ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

To Ευρωπαϊκό Λαϊκό Κόμμα ζητά τη διατήρηση κινητήρων βενζίνης/diesel

1.548 Επισκέψεις στο άρθρο (11/12/2024)
To Ευρωπαϊκό Λαϊκό Κόμμα ζητά τη διατήρηση κινητήρων βενζίνης/diesel

Το Ευρωπαϊκό Λαϊκό Κόμμα επιθυμεί την άρση της απαγόρευσης.
Να συνεχίσουν με βιοκαύσιμα βενζίνη/diesel και μετά το 2035.
Να συνεχίσουν ως έχουν τα Plug-in υβριδικά.
Οι κανονισμοί για τους μειωμένους ρύπους να ισχύσουν από το 2027 και όχι το 2025.

Το Ευρωπαϊκό Λαϊκό Κόμμα επιθυμεί την άρση της απαγόρευσης

Η μεγαλύτερη πολιτική ομάδα του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου επιθυμεί την άρση της απαγόρευσης πώλησης νέων αυτοκινήτων με κινητήρες βενζίνης/diesel, η οποία έχει προγραμματιστεί για το 2035. Ο λόγος για το κεντροδεξιό Ευρωπαϊκό Λαϊκό Κόμμα (ΕΛΚ), το οποίο πιέζει προς αυτή την κατεύθυνση, σύμφωνα με όσα αναφέρει το Reuters, το οποίο επικαλείται πως έλαβε το προσχέδιο ενός εγγράφου με τις θέσεις του κόμματος.

Να συνεχίσουν με βιοκαύσιμα βενζίνη/diesel αλλά και τα Plug-in υβριδικά

Συγκεκριμένα, το Reuters αναφέρει πως το Ευρωπαϊκό Λαϊκό Κόμμα ζητά τη διατήρηση των κινητήρων βενζίνης/diesel και μετά το 2035 για όλα τα αυτοκίνητα τα οποία θα μπορούν να λειτουργούν με βιοκαύσιμα και άλλα εναλλακτικά καύσιμα, που υπάρχουν και ίσως θα υπάρξουν μελλοντικά από τις έρευνες που κάνουν οι εταιρείες της αυτοκινητοβιομηχανίας. Παράλληλα, το ΕΛΚ ζητάει να αλλάξει ο νόμος για να συνεχιστούν οι πωλήσεις των Plug-in υβριδικών αυτοκινήτων και μετά το 2035. Μάλιστα, το Ευρωπαϊκό Λαϊκό Κόμμα καλεί τις Βρυξέλλες να προβούν σε έγκαιρη αναθεώρηση της πολιτικής του 2035 από το επόμενο έτος για να πραγματοποιήσουν αυτές τις αλλαγές.

Οι κανονισμοί για τους μειωμένους ρύπους να πάνε για το 2027

Από κει και πέρα, το ΕΛΚ θέλει οι αυστηρότεροι κανονισμοί για τις εκπομπές ρύπων που θα τεθούν σε ισχύ το επόμενο έτος να καθυστερήσουν έως το 2027, για να προστατεύσουν τις εταιρείες από την καταβολή προστίμων. Ο πρόεδρος της Ένωσης Ευρωπαϊκών Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA), Λούκα ντε Μέο, δήλωσε την Τρίτη ότι η τρέχουσα πολιτική της ΕΕ αναμένεται να οδηγήσει τον κλάδο στην αντιμετώπιση προστίμων ύψους 15 δισεκατομμυρίων ευρώ, χρήματα τα οποία θα στερηθούν από τις επενδύσεις των μαρκών.

Θυμίζουμε πως το 2025 ο μέσος όρος των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (CO2) του στόλου ενός κατασκευαστή θα πρέπει να μειωθεί στα 93,6 γρμ./χλμ. σε σχέση με τα 115,1 γρμ./χλμ. που ισχύει σήμερα. Αν αυτό δεν πραγματοποιηθεί, τότε θα υποχρεούται να πληρώσει πρόστιμο 95 ευρώ για κάθε επιπλέον γραμμάριο για κάθε νέο όχημα που έχει ταξινομηθεί μέσα στο έτος.

Σίγουρα θα αποτελέσει ένα από τα θέματα συζήτησης των χωρών -μελών της ΕΕ

Πλέον, μένει να φανεί πως ακριβώς θα αντιδράσουν και οι υπόλοιπες παρατάξεις εντός του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, αλλά και οι αντιδράσεις που θα υπάρξουν από κάθε χώρα-μέλος της ΕΕ. Δε θα πρέπει να ξεχνάμε πως χώρες όπως οι Γερμανία, Ιταλία, Γαλλία και Ισπανία διαθέτουν στα εδάφη τους πολλά εργοστάσια κατασκευής αυτοκινήτων και βασίζουν μέρος της οικονομίας τους σε αυτόν τον τομέα.

ford
BEST BUY CUSTON JUMPY