Στη συμβολή της Renault προκειμένου η Red Bull να γίνει αυτή που είναι σήμερα, στάθηκε ο σημερινός επικεφαλής της γαλλικής ομάδας, Cyril Abiteboul, κάνοντας δηλώσεις που θα συζητηθούν.
Παρά το γεγονός ότι κέρδισαν τέσσερις συνεχόμενους τίτλους της Formula 1, οι Red Bull και Renault δεν συνεργάστηκαν με τον καλύτερο τρόπο στην υβριδική εποχή του V6 κινητήρα, η οποία ξεκίνησε το 2014. Από τότε πολλές ήταν οι φορές που η Red Bull μέσω των ΜΜΕ κάλεσε δημόσια τη Renault να βελτιώσει τους κινητήρες μία στρατηγική η οποία δεν στέφθηκε με επιτυχία.
Σήμερα με τη συνεργασία των δύο εταιρειών να έχει ολοκληρωθεί ο επικεφαλής της ομάδας της Renault, Cyril Abiteboul, μιλώντας για αυτό το θέμα σημείωσε «Ένα πράγμα που μπορούμε να πιστώσουμε στον Christian Horner (επικεφαλής της Red Bull) είναι ότι είναι φανταστικοί στην επικοινωνιακή στρατηγική που είναι μέρος της τακτικής που ακολουθούν», είπε αρχικά και συνέχισε
«Δεν είναι ούτε η πρώτη ομάδα, ούτε η τελευταία που χρησιμοποιήσει όλα τα όπλα αυτού του κόσμου, όπως και εσάς τους δημοσιογράφους για να επηρεάζετε την κοινή γνώμη. Μάλιστα διάβασα χθες πως ο Max [Verstappen] είναι στην ευχάριστη θέση να πάρει ποινή κινητήρα. Πραγματικά εκπλήσσομαι».
Στη συνέχεια πρόσθεσε ότι παρόλο που ο κινητήρας τους «δεν ήταν στο απαιτούμενο επίπεδο το 2014 και το 2015», εξακολουθούν να υπάρχουν ελαφρυντικά που πρέπει να εξεταστούν. «Ξέρετε, ήμαστε εξαιρετικά χαρούμενοι γιατί και η Renault συνέβαλε στο να κάνει τη Red Bull αυτό που είναι σήμερα κερδίζοντας τέσσερα πρωταθλήματα σε σειρά. Από οικονομική άποψη με χορηγούς, από τεχνολογική άποψη με ταλαντούχους ανθρώπους, η Red Bull είναι αυτή που είναι σήμερα χάρη και στην Renault».