.jpg)
Τούρμπο, τετρακύλινδρος με χωρητικότητα 2,5 λίτρων.
Θα χρησιμοποιείται είτε μόνος του είτε ως μέρος υβριδικών συστημάτων.
Πιο οικονομικός σε κατανάλωση και πιο ισχυρός από τον σημερινό.
Δεν έγινε γνωστό πότε το νέο μοτέρ θα κάνει το ντεμπούτο του.
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Η Kia παραμένει πιστή στους θερμικούς κινητήρες
Ένα πολύ σημαντικό νέο έκρυβε η εκδήλωση της «Ημέρας Επενδυτών 2025», την οποία πραγματοποίησε η Kia. Δια στόματος του διευθύνοντα συμβούλου, η κορεατική μάρκα ανακοίνωσε πως ετοιμάζει έναν νέο τούρμπο, τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης 2,5 λίτρων, ο οποίος θα είναι ισχυρότερος από αυτόν που έχει στην γκάμα της σήμερα.
Θα χρησιμοποιείται είτε μόνος του είτε ως μέρος υβριδικών συστημάτων
Συγκεκριμένα, η Kia ανακοίνωσε πως ο νέος βενζινοκινητήρας θα χρησιμοποιείται είτε μόνος του είτε ως μέρος υβριδικών συστημάτων κίνησης, τα οποία θα εξοπλίσουν τα μελλοντικά μοντέλα της μάρκας. Επίσης, ο επερχόμενος κινητήρας βενζίνης 2,5 λίτρων θα χρησιμοποιείται και ως range extender σε αυτοκίνητα (EREV), όπου θα λειτουργεί χαμηλόστροφα ως γεννήτρια για να φορτίζει την μπαταρία του υβριδικού κινητήριου συνόλου και δε θα έχει καμία μηχανική σύνδεση με τους τροχούς, που θα κινούνται μέσω ηλεκτροκινητήρων (κάτι σαν το σύστημα E-Power της Nissan).
Πιο οικονομικός σε κατανάλωση και πιο ισχυρός από τον σημερινό
Μαζί με την ανακοίνωση της έλευσης του νέου μοτέρ, η Kia κυκλοφόρησε και την πρώτη εικόνα αυτού, αλλά σε εξαιρετικά χαμηλή ανάλυση. Παρά ταύτα, είπε πως ο νέος 2,5 T-GDI κινητήρας θα βελτιώσει τη θερμική απόδοση κατά 5% σε σύγκριση με τον τρέχοντα κινητήρα. Επίσης, υπογράμμισε πως θα προσφέρει 12% περισσότερη ισχύ, δηλαδή περίπου στους 300 ίππους.
Δεν έγινε γνωστό πότε το νέο μοτέρ θα κάνει το ντεμπούτο του
Από κει και πέρα, η Kia δεν ανέφερε ποιο θα είναι το πρώτο μοντέλο που θα αποκτήσει το νέο μοτέρ, ούτε πότε περίπου θα κάνει την εμφάνισή του. Σημείωσε όμως πως τα επερχόμενα βενζινοκίνητα και υβριδικά κινητήρια σύνολα θα παίξουν σημαντικό ρόλο στο να μπορέσει να πιάσει το στόχο των 4,19 εκατομμύρια ετήσιων πωλήσεων έως το 2030.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί πως για την αγορά των ΗΠΑ η Kia γνωστοποίησε πως θα παρουσιάσει ένα αμιγώς ηλεκτρικό Pick-up, το οποίο δε θα συνδέεται με το πρώτο της αγροτικό, το Tasman.