Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η 981 Bergspyder θα κάνει για πρώτη φορά την εμφάνισή της μπροστά στο κοινό στον αγώνα ανάβασης Gaisberg στην Αυστρία.

Η 981 Bergspyder και η 909 Bergspyder.

Στο εσωτερικό μπορεί να καθίσει μόνο ο οδηγός.

Η Porsche 981 Bergspyder που δεν έγινε ποτέ

1.629 Επισκέψεις στο άρθρο (3/6/2019)

Αυτή είναι η ιστορία της Porsche 981 Bergspyder που ποτέ δεν μπήκε στη γραμμή παραγωγής, αλλά ετοιμάζεται για να κάνει το ντεμπούτο της.

Το 1968, η Porsche δημιούργησε τη 909 Bergspyder, ένα ελαφρύ speedster, το οποίο ήταν ειδικά κατασκευασμένο για να αγωνιστεί σε αναβάσεις. Το ελαφρύ αυτό μοντέλο ζύγιζε μόλις 384 κιλά και χαρακτηρίζονταν από λευκό χρώμα και πράσινα χαρακτηριστικά. Το δυσάρεστο της όλης υπόθεσης ήταν πως είχε μικρή διάρκεια ζωής, ωστόσο αυτό δεν ήταν αρκετό για να βάλει τέλος στο όνομα Bergspyder.
 
Φτάνοντας πιο κοντά στις μέρες μας, το 2015 η Porsche ανέθεσε στην ομάδα Weissach να κατασκευάσει ένα ελαφρύ σπορ αυτοκίνητο βασισμένο στη 981 Boxster. Ο στόχος ήταν να έχει ένα ριζοσπαστικό και διαφορετικό σχέδιο από την Boxster Spyder όντας ταυτόχρονα όσο το δυνατόν πιο ελαφρύ και μινιμαλιστικό. Έτσι παίρνοντας ως έμπνευση από την 909 Bergspyder της δεκαετίας του 1960, γεννήθηκε η 981 Bergspyder.
 
Το εν λόγω μοντέλο φέρει τον ίδιο εξωτερικό χρωματισμό, ενώ σε ότι αφορά τις διαστάσεις ήταν λίγο μεγαλύτερο από την 909. Στο εσωτερικό μπορεί  να καθίσει μόνο ο οδηγός, αν και στο πρωτότυπο της 981 Bergspyder η πόρτα που βρίσκεται από την πλευρά του συνοδού μπορεί να ανοίξει για να υπάρχει πρόσβαση σε ένα μικρό χώρο όπου μπορεί να αποθηκευτεί το κράνος.
 
Με το πρόγραμμα εξοικονόμησης βάρους που χρησιμοποιήθηκε, η 981 Bergspyder ζύγιζε μόλις 1.099 κιλά, ενώ πηγή ισχύος ήταν ένας 3,8 λίτρων κινητήρας από την Cayman GT4 που προσέφερε 388 ίππους.
 
Η 981 Bergspyder θα μπορούσε να προσφερθεί προς πώληση, ωστόσο η Porsche δεν προχώρησε ποτέ σε κάτι τέτοιο, αποφασίζοντας να μην τη βάλει στην παραγωγή. Τέλος αξίζει να σημειωθεί πως η 981 Bergspyder θα κάνει για πρώτη φορά την εμφάνισή της μπροστά στο κοινό στον αγώνα ανάβασης Gaisberg στην Αυστρία.  

Mercedes
E-CANTER