Τέλος στον ιστορικό, W12 κινητήρα θα βάλει η Bentley μετά την παραγωγή της Batur το 2024, που θα είναι και το τελευταίο μοντέλο που θα εξοπλίζεται με το συγκεκριμένο μοτέρ!
Ο κινητήρας W12 έχει γίνει συνώνυμος της Bentley, αλλά επειδή όλα τα ωραία κάποτε τελειώνουν, το ίδιο θα συμβεί και με το δημοφιλές μοτέρ. Όπως έγινε γνωστό η παραγωγή του W12 κινητήρα θα τερματιστεί τον Απρίλιο του 2024, οπότε θα έχουν παραχθεί περισσότερες από 105.000 μονάδες κατά τη διάρκεια ζωής του κινητήρα.
Η βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία θα ηλεκτρίσει πλήρως τη γκάμα της μέχρι τις αρχές της επόμενης δεκαετίας, με αποτέλεσμα ο W12 να είναι παράταιρος με τα μελλοντικά σχέδια της μάρκας και τους μηδενικούς ρύπους. Ο twin-turbo 6,0 λίτρων κινητήρας παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2003 και ενημερώνεται τακτικά τα τελευταία 20 χρόνια. Η μέγιστη ισχύς έχει αυξηθεί κατά 37 τοις εκατό, η ροπή έχει ανέβει 54 τοις εκατό και οι εκπομπές ρύπων έχουν μειωθεί κατά 25 τοις εκατό.
Τελευταίο μοντέλο η Batur
Η τρέχουσα γενιά του W12 που χρησιμοποιεί η Bentley παρουσιάστηκε το 2015 με την Bentayga. Το τελευταίο μοντέλο που θα τον χρησιμοποιήσει θα είναι η περιορισμένης παραγωγής Bentley Mulliner Batur. Αποκαλύφθηκε τον Αύγουστο του περασμένου έτους και θα περιοριστεί σε μόλις 18 μονάδες παγκοσμίως, όντας η πιο ισχυρή Bentley παραγωγής που έγινε ποτέ, έχοντας 740 ίππους και 1.000 Nm ροπής μεταξύ 1.750 σ.α.λ. και 5.000 σ.α.λ.
Να βιαστούν όσοι θέλουν να αποκτήσουν Bentley με το W12 μοτέρ
Παράλληλα, η Bentley συνεχίζει να προσφέρει μία έκδοση του 6,0 λίτρων twin-turbo W12 κινητήρα με 650 άλογα για τις Continental GT, Bentayga, Flying Spur, Continental GT Mulliner και Flying Spur Mulliner. Μάλιστα αναμένει ότι η ζήτηση για αυτά τα μοντέλα θα είναι υψηλή και ενθαρρύνει τους αγοραστές να κάνουν μια παραγγελία το συντομότερο δυνατό, αφού μόλις φύγει το W12 μοτέρ, δεν θα επιστρέψει.
Τελειώνει το θρυλικό μοτέρ!
- Σταματάει η παραγωγή του τον Απρίλιο του 2024.
- Η Batur των 740 ίππων η τελευταία Bentley που θα τον «φορέσει».
- Ο twin-turbo 6,0 λίτρων έκανε ντεμπούτο το 2003 και θα ξεπεράσει τις 105.000 μονάδες.
Θεωρείς πως θα μπορούσε η Bentley να τον διατηρήσει ζωντανό ή πλέον με την ηλεκτροκίνηση προ των πυλών είναι αδύνατο;