Ο δρόμος για την εισαγωγή αυτόνομων συστημάτων οδήγησης 3ου επιπέδου στα αυτοκίνητα της Mercedes ξεκίνησε, με τη γερμανική φίρμα να είναι η πρώτη εταιρεία στην Ευρώπη που πήρε τη σχετική έγκριση, την ώρα που η Tesla καραδοκούσε!
Οι μάρκες εδώ και αρκετό καιρό εργάζονται στην ανάπτυξη συστημάτων αυτόνομης οδήγησης 3ου επιπέδου τις οποίες και θέλουν να εισάγουν στα αυτοκίνητή τους. Πλέον ο δρόμος για την Mercedes-Benz είναι ανοιχτός, καθώς κέρδισε την έγκριση των ρυθμιστικών αρχών για την εγκατάσταση ενός συστήματος οδήγησης hands-free στη Γερμανία και μάλιστα πριν από την Tesla. Έτσι η γερμανική premium μάρκα πήρε προβάδισμα στον «αγώνα» για να προσφέρει υψηλότερα επίπεδα αυτοματισμού σε μία από τις πιο ανταγωνιστικές αγορές αυτοκινήτων στον κόσμο.
Μέχρι 60 χλμ./ώρα το Drive Pilot θα οδηγεί το αυτοκίνητο
Συγκεκριμένα η αυτοκινητοβιομηχανία πήρε το πράσινο φως για να πουλήσει το πακέτο Drive Pilot για χρήση σε τμήματα της Autobahn όπου το αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί αυτόνομα με ταχύτητα έως και 60 χλμ/ώρα. Το εν λόγω σύστημα εγκρίθηκε βαθμονομημένο ως επίπεδο 3 αυτόνομης οδήγησης, μια βαθμίδα υψηλότερα από το σύστημα αυτόματου πιλότου (Autopilot) επιπέδου 2 της Tesla.
Γερμανία και ακολουθούν Κίνα και ΗΠΑ
Σύμφωνα με την Mercedes το Drive Pilot επιτρέπει στον οδηγό να ασχολείται με άλλα πράγματα την ώρα που βρίσκεται μέσα στο αυτοκίνητο, όπως για παράδειγμα να πάρει ένα τηλέφωνο, να σερφάρει στο διαδίκτυο ακόμα και να παρακολουθήσει κάποια ταινία. Παράλληλα η Mercedes ανέφερε πως μετά την έγκριση που πήρε από τις αρμόδιες αρχές της Γερμανίας, στοχεύει και σε άλλες χώρες. Για παράδειγμα μόλις τεθεί σε ισχύ η νομοθεσία στην Κίνα και τις Ηνωμένες Πολιτείες, η Mercedes-Benz θα προσφέρει το σύστημα σε αυτές τις αγορές, δήλωσε ο Markus Schaefer, επικεφαλής τεχνολογίας της Daimler.
Πρώτα στις S-Class και EQS
Το Drive Pilot θα είναι μια επιλογή για τα μοντέλα S-Class και EQS από τα μέσα περίπου του επόμενου έτους.
Την αρχή έκανε η Honda στην Ιαπωνία
Κλείνοντας να σημειωθεί πως η Mercedes δεν είναι η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία παγκοσμίως που εμπορεύεται αυτόνομη τεχνολογία επιπέδου 3 σε αυτοκίνητο παραγωγής. Η Honda το 2020 έλαβε έγκριση από τις ιαπωνικές ρυθμιστικές αρχές για ένα τέτοιο σύστημα στο μοντέλο Legend, αν και το χρησιμοποίησε μόνο σε περιορισμένη σειρά παραγωγής.
Δεν χάνει εντός έδρας η Mercedes! -Πήρε την έγκριση στη Γερμανία και εξοπλίζει πρώτη τα μοντέλα της με το αυτόνομο σύστημα οδήγησης 3ου επιπέδου, Drive Pilot. -Οδηγεί το αυτοκίνητο έως και 60 χλμ./ώρα μόνο του! -Μετά τη Γερμανία η Mercedes δηλώνει έτοιμη για έγκριση και στις ΗΠΑ και Κίνα! -Από τα μέσα του 2022 το σύστημα θα είναι διαθέσιμο στις S-Class και EQS. Πως θα απαντήσει η Tesla αν η Mercedes πάρει πρώτη την έγκριση και στις ΗΠΑ;