Τα βάγκον μοντέλα της θα αρχίσει να αποσύρει σταδιακά η Mercedes, καθώς η πολυτελής γερμανική μάρκα θα σταματήσει να προσφέρει αυτού του είδους το αμάξωμα από το 2030.
Την απόφαση να βάλει τέλος στα βάγκον μοντέλα της έχει πάρει η Mercedes, η οποία θα τα καταργήσει σταδιακά από την γκάμα της μέσα στα επόμενα χρόνια. Την είδηση αυτή αναφέρει η γερμανική ιστοσελίδα Automobilwoche, υπογραμμίζοντας πως το τέλος των βάγκον της Mercedes θα έρθει μέχρι το τέλος της δεκαετίας!
Το «ντόμινο» θα αρχίσει με την CLA Shooting Brake, η οποία θα αποσυρθεί από την γκάμα της μάρκας από το 2025, χωρίς μάλιστα να έχει προγραμματιστεί διάδοχος. Σύμφωνα πάντα με όσα αναφέρει το ρεπορτάζ της Automobilwoche, η μελλοντική νέα γενιά της E-Class, η οποία φέρεται να φτάσει το 2030, δεν θα προσφέρει ούτε μια παραλλαγή βάγκον.
Είχε αναφερθεί σε αυτό ο διευθυντής της μάρκας, Markus Schafer
Θυμίζουμε πως τον περασμένο Σεπτέμβρη ο COO της Mercedes, Markus Schafer είχε αναφερθεί στην φθίνουσα απήχηση των βάγκον, σε μια εποχή που οι αυτοκινητοβιομηχανίες ξοδεύουν επίσης δισεκατομμύρια για τη μετάβαση στα ηλεκτρικά οχήματα. Μάλιστα είχε σημειώσει πως η διάθεση χρημάτων για το σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων για μια συρρικνωμένη πελατειακή βάση δεν είναι εύκολο να δικαιολογηθεί όταν οι πελάτες θέλουν αντ' αυτού ηλεκτρικά crossover και SUV.
Συνέχεια του άρθρου >>>
Ψάχνει εναλλακτικά μοντέλα
Το ρεπορτάζ της Automobilwoche σημειώνει ότι η εταιρεία εξετάζει εναλλακτικές λύσεις για να προσφέρει στους πελάτες που θα αγόραζαν βάγκον, ειδικά σε Γερμανούς που φέρεται να τα προτιμούν. Ανάμεσα στις σκέψεις που υπάρχουν είναι αντί των βάγκον να υπάρξουν ηλεκτρικά σεντάν με μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, τα οποία ωστόσο θα είναι σε θέση να ξεχωρίζουν από τα crossover και τα SUV.
Σημαντική εξέλιξη για την premium μάρκα!
-Γερμανικά Μέσα αναφέρουν πως έως το 2030 όλα τα βάγκον θα έχουν αποσυρθεί από τη γκάμα της Mercedes.
-Η αρχή του τέλους θα γίνει με την CLA Shooting Brake.
-Ψάχνει εναλλακτικά μοντέλα για να καλύψει τους αγοραστές.
Πρέπει να κρατήσει τα βάγκον στην γκάμα της η Mercedes ή το κόψιμο λόγω του μικρού ενδιαφέροντος είναι μονόδρομος;