Δε μιλάμε για μία μόνιμη αλλαγή, αλλά για έναν τρόπο που βρήκε η Hyundai προκειμένου να στείλει το δικό της μήνυμα για την τήρηση του μέτρου της κοινωνικής απόστασης.
Η Hyundai σταμάτησε τις χειραψίες
2.199 Επισκέψεις στο άρθρο (6/4/2020)
Πολλοί νομίζουν πως το λογότυπο της Hyundai είναι απλά το γράμμα «Η», ωστόσο για όσους δεν γνωρίζουν να πούμε πως αντιπροσωπεύει μία ανθρώπινη χειραψία. Έτσι, όπως επιτάσσουν οι ημέρες, το σήμα της κορεατικής μάρκας ακολούθησε την πορεία της κοινωνικής απόστασης αλλάζοντας τη μορφή της χειραψίας.
Από τη στιγμή που η χειραψία παλάμη με παλάμη βρίσκεται πλέον σε αναστολή λόγω του κορωνοϊού, οι άνθρωποι της κορεατικής μάρκας πήραν την απόφαση να αλλάξουν το λογότυπο της φίρμας. Με ανάρτησή στο twitter μέσω δύο εικόνων εξήγησαν αρχικά στον κόσμο τι ακριβώς σημαίνει το λογότυπό τους και στη συνέχεια με μία τρίτη εικόνα απέδωσαν τη νέα του προσωρινή εμφάνιση με τη χειραψία να έχει αντικατασταθεί από το ακούμπημα δύο αγκώνων!!
Φυσικά, όπως καταλαβαίνετε, δε μιλάμε για μία μόνιμη αλλαγή, αλλά για έναν τρόπο που βρήκε η Hyundai προκειμένου να στείλει το δικό της μήνυμα για την τήρηση του μέτρου της κοινωνικής απόστασης, προκειμένου να περιοριστεί όσο το δυνατόν περισσότερο η εξάπλωση του κορωνοϊού. Έτσι μπήκε και αυτή στο «κλαμπ» των εταιρειών που προχώρησαν νωρίτερα σε αντίστοιχες κινήσεις , όπως για παράδειγμα οι Volkswagen, Audi και Mercedes-Benz.
Τέλος αξίζει να σημειωθεί πως η αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε ότι η λήξη των εγγυήσεων των οχημάτων Hyundai θα παραταθεί μέχρι τις 30 Ιουνίου 2020, καλύπτοντας 1,21 εκατομμύρια αυτοκίνητα παγκοσμίως.