Tο εν λόγω μοντέλο έχει περισσότερη ισχύ από το τυπικό και ένα σώμα από ίνες άνθρακα.
Συνεχίζοντας να εργάζεται πάνω σε πολλά και διάφορα πρότζεκτ η Honda παρουσίασε νέες ειδικές αγωνιστικές εκδόσεις του ηλεκτρικού e που διατίθεται στην Ευρώπη, αλλά και του N-One που προσφέρει στην Ιαπωνία. Αμφότερες είναι εμπνευσμένες από μια διαφορετική μορφή μηχανοκίνητου αθλητισμού και διαθέτει τις απαραίτητες αναβαθμίσεις για να το υποστηρίξει.
Ξεκινώντας από το τροποποιημένο e ονομάζεται «e-Drag» καθώς οι τροποποιήσεις που έχουν πραγματοποιηθεί αφορούν τους αγώνες drag. Όντας βασισμένο στην έκδοση Advance το εν λόγω μοντέλο έχει περισσότερη ισχύ από το τυπικό, ενώ οι άνθρωποι της μάρκας του προσέφεραν αναβαθμίσεις που επικεντρώνονται κυρίως στη μείωση βάρους και στην αυξημένη πρόσφυση.
Έτσι το e-Drag διαθέτει ένα πλήρες σώμα από ανθρακονήματα, με το μπροστινό κομμάτι που πιάνει τα καπό, τη μάσκα και τα φτερά να είναι ιδιαίτερα ελαφρύ. Διαθέτει επίσης πλήρως απογυμνωμένο εσωτερικό. Πίσω κάθισμα δεν υπάρχει, ενώ τα τυπικά μπροστά καθίσματα αντικαταστάθηκαν από αλουμινένια ελαφρύτερα bucket. Επιπλέον τα τζάμια από γυαλί αφαιρέθηκαν και τοποθετήθηκαν στη θέση τους νέα ακρυλικά.
Το αυτοκίνητο διαθέτει επίσης 17άρες ελαφριές ζάντες προσαρμοσμένες από το αρχικό NSX. Επιπλέον, διαθέτει νέα ανάρτηση βασισμένη σε αυτή του Civic, έχοντας βεβαίως δεχτεί τροποποιήσεις για βελτιστοποιημένη κατανομή βάρους εμπρός και πίσω. Φυσικά ένα roll bar και αγωνιστικές ζώνες ασφαλείας είναι επίσης μέρος του εξοπλισμού.
Από τη μεριά του το N-One «K-Climb» έχει τροποποιηθεί δίνοντας έμφαση στις αναβάσεις. Οι τροποποιήσεις που έλαβε είναι στην πλειοψηφία τους ίδιες με αυτές που προαναφέραμε στο e-Drag, ωστόσο έχει λάβει ρυθμιζόμενα αμορτισέρ και διαφορετικά ελαστικά (Yokohama Advan Fleva).
Η ιαπωνική μάρκα, τουλάχιστον προς το παρών, δεν έχει βλέψεις για να φέρει στην παραγωγή τα δύο αυτά πρωτότυπα
Έτσι κι αλλιώς μόνο για ντρακστερ κάνει, μετά τα 500 μέτρα μένει από ρεύμα