Στο εσωτερικό του βρετανικού supercar, η δερμάτινη επένδυση στο ταμπλό και στο τιμόνι, έχει αντικατασταθεί με Alcantara έτσι ώστε να μειωθεί βάρος, ενώ αντικαταστάθηκαν και τα καθίσματα με ελαφρύτερα, τα οποία έχουν φτιαχτεί από ίνες άνθρακα και διαθέτουν καλύτερη πλευρική στήριξη.
Επιπλέον, μέρος της «δίαιτας» αποτέλεσε το νέο υπέρ-ελαφρύ σετ ζαντών αλουμινίου που υποστηρίζεται από τα ίδια κεραμικά φρένα.
Ύστερα από αυτές τις επεμβάσεις, η «μικρή» McLaren ζυγίζει 1319 κιλά συνολικά, χωρίς το ντεπόζιτο καυσίμων να είναι γεμάτο. Συνέπεια αυτής της μείωσης ήταν να βελτιωθούν τα νούμερα των επιδόσεων της 570S, με την επιτάχυνση από 0-200χλμ/ώρα να έρχεται σε 9.4 δευτερόλεπτα.
Αντίθετα η τελική ταχύτητα παραμένει στα ίδια επίπεδα, με το νούμερο στο ψηφιακό καντράν να αγγίζει τα 330χλμ/ώρα. Παράλληλα το βρετανικό supercar εξοπλίστηκε με το ηλεκτρονικό σύστημα Track Pack, που παρέχει τη δυνατότητα στον οδηγό, να έχει πρόσβαση σε πληροφορίες όπως μέτρηση χρόνου σε πίστα, ανάλυση και καταγραφή δεδομένων και σύγκριση μεταξύ δυο οδηγών.
Η ΜcLaren κοστολογεί το Track Pack 20.000 ευρώ και αναφέρει ότι θα ξεκινήσει τις παραδόσεις στις αρχές του 2017.