ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η Mercedes-Benz Vision EQXX έχει αυτονομία πάνω από 1.300χλμ.

2.894 Επισκέψεις στο άρθρο (19/3/2024)
Η Mercedes-Benz Vision EQXX έχει αυτονομία πάνω από 1.300χλμ.
7 Φωτογραφίες »

- Διένυσε διαδρομή 1.010 χλμ. από τη Σαουδική Αραβία στο Ντουμπάι και η μπαταρία επαρκούσε για ακόμη 309 χλμ.
- Δοκιμάστηκε πρώτη φορά σε έρημο με θερμοκρασίες έως 34°C και είχε μέση κατανάλωση 7,4kWh/100χλμ.
- Σημαντικό ρόλο στην αυτονομία παίζουν τα ηλιακά πάνελ στην οροφή και η αντλία θερμότητας που ψύχει την καμπίνα
- Η μέση ταχύτητα του ταξιδιού ήταν τα 79,4 χλμ./ώρα και η μέγιστη τα 140 χλμ./ώρα

Διένυσε διαδρομή 1.010 χλμ. από τη Σαουδική Αραβία στο Ντουμπάι και η μπαταρία επαρκούσε για ακόμη 309 χλμ.

Η Mercedes Vision EQXX ξαναχτυπά. Το, αν μη τι άλλο, εντυπωσιακό ηλεκτρικό της γερμανικής μάρκας κατάφερε να διανύσει μια διαδρομή 1.010 χιλιομέτρων χωρίς να αναζητήσει πρίζα στην πορεία. Πιο συγκεκριμένα, το ηλεκτρικό concept ξεκίνησε από το Ριάντ της Σαουδικής Αραβίας και κατέληξε στις εγκαταστάσεις της μάρκας στο Ντουμπάι με μία φόρτιση. Μάλιστα, σύμφωνα με τα στοιχεία της αυτονομίας του οχήματος, θα μπορούσε να ταξιδέψει για ακόμη 309 χιλιόμετρα αν δεν είχε ήδη φτάσει στον προορισμό της. 

Δοκιμάστηκε πρώτη φορά σε έρημο με θερμοκρασίες έως 34°C και είχε μέση κατανάλωση 7,4kWh/100χλμ.

Ωστόσο, το συγκεκριμένο επίτευγμα δεν είναι κάτι καινούργιο για την Vision EQXX καθώς ήταν η τρίτη φορά που δοκιμάστηκε σε ταξίδι δοκιμής της αυτονομίας με αντίστοιχες αποστάσεις δαδρομής. Ειδικότερα, είχε δοκιμαστεί σε δαδρομή από το Sindelfingen της Νότιας Γερμανίας έως το Cassis της Γαλλίας, αλλά και από το Untertürkheim της Στουτγκάρδης έως τη διάσημη πίστα του Silverstone. Αυτή τη φορά όμως, οι άνθρωποι της Mercedes ήθελαν να βάλουν δύσκολα στην Vision EQXX και να την δοκιμάσουν κάτω από αντίξοες συνθήκες. Έτσι λοιπόν, το μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής έγινε μέσα στην έρημο, με θερμοκρασίες έως 34 βαθμούς κελσίου. Επιπλέον, η Vision EQXX πέρασε και μέσα από πόλεις με κίνηση, αλλά και αυτοκινητόδρομο και κατέγραψε μέση κατανάλωση 7,4kWh/100χλμ., που σύμφωνα με την γερμανική μάρκα αντιστοιχεί σε 0,9 λίτρα/100χλμ. για βενζινοκίνητα οχήματα.

Σημαντικό ρόλο στην αυτονομία παίζουν τα ηλιακά πάνελ στην οροφή και η αντλία θερμότητας που ψύχει την καμπίνα

Οι υψηλές θερμοκρασίες, όπως το κρύο ή η ζέστη, μειώνουν σημαντικά την αυτονομία των ηλεκτρικών οχημάτων και παρότι ο κλιματισμός λειτουργούσε κανονικά κατά τη διάρκεια της διαδρομής, είχαν ελάχιστη επίπτωση στην απόδοση της Vision EQXX. Καθοριστικό ρόλο σε αυτό έπαιξαν η προηγμένη αντλία θερμότητας που ψύχει την καμπίνα και τα ηλιακά πάνελ στην οροφή, με τις 117 ηλιακές κυψέλες που λειτουργούν ως φωτοβολταικό και συγκέντρωσαν περίπου 1,8 kWh από τις ακτίνες του ήλιου, προσθέτοντας επιπλέον 24 χιλιόμετρα στην αυτονομία του μοντέλου.

Η μέση ταχύτητα του ταξιδιού ήταν τα 79,4 χλμ./ώρα και η μέγιστη τα 140 χλμ./ώρα

Η μέση ταχύτητα του ταξιδιού ήταν 79,4 χλμ./ώρα, ενώ η μέγιστη ταχύτητα που ανέπτυξε ήταν 140 χλμ./ώρα και συνολικά χρειάστηκαν 14 ώρες και 42 λεπτά (με περίπου δύο ώρες στάση στα σύνορα των χωρών και αλλαγή οδηγού) για να ολοκληρώσει το ταξίδι. Η Vision EQXX έχει μπαταρία χωρητικότητας λιγότερο από100 kWh, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 245 ίππους.

 

Autotriti.gr
VW