Όταν μιλάμε για το νέο Skoda Scala η βελτίωση του κινητήρα δεν είναι από τα πράγματα που μας έρχεται στο μυαλό. Ωστόσο αυτό δεν ισχύει για την DTE-Systems, η οποία παρουσίασε την νέα της μονάδα PowerControl Xtuning Plug & Play.
Ξεκινώντας να πούμε πως είναι συμβατή για τους τρεις βενζινοκινητήρες και τον ένα κινητήρα diesel που εξοπλίζουν το τσεχικό hatchback. Σύμφωνα με όσα αναφέρει η βελτιωτική εταιρεία, ο 1,0 λίτρου TSI κινητήρας βενζίνης που προσφέρει 95 ίππους και 175 Nm ροπής, μέσω της νέας μονάδας αποκτά 23 επιπλέον άλογα και 35 Nm ροπής. Στην έκδοση των 115 PS και 200 Nm ροπής από το ίδιο μοτέρ, η αύξηση της ισχύος φτάνει τους 22 ίππους και τα 35 Nm ροπής.
29 άλογα και 58 Nm ροπής είναι η επιπλέον δύναμη που έρχεται για τον 1.500άρη TSI που προσφέρει 150 εργοστασιακούς ίππους και 250 Nm ροπής, ενώ για τον πετρελαιοκινητήρα TDI 1,6 λίτρων 19 PS και 40 Nm ροπής προστίθενται στους ήδη υπάρχοντες 115 ίππους και 250 Nm ροπής.
Η νέα βελτιωτική Plug & Play μονάδα προσφέρει τρία οδηγικά modes, Sport, Dynamic και Efficiency. Η εναλλαγή σε αυτά μπορεί να συμβεί είτε μέσω των μπουτόν «συν» και «πλην», είτε μέσω εφαρμογής smartphone για αυτούς που το… έχουν καλύτερα με την τεχνολογία. Επιπλέον η εταιρεία αναφέρει πως το Scala με τον 1.5 TSI που κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 8,2 δευτερόλεπτα, με τη βοήθεια του PedalBox έχει βελτιωθεί ως και 10%, ενισχύοντας ταυτόχρονα την απόκριση του γκαζιού.
Τέλος, αφού μιλάμε για το Scala να πούμε πως ανεπιβεβαίωτες παραμένουν οι πληροφορίες που θέλουν τη Skoda να παρουσιάζει μία πιο ισχυρή έκδοση RS, η οποία αν έρθει δεν αποκλείεται να είναι ένα μοντέλο παραγωγής βασισμένο στο Vision RS Concept, ένα plug-in υβριδικό μοντέλο με συνολική ισχύ 245 PS.