Ο εξηλεκτρισμός πέραν από την εισαγωγή ηλεκτρικών μοντέλων στην αγορά απαιτεί και την αύξηση της παραγωγής μπαταριών σε σχέση με τον αριθμό που παράγονται αυτή τη στιγμή όπου η πλειοψηφία των μοντέλων που βρίσκονται στην γκάμα των εταιρειών διαθέτουν κινητήρα εσωτερικής καύσης. Αυτός είναι ο λόγος που έχει αναγκάσει την μητρική εταιρεία της Mercedes, την Daimler να σκέφτεται το ενδεχόμενο να παράγει τις δικές της μπαταρίες.
Την είδηση αυτή δημοσιεύει η ιστοσελίδα «Business Insider», επικαλούμενη πηγές εντός της εταιρείας. Όπως υπογραμμίζεται στο σχετικό ρεπορτάζ, το 2019 η Daimler συμφώνησε να αγοράσει μπαταρίες ιόντων λιθίου από την Farasis Energy. Μάλιστα η προμηθεύτρια εταιρεία είχε σκοπό να κατασκευάσει ένα εργοστάσιο στην ανατολική Γερμανία για να βοηθήσει την αυτοκινητοβιομηχανία να αυξήσει την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων.
Ωστόσο, αφενός το εργοστάσιο δεν έχει ακόμη κατασκευαστεί και αφετέρου υπήρχαν προβλήματα με τα αρχικά δείγματα κυττάρων, αναφέρει η «Business Insider», προκαλώντας αλλαγή στρατηγικής από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Daimler, Ola Kallenius.
Το ρεπορτάζ δεν αποσαφηνίζει εάν η Daimler θέλει να κατασκευάσει τις μπαταρίες μόνη της ή με έναν συνεργάτη, αλλά σημειώνει πως ο γερμανικός όμιλος σκοπεύει να χρησιμοποιεί αποκλειστικά για τα δικά του μοντέλα την παραγωγή που θα υπάρχει. Τα ξένα Μέσα «χτύπησαν» την πόρτα της Daimler για να σχολιάσει την πληροφορία, όμως εκείνη δεν προχώρησε σε κάποια δήλωση.
Αξίζει να σημειωθεί πως τον περασμένο μήνα, η Daimler ενέτεινε τη συνεργασία της με την κινεζική εταιρεία μπαταριών Contemporary Amperex Technology (CATL) ως μέρος των σχεδίων για την επιτάχυνση της ηλεκτροδότησης στο τμήμα φορτηγών.