- Το ηλεκτρικό μοντέλο της Caterham project V θα φοράει μοτέρ Yamaha
- Ζυγίζει 1.189 κιλά και τροφοδοτείται από ένα ηλεκτρικό μοτέρ 268 ίππων
- Θα δανειστεί κομμάτια από διάφορα αυτοκίνητα
- Η Yamaha δεν είναι τυχαία, έχει ξαναδουλέψει σε τέτοια πρότζεκτ
Το ηλεκτρικό μοντέλο της Caterham Project V θα φοράει μοτέρ Yamaha
To ηλεκτρικό Project V της Caterham έκανε το ντεμπούτο του στο περσινό Goodwood Festival of Speed και τράβηξε τη προσοχή με το φουτουριστικό και ταυτοχρόνως επιθετικό του στυλ. Η βρετανική Caterham θέλει να μετατρέψει το πρωτότυπο της σε αυτοκίνητο που θα κυκλοφορήσει στο δρόμο, και από ό,τι φαίνεται δεν αστειεύεται, αφού ζήτησε την βοήθεια της Yamaha για το ηλεκτρικό μοτέρ που θα το κινεί.
Ζυγίζει 1.189 κιλά και τροφοδοτείται από ένα ηλεκτρικό μοτέρ 268 ίππων
Το Project V αναμένεται να μπει σε παραγωγή το 2026 και, σύμφωνα με όσα υποστηρίζει η μάρκα θα έχει καταιγιστικές επιδόσεις, παρόλο που το ηλεκτρικό μοτέρ θα παράγει 268 ίππους αφού θα ζυγίζει μόλις 1.189 κιλά, όπως ακριβώς και το concept του Goodwood. Σύμφωνα με την αγγλική εταιρεία το Project V είναι ικανό να κάνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερα από 4 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 230 χλμ./ώρα. Τέλος, θα εξοπλίζεται με μια μπαταρία λιθίου 55 kWh, θα μπορεί να φορτίζει από το 20% στο 80% μέσα σε 15 λεπτά και θα έχει 400 χλμ. αυτονομία.
Θα δανειστεί κομμάτια από διάφορα αυτοκίνητα
Το Project V αναμένεται να προσφέρεται σε δύο επιλογές, είτε τριθέσιο ή τετραθέσιο, ενώ πολλά κομμάτια του έρχονται ως δάνειο από άλλα αυτοκίνητα με σκοπό τη μείωση του κόστους παραγωγής. Χαρακτηριστικό είναι μάλιστα, ότι οι θέσεις στο Caterham Project V έρχονται από την Ιταλία και πιο συγκεκριμένα τη Maserati, ενώ το πλαίσιο από τις πόρτες ανήκει στο Audi TT.
Η Yamaha δεν είναι τυχαία, έχει ξαναδουλέψει σε τέτοια πρότζεκτ
Η επιλογή της Yamaha για τη δημιουργία του μοτέρ του Project V μόνο τυχαία δεν είναι, αφού η ιαπωνική εταιρεία έχει ξαναδουλέψει σε πολλά τέτοια πρότζεκτ αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων. Το πιο γνωστό από όλα είναι η ανάμειξη της στη δημιουργία του V10 κινητήρα του Lexus LFA, όπως και στους κινητήρες των Toyota Celica, MR2 και Lotus Elise. Μπορεί το Project V της Caterham να είναι ηλεκτρικό, αλλά οι Ιάπωνες δεν είναι ακόμα έτοιμη να αφήσουν πίσω τους θερμικούς κινητήρες.