκτιμήσει ότι η ζήτηση για υβριδικά θα μειωνόταν πιο κοντά στο τέλος της δεκαετίας, αλλά τώρα πιστεύει ότι θα αυξηθεί και ετοιμάζεται να λανσάρει ένα νέο plug-in υβριδικό μοντέλο εξοπλισμένο με ένα V-8 κινητήρα. Επιπλέον, η μάρκα πωλεί ήδη plug-in εκδόσεις του Flying Spur και του Bentayga SUV και θέλει να μετατρέψει κι άλλα μοντέλα της σε plug-in υβριδικά έως το 2026 όπως το Continental GT.