Για όποιον δεν το κατάλαβε όταν λανσαρίστηκε η σειρά εκδόσεων N «κόβοντας κεφάλια» από τις «γρήγορες» μάρκες, ή νόμιζε πως η γκάμα του Ioniq θα τελείωνε με ένα μοντέλο που «φέρνει» σε Prius, η Hyundai τώρα δείχνει ξεκάθαρα τις προθέσεις της. Ποιές είναι όμως αυτές;
Το δεύτερο, το RN22e έτοιμο σχεδόν για παραγωγή, θα γίνει το επόμενο μοντέλο, δίπλα στο αρχικό Ioniq και το Ioniq 6. Αμιγώς ηλεκτρικό και το ίδιο, το RN22e, όταν μπει στην παραγωγή, θα χτυπήσει τα hot σεντάν ηλεκτρικά εκεί που νόμιζαν οι premium μάρκες πως θα μείνουν μόνες τους.
Η Hyundai ξέρει πολύ καλά, πως η λαίλαπα των ηλεκτρικών διαλύει τους παραδοσιακούς συσχετισμούς ως προς το τι είναι premium και τι είναι mainstream. Ως προς το ποια μάρκα είναι σπορ, και ποιά μάρκα έχει στοιχεία lifestyle. Τα ηλεκτρικά απελευθερώνουν του κατασκευαστές να γίνουν αυτό που θέλουν να είναι. Και το Ioniq 6 δείχνει πως αν μάρκες όπως η BMW νόμιζαν πως με μια ηλεκτρική 5άρα θα παραμείνουν ως έχουν και στην ηλεκτρική εποχή, τώρα πρέπει να ανησυχούν.
Η Hyundai θα «μπουκάρει» σε όλες τις κατηγορίες, premium, σπορ, lifestyle με αυτοκίνητα που είναι πραγματικά premium, σπορ και lifestyle, χωρίς κόμπλεξ ή ενδοιασμούς ως προς το σηματάκι, αλλά με βάση την ουσία. Το έκανε με τις εκδόσεις N, που πάτησαν όλα τα «παραδοσιακά» GTI, το κάνει με το Ioniq 5, το πιο διαφορετικό ηλεκτρικό μοντέλο της αγοράς, και τώρα θα το κάνει και με το Ioniq 6.
Η Hyundai πιστεύει στο υδρογόνο
Όσο για το N Vision 74, η επίθεση γίνεται σε δύο μέτωπα. Από τη μία σχεδιαστικά, χωρίς άλλο σχόλιο, απλά δείτε τις φωτογραφίες, και από την άλλη τεχνολογικά. Δεν είναι ηλεκτρικό. Είναι υδρογονοκίνητο. Μια απλή κίνηση που βάζει και τη Hyundai στην κούρσα του επόμενου καυσίμου, παράλληλα ή μετά τη μπαταρία στην ηλεκτροκίνηση.
Πιο πολλά αβγά η Hyundai δεν μπορούσε να σπάσει. Εσείς όμως τι λέτε; Πως βλέπετε τη μάρκα σήμερα, και νομίζετε πως μπορεί να κλονίσει τον ανταγωνισμό εντός έδρας;