Η γραμμή παραγωγής είναι η «καρδία» κάθε εργοστασίου μιας αυτοκινητοβιομηχανίας. Η εφαρμογή της ξεκίνησε το 1913 από τον Henry Ford και συνεχίζεται ακόμη και σήμερα βελτιστοποιώντας τη διαδικασία συναρμολόγησης.
Πρόσφατα όμως, η Honda παρουσίασε μια πιο εξελιγμένη μέθοδο συναρμολόγησης. Την ονόμασε ARC Line και την εφαρμόζει από τον περασμένο Μάρτιο στο νέο της εργοστάσιο στην Ταϊλάνδη. Πρόκειται για την πρώτη εξελιγμένη συναρμολόγηση σε παγκόσμιο επίπεδο.
Σε αντίθεση με τις απλές γραμμές παραγωγής, όπου ο κάθε μηχανικός αναλαμβάνει μια μεμονωμένη εργασία καθώς το αμάξωμα κυλά στον διάδρομο, στη νέα ARC Line τύπου Cell, μέχρι και τέσσερις μηχανικοί μπορούν να αναλάβουν μία πιο χρονοβόρα εργασία κινούμενοι μαζί με το αυτοκίνητο και τις εργαλειοθήκες, καθώς αυτό περνά από τα διάφορα στάδια της συναρμολόγησης. Έτσι, κερδίζουν τον χρόνο που θα σπαταλούσαν για την αναζήτηση ανταλλακτικών-εργαλείων, ενώ ταυτόχρονα δεν καθυστερούν την παραγωγή.
Σύμφωνα με τη Honda, η διαδικασία συναρμολόγησης ενός οχήματος πλέον θα ολοκληρώνεται 10% ταχύτερα από ότι σε μια συμβατική γραμμή παραγωγής που υπάρχει στις υπόλοιπες αυτοκινητοβιομηχανίες, ενώ παράλληλα το μήκος της γραμμής μειώνεται, με αποτέλεσμα να απαιτούνται μικρότεροι χώροι για την κατασκευή αυτοκινήτων μαζικής παραγωγής.
Η ιαπωνική εταιρεία πρόκειται στο μέλλον να εφαρμόσει τη νέα ARC Line σε όλες τις μονάδες παραγωγής της ανά τον κόσμο, ενώ για ακόμα μια φορά μας απέδειξε ότι θέλει, μπορεί και καταφέρνει να καινοτομεί, «δείχνοντας τον δρόμο» και στις άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες.