ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Tα δύο νέα μοτέρ «κλειδιά» της Κia για την Ευρώπη

4.350 Επισκέψεις στο άρθρο (21/12/2020)

Η Kia θα παράγει στην Ευρώπη δύο κινητήρες που θα αποτελέσουν την βάση για τον εξηλεκτρισμό και την μείωση των εκπομπών ρύπων της εταιρείας στην Ευρώπη. Δείτε ποια είναι τα νέα μοτέρ και πως θα χρησιμοποιηθούν.


Η Kia Motors Ευρώπης ολοκλήρωσε μια σειρά αναβαθμίσεων στο εργοστάσιο παραγωγής αυτοκινήτων και κινητήρων στη Žilina της Σλοβακίας. Οι βελτιώσεις είναι το αποτέλεσμα μιας επένδυσης 70 εκατομμυρίων ευρώ που έκανε φέτος η Kia, προετοιμάζοντας το εργοστάσιο για την παραγωγή των νέων κινητήρων εσωτερικής καύσης "Smartstream" και των υβριδικών κινητήρων.
 
Η επένδυση στη Žilina έχει στόχο το μετασχηματισμό (από ντίζελ σε βενζίνη) της μίας από τις τέσσερις γραμμές συναρμολόγησης κινητήρων του εργοστασίου. Στο εξής η Kia θα κατασκευάζει σε 3 γραμμές παραγωγής μικρού κυβισμού κινητήρες βενζίνης, υψηλής απόδοσης, συμβατούς με υβριδικά συστήματα, ενώ η τέταρτη αφορά στον πρόσφατης «Smartstream» γενιάς κινητήρα ντίζελ 1,6 λίτρων. Πρόκειται για μια κίνηση της Kia προς τον εξηλεκτρισμό, σύμφωνα με την ευρύτερη τάση της ευρωπαϊκής αγοράς.
 
Επίσης, αυτή η επένδυση επιτρέπει την παραγωγή της πρόσφατης γενιάς κινητήρων «Smartstream» της Kia, που βασίζονται στους νέους 1,5 λίτρων «Kappa» και 1,6 λίτρων «Gamma» T-GDi (τούρμπο άμεσου ψεκασμού βενζίνης). Αυτοί οι νέοι τετρακύλινδροι βενζινοκινητήρες θα αποτελέσουν την βάση για τον εξηλεκτρισμό και την μείωση των εκπομπών ρύπων της εταιρείας στην Ευρώπη. Και οι δύο νέοι κινητήρες έχουν σχεδιαστεί για να υποδέχονται το  υβριδικό 48V σύστημα ECODynamics + της Kia. Επιπλέον, ο «Gamma» κινητήρας 1.6 T-GDi έχει σχεδιαστεί για να υποδέχεται υβριδικές τεχνολογίες καθώς η μάρκα μελετά μια ευρύτερη γκάμα με νέες μελλοντικές εκδόσεις.
 
Οι νέοι κινητήρες έχουν σχεδιαστεί και κατασκευαστεί εσωτερικά από το τμήμα Έρευνας και Τεχνολογίας της Kia στη Namyang της Κορέας. Οι ομάδες των ειδικών εξέλιξης συστημάτων ισχύος έχουν βελτιώσει την απόδοση των κινητήρων και την ροπή τους σε ένα ευρύτερο φάσμα των πιο συχνά χρησιμοποιούμενων στροφών ανά λεπτό. Επίσης, η ενσωμάτωση της υβριδικής τεχνολογίας της Kia ήταν η βάση για την εξέλιξη και των δύο κινητήρων.
 
Ο νέος 1.5 T-GDi κινητήρας αντικαθιστά τον 1.4 T-GDi της Kia και θα τοποθετηθεί στο μέλλον σε διάφορα μοντέλα παραγωγής. Με ισχύ 160 ίππων, ​​ο νέος κινητήρας «Kappa» δεν είναι μόνο 14% πιο ισχυρός από τον προκάτοχό του που απέδιδε 140 ίππους. Επιπρόσθετα, έχει 4,5% περισσότερη ροπή (στα 253 Nm) και είναι έως και 7% πιο οικονομικός σε καύσιμα και εκπομπές καυσαερίων.
 
Ο νέος κινητήρας «Gamma» είναι μια αναβάθμιση του υπάρχοντος 1.6 T-GDi της Kia υιοθετώντας τις πιο πρόσφατες τεχνολογίες «Smartstream» της εταιρείας για μείωση της κατανάλωσης καυσίμου έως και 8%, σε σύγκριση με το προηγούμενο σύνολο. Εν τω μεταξύ, η ισχύς έχει αυξηθεί από τους 177 στους 180 ίππους. Η μέγιστη ροπή παραμένει στα 265 Nm.
 
Η Kia θα αποκαλύψει περισσότερες πληροφορίες για το λανσάρισμα των νέων εκδόσεων κινητήρων πριν το τέλος του έτους, συμπεριλαμβανομένων των υβριδικών κινητήρων 48V εσωτερικής καύσης, των υβριδικών και των plug-in υβριδικών.
 

FORD
NEXEN ENDIAFERON