ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η Linglong γίνεται παγκόσμιος παίκτης - Πώς και γιατί

 Σχολιάστε 
34.108 Επισκέψεις στο άρθρο (2/7/2024)
Η Linglong γίνεται παγκόσμιος παίκτης - Πώς και γιατί

- Έρχεται με «τσαμπουκά», πάει για το Top 5 παγκοσμίως
- Γρήγορα logistics με εργοστάσιο στην Σερβία σημαίνουν άμεσες παραδόσεις
- Έχει λάστιχα που μπαίνουν άφοβα σε test με επιδόσεις που ανταγωνίζονται τα μεγάλα ονόματα

Έρχεται με «τσαμπουκά» η Linglong, πάει για το Top 5 παγκοσμίως

Οι ποδοσφαιρόφιλοι γνωρίζουν την Linglong από την φανέλα της Juventus (που ήταν χορηγός της επί σειρά ετών), οι αυτοκινητόφιλοι από τα λάστιχά της, γιατί μετράει ήδη 5 δεκαετίες (από το 1975) και πολλά από τα μοντέλα της έχουν επιλεχθεί ως ελαστικά 1ης τοποθέτησης από τους Audi, Volkswagen, General Motors, Ford, Renault, Nissan κτλ..
 
Για όσους δεν την γνωρίζουν, αξίζει να αναφερθεί πως ανήκει στο Τοp 4 των μαρκών στην τεράστια αγορά της Κίνας και στόχος της να μπει στο Top 5 των μεγαλύτερων εταιρειών ελαστικών παγκοσμίως, ένα top 5 που φιλοξενεί μέχρι τώρα αρκετούς ευρωπαίους. Πως θέλει να τα καταφέρει όμως; Η απάντηση είναι με σύγχρονα εργοστάσια παραγωγής ανά την υφήλιο, κέντρα έρευνας και ανάπτυξης και ένα Ευρωπαϊκό Κέντρο Δοκιμών.
 
Συγκεκριμένα, η Linglong έχει 5 εργοστάσια κατασκευής ελαστικών, 3 κέντρα έρευνας & ανάπτυξης (R&D) και ένα Ευρωπαϊκό κέντρο δοκιμών και όλα μαζί βοηθούν στην επίτευξη του στόχου της να γίνει παγκόσμιος πρωταγωνιστής. Το σημαντικότερο όμως είναι το εργοστάσιο στην Σερβία που έχουμε επισκεφτεί (αρχικά για τη μάρκα Toyo), γιατί εκεί ακολουθούνται τεχνολογίες αιχμής, αυτοματοποιημένες διαδικασίες κατασκευής και ελέγχου (σ.σ. μέχρι και ακτίνες Χ υπάρχουν), και έτσι το αποτέλεσμα είναι οι μικροί χρόνοι παράδοσης των νέων ελαστικών στον τελικό αγοραστή. Από τους 4 -5 μήνες που χρειάζονταν πριν από την κατασκευή μέχρι το «ράφι», τώρα ο χρόνος έχει πέσει στο μισό.

Έχει λάστιχα που μπαίνουν άφοβα σε test με επιδόσεις που ανταγωνίζονται τα μεγάλα ονόματα

Για να πρωταγωνιστήσεις βέβαια σε παγκόσμιο επίπεδο πρέπει να πληροίς 2 ακόμη προϋποθέσεις. Αφενός να έχεις μια ολοκληρωμένη γκάμα, και αφετέρου η ποιότητα και ο σχεδιασμός των ελαστικών να πιστοποιείται και από τα test ελαστικών ανεξάρτητων φορέων και μέσων ειδικού τύπου. Τα μοντέλα της Linglong λοιπόν ανταγωνίζονται διεθνώς στα ίσια ελαστικά high budget (πολύ ακριβότερων) μαρκών και σε ορισμένες περιπτώσεις λαμβάνουν καλύτερες αξιολογήσεις και βαθμολογία από τα ελαστικά αυτών των μαρκών.

Αντίστοιχα, στα test ελαστικών που διεξάγει το AutoΤρίτη Test Center το θερινό LingLong Sport Master έχει κερδίσει μοντέλα της ακριβότερης Continental, υπερισχύσει 4-1 απέναντι στο Uniroyal RainSport 5, και 5-1 απέναντι στο Dunlop Sport Maxx RT 2.  Στις «αδυναμίες» της μάρκας (από την παρουσία προϊόντων της στα tests) το all season ελαστικό της GREEN-Max (που αντικαθίσταται με νέο εξελιγμένο, σύμφωνα με τις ανακοινώσεις της μάρκας, λάστιχο).
 
Οι επενδύσεις της μάρκας; Οι επιδόσεις των ελαστικών της στα test; Η τιμή τους; Ποιο είναι το πλεονέκτημα που κάνει την Linglong, σημαντικό παίκτη στον παγκόσμιο χάρτη; Εσύ τι λες;

EPILEGONTAS LEASING
NEXEN VS CONTINENTAL