Πριν λίγες μέρες η Ford Motor Ελλάς πραγματοποίησε με απόλυτη επιτυχία με τα οχήματά της μία σειρά εκτεταμένων δοκιμών του συστήματος eCall στην Ελλάδα σε συνεργασία με την Πολιτική Προστασία.
Η Ford δεν σταματά ποτέ να φροντίζει για την ασφάλεια των επιβατών στα οχήματά της και για αυτό προσφέρει την προηγμένη τεχνολογία eCall, η οποία συνδυάζεται τώρα με σημαντικές αναβαθμίσεις.
Τα οχήματα Ford που διαθέτουν τη προηγμένη τεχνολογία eCall ενημερώνουν αυτόματα σε περίπτωση ατυχήματος το πλησιέστερο κέντρο αντιμετώπισης περιστατικών έκτακτης ανάγκης, μέσω του αριθμού 112, για τα στοιχεία και την ακριβή θέση του οχήματος. Πλέον, χάρη στις πρόσφατες αναβαθμίσεις που πραγματοποιήθηκαν, με κάθε κλήση προς τον αριθμό 112 αποστέλλονται αυτόματα περισσότερα στοιχεία από τα οχήματα Ford, όπως η μάρκα του αυτοκινήτου, το χρώμα του, ο τύπος του καυσίμου που χρησιμοποιεί κ.α.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η λειτουργία eCall ενεργοποιείται αυτόματα μόνο σε περίπτωση ατυχήματος που χρειάζεται η παροχή βοήθειας - στις υπόλοιπες περιπτώσεις παραμένει ανενεργή - και δεν περιλαμβάνει την αποστολή προσωπικών στοιχείων, όπως για παράδειγμα το ονοματεπώνυμο του ιδιοκτήτη του οχήματος.
Στην πράξη, όλα τα μοντέλα Ford με σύστημα SYNC και ενσωματωμένο μόντεμ FordPass Connect έχουν τη δυνατότητα να παραμένουν συνεχώς συνδεδεμένα και σε περίπτωση ατυχήματος, χωρίς την ανάγκη σύνδεσης του κινητού του πελάτη, να ενεργοποιούν αυτόματα μία κλήση προς το 112, αποστέλλοντας ταυτόχρονα στοιχεία που βοηθούν στον εντοπισμό του οχήματος και την άμεση αποστολή βοήθειας. Η κλήση προς τον αριθμό Έκτακτης Ανάγκης 112 μπορεί επίσης να ενεργοποιηθεί και με πρωτοβουλία του οδηγού πατώντας το σχετικό κουμπί, σε περίπτωση που έχει χάσει τον προσανατολισμό του ή έχει ανάγκη βοήθειας.
Θέλοντας να δοκιμάσει την εύρυθμη και απρόσκοπτη λειτουργία του συστήματος eCall στη χώρα μας, η Ford σε συνεργασία με την Πολιτική Προστασία διεξήγαγε πρόσφατα στην Ελλάδα μια σειρά εκτεταμένων δοκιμών σε πραγματικές συνθήκες. Από αυτές διαπιστώθηκε στην πράξη η αποτελεσματικότητα της υπηρεσίας eCall των μοντέλων Ford να εντοπίζει το όχημα, καθώς και τη δυνατότητα επικοινωνίας του διαχειριστή της κλήσης έκτακτης ανάγκης με τον οδηγό του οχήματος.