Διαβάστε την ιστορία της 12κύλινδρης σε σειρά 917Κ και ακούστε τον ήχο του μοτέρ στην πίστα της Monza!
Είτε χρησιμοποιούνται για αυτοκίνητα δρόμου είτε για τις πίστες, τα 12κύλινδρα μηχανικά σύνολα εγγυώνται άπιαστες επιδόσεις και τρομερό ήχο. Τρανό παράδειγμα είναι το 12κύλινδρο μοτέρ της αγωνιστικής Porsche 917K (Κ= “Kurzheck” (μτφρ: μικρή ουρά), που έχει μάλιστα την διάταξη των κυλίνδρων του σε σειρά και δεν πρόκειται για ένα ακόμη V12.
H 917K ντεμπούταρε στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενευής το 1969 και βασιζόταν πάνω στην 908 ενώ είχε απώτερο σκοπό να πάρει για την μάρκα την πρώτη νίκη της στον 24ωρο αγώνα του Le Mans. Συνολικά χρειάστηκε να περάσουν 10 μήνες για να αναπτυχθεί το μοντέλο ενώ, για να μπορέσει να το χρησιμοποιήσει η εταιρεία, χρειάστηκε να κατασκευάσει συνολικά 25 αυτοκίνητα.
Το μοντέλο ήταν η πρώτη Porsche που κατασκευάστηκε ποτέ με 12κύλινδρο μοτέρ και στην πραγματικότητα είναι ένα από τα λίγα αυτοκίνητα που έχουν παραχθεί με 12κύλινδρο σε σειρά κινητήρα.
Δείτε μια από τις 25 μόλις 917Κ εν δράσει στην Monza!