ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Η Hyundai σχεδιάζει προσιτό «καυτό» ηλεκτρικό, μικρότερο του Ioniq 5 N

Η Hyundai σχεδιάζει προσιτό «καυτό» ηλεκτρικό, μικρότερο του Ioniq 5 N

38.251 Επισκέψεις στο άρθρο (11/12/2023)

- Το αποκάλυψε σε δηλώσεις του ο επικεφαλής του τμήματος Ν.
- Μικρότερο από το Ioniq 5 N για να απευθυνθεί σε μεγάλη μάζα του αγοραστικού κοινού.
- Το προσιτό ηλεκτρικό Ν θα είναι σε αρχιτεκτονική 800 βολτ.
- Υπάρχουν ιδέες αλλά ακόμα δεν έχει παρθεί καμία απόφαση.

Το αποκάλυψε σε δηλώσεις του ο επικεφαλής του τμήματος Ν

Η Hyundai σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα νέο ηλεκτρικό μοντέλο επιδόσεων, το οποίο θα φέρει το λογότυπο Ν, ωστόσο θα είναι παράλληλα προσιτό στην αγορά του προκειμένου να πάρει με το μέρος της μεγάλη μερίδα του αγοραστικού κοινού. Την είδηση αυτή αποκάλυψε με δηλώσεις του ο επικεφαλής του τμήματος Ν της κορεατικής μάρκας, Albert Biermann, υπογραμμίζοντας παράλληλα πως το «καυτό» ηλεκτρικό θα είναι μικρότερο από το Ioniq 5 N.

Μικρότερο από το Ioniq 5 N για να απευθυνθεί σε μεγάλη μάζα του αγοραστικού κοινού

Ο Biermann πιστεύει ότι η παραγωγή προσιτών αυτοκινήτων απόδοσης είναι υψίστης σημασίας για την κορεατική μάρκα κάτι που ξεκαθάρισε και σε δηλώσεις του μιλώντας σε Μέσα του εξωτερικού: «Αυτό το μικρότερο N ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι κάτι που πρέπει να κάνουμε. Διαφορετικά, αφήνουμε τους πελάτες μας στο σκοτάδι. Πρέπει να βρούμε κάτι μικρότερο και πιο προσιτό, από το Ioniq 5 N».

Το προσιτό ηλεκτρικό Ν θα είναι σε αρχιτεκτονική 800 βολτ

Παράλληλα ο Biermann άφησε να εννοηθεί πως όταν το προσιτό «καυτό» Ν ηλεκτρικό φτάσει θα εξοπλίζεται από ηλεκτρικό σύστημα 800 volt για να καλύψει τις απαιτήσεις τόσο της καθημερινής οδήγησης, όσο και τους εκείνους που θα αποφασίσουν να πάνε μία γρήγορη βόλτα σε πίστα. «Αν είναι αυτοκίνητο N, θα θέλετε να πάτε και στην πίστα ακόμα και για 15 ή 20 λεπτά. Αν πας με ηλεκτρικό σύστημα 400 βολτ η αποτελεσματικότητα θα είναι κακή. Αν σκέφτεστε ένα αυτοκίνητο τύπου i30 σε ηλεκτρικό Ν, τα 400 βολτ δεν είναι κατάλληλα», ανέφερε. Δεδομένου ότι τα Ioniq 5 και 6 είναι τα μικρότερα αυτοκίνητα που έχουν σχεδιαστεί για να υποστηρίζονται από την Global Modular Platform, ένα μικρότερο ηλεκτρικό με φόρτιση 800 βολτ δεν είναι επί του παρόντος εφικτό. Αυτό, πιθανότατα θα απαιτήσει την Integrated Modular Architecture (IMA) πλατφόρμα, που πρόκειται να φτάσει το 2025.

Υπάρχουν ιδέες αλλά ακόμα δεν έχει παρθεί καμία απόφαση

Κλείνοντας με τις δηλώσεις του, ο Biermann γνωστοποίησε πως είναι αποφασισμένος να δημιουργήσει το προσιτό ηλεκτρικό Ν και πως ασκεί πιέσεις στη μάρκα να κινηθεί προς αυτή την κατεύθυνση. Παράλληλα, πρόσθεσε πως η Hyundai έχει κάποιες ιδέες για το μέγεθος του αυτοκινήτου, αλλά επί του παρόντος δεν έχει παρθεί καμία απόφαση.

FORD
CONTI VS NEXEN