Tα αυστηρά όρια που έχει επιβάλει η Ευρωπαϊκή Ένωση στις εκπομπές ρύπων που παράγουν τα αυτοκίνητα στην Ευρώπη, ώθησε την Ford στο να ακυρώσει την κατασκευή μιας RS έκδοσης για το Ford Focus, φέρνοντας έτσι παράλληλα την ST έκδοση στην κορυφή της γκάμας. Η Ford προσφέρει το Focus ST με κινητήρες βενζίνης και diesel, με χειροκίνητο και αυτόματο κιβώτιο αλλά και σε δύο αμαξώματα hatchback ή wagon.
Το Focus ST της Mountune αποδίδει 85 άλογα περισσότερα από το εργοστασιακό.
Σε περίπτωση ωστόσο που κάποιος ιδιοκτήτης επιθυμεί να προσφέρει περισσότερη ισχύ στο Ford Focus ST, η Mountune, προσφέρει τώρα ένα νέο βελτιωτικό πακέτο, δίπλα στο M330 πακέτο που αποκάλυψε το Μάρτιο του 2020. Στο M330 πακέτο, ο 2,3 λίτρων EcoBoost που αποδίδει εργοστασιακά 280 άλογα, ενισχύθηκε κατά 50 επιπλέον ίππους, φτάνοντας συνολικά σε ισχύ τα 330 άλογα και τα 515 Nm ροπής, χάρη στην εγκατάσταση νέου λογισμικού στον εγκέφαλο του κινητήρα.
Το νέο πακέτο έχει όνομα M365 και όπως φανερώνει το όνομά του, αυξάνει την ιπποδύναμη του κινητήρα στα 365 άλογα και την ροπή στα 560 Nm (+85 άλογα και +170 Νm ροπής σε σχέση με το εργοστασιακό), κάτι που το κάνει πιο ισχυρό ακόμα και από το προηγούμενης γενιάς Focus RS. H βελτίωση αφορά τον 2,3 ΕcoΒoost όταν αυτός συνδυάζεται με το χειροκίνητο κιβώτιο και περιλαμβάνει ακόμα καλύτερο ήχο στα modes Sport και Track.
Oι πελάτες μπορούν να εγκαταστήσουν το πακέτο γρήγορα και εύκολα χρησιμοποιώντας την εφαρμογή mTune SMARTflash και ένα διαγνωστικό Bluetooth OBD. Το πακέτο της Mountune ολοκληρώνεται με την προσθήκη ενός high-flow φίλτρου αέρα για το μοτέρ που φέρνει την τελική τιμή στα 677 ευρώ.