Μετά τη Hyundai που θέλει τα αυτοκίνητά της να γίνουν πιο σέξι από αυτά της Alfa Romeo, ήρθε η σειρά της SEAT, που το VW group θέλει να την μετατρέψει σε άμεσο ανταγωνιστή της Alfa Romeo.
Με μια γρήγορη ματιά στα σημερινά μοντέλα των Skoda και SEAT, θα βρει κανείς αρκετές ομοιότητες. Ωστόσο τα τελευταία χρόνια το VW group στο οποίο ανήκουν οι 2 εταιρείες, κάνει σοβαρές προσπάθειες να χτίσει έναν διαφορετικό χαρακτήρα για την κάθε φίρμα ξεχωριστά.
Η SEAT αποτελεί μια σπορ εναλλακτική για τον value for money οδηγό που θα διάλεγε ένα Skoda, κάτι που φάνηκε και από την απόφαση του πρώην CEO της Alfa Romeo και νυν της SEAT να κάνει την Cupra ανεξάρτητο brand. Η Volkswagen έτσι παραμένει η κύρια εταιρεία του γκρουπ.
Πολλοί μπορεί να θυμούνται την προσπάθεια του group στο παρελθόν να αποκτήσει την Alfa Romeo από την FCA , που όμως αρνούταν συνεχώς ο Sergio Marchionne.
Φαίνεται λοιπόν ότι τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή η αναγεννημένη SEAT να χτυπήσει στα ίσα την ιταλίδα καλλονή. Σύμφωνα με τον νέο CEO του group, Herbert Diess, η SEAT μπορεί να κερδίσει έδαφος στους νεότερους αγοραστές, που δεν έζησαν τις ένδοξες εποχές της Alfa. «Μπορεί όσοι είναι στην δική μου ηλικία να θεωρούν την Alfa Romeo μια φανταστική εταιρεία με μοναδικά αυτοκίνητα. Για ρωτήστε όμως έναν 25άρη ή 35άρη, θα νιώσει αμήχανα γιατί δεν θα έχει ιδέα ποια είναι η Alfa Romeo» δήλωσε χαρακτηριστικά.
Πολλοί θα σπεύσουν να ρωτήσουν αν αυτό αρκεί, ειδικά τώρα που η φίρμα από το Μιλάνο ζει ξανά τις δόξες του παρελθόντος, με τις νέες Giulia και Stelvio. Λαμβάνοντας υπόψιν και την απουσία φανατικού κοινού, όπως οι Alfisti, τότε το έργο της SEAT είναι πολύ δύσκολο.
Σύμφωνα με τον κ. Diess οι νέοι σε ηλικία πελάτες και το ότι η εταιρεία είναι πιο γνωστή στους νέους από την Alfa Romeo, θα λειτουργήσει υπέρ της SEAT. Όπως λέει, «η SEAT είναι νέα, αθλητική, επιθυμητή, συναισθηματική»
ΟΚ, σε ένα βαθμό είναι κατανοητό οτι στο marketing χρειάζεται να περιγράφουμε την αγορά στόχο προκειμένου να φτάσουμε εκεί που θέλουμε. Όμως ας μου επιτραπεί να πω οτι δεν αρκεί αυτό, δεν αρκεί να λέμε τί θέλουμε να γίνουμε και αυτόματα να τα καταφέρνουμε. Η κάθε εταιρεία έχει core values και δικά της χαρακτηριστικά: βασικά συστατικά του DNA της alfa είναι η ιστορία της και ο φανατισμός με τον οποίο τη στηρίζουμε όσοι έχουμε οδηγήσει alfa, ειδικά στις αποτυχημένες της επιλογές (τονίζω το τελευταίο). Ας βρουν λοιπόν οι επίδοξοι μιμητές τα δικά τους μοναδικά χαρακτηριστικά - πλεονεκτήματα, ας τα μετουσιώσουν σε νέα μοντέλα και με το καλό πάλι εδω θα είμαστε.
Μπα τι μας λες???Και εγω θελω να γινω αστροναυτης.....να το πω στον γερμανο μηπως μου πραγματοποιησει το ονειρο???Γεγονος ειναι παντως πως μας δροσιζει καλοκαιριατικα η <παπαρα> που εκτοξευει χωρις σκεψη ο καθε groupatos!!
Μάπα τα ιταλικά...δεν είναι αξιόπιστα...χαλάνε...αλλά όλοι Ιταλοί θέλουν να γίνουν στα πίσω-πίσω...
Γιατί ? Γιατί το αυτοκίνητο πρέπει να μην θες να το γυρίσεις σπίτι αλλά να το κάνεις "μια γύρα",να το πλένεις χειρωνακτικά(με μαλακό σφουγγάρι),να σκέφτεσαι που θα το παρκάρεις για να μην το ψήσει ο ήλιος & τόσα άλλα,μικρά & μεγάλα που δείχνουν τη σχέση σου μαζί του
ΟΚ, σε ένα βαθμό είναι κατανοητό οτι στο marketing χρειάζεται να περιγράφουμε την αγορά στόχο προκειμένου να φτάσουμε εκεί που θέλουμε. Όμως ας μου επιτραπεί να πω οτι δεν αρκεί αυτό, δεν αρκεί να λέμε τί θέλουμε να γίνουμε και αυτόματα να τα καταφέρνουμε. Η κάθε εταιρεία έχει core values και δικά της χαρακτηριστικά: βασικά συστατικά του DNA της alfa είναι η ιστορία της και ο φανατισμός με τον οποίο τη στηρίζουμε όσοι έχουμε οδηγήσει alfa, ειδικά στις αποτυχημένες της επιλογές (τονίζω το τελευταίο). Ας βρουν λοιπόν οι επίδοξοι μιμητές τα δικά τους μοναδικά χαρακτηριστικά - πλεονεκτήματα, ας τα μετουσιώσουν σε νέα μοντέλα και με το καλό πάλι εδω θα είμαστε.
δε συγκρινονται οι 2 εταιρειες...η alfa ειναι αλλη φαση...
Μπα τι μας λες???Και εγω θελω να γινω αστροναυτης.....να το πω στον γερμανο μηπως μου πραγματοποιησει το ονειρο???Γεγονος ειναι παντως πως μας δροσιζει καλοκαιριατικα η <παπαρα> που εκτοξευει χωρις σκεψη ο καθε groupatos!!
Χα χα, το άλλο με τον Τοτό το ξέρετε; Το άθλιο γκρουπ σας τα υπαγορεύει αυτά;Εμ, έτσι είναι ότι δε φτάνει η αλεπού (vw) το κάνει κρεμαστάρι
Αστείο Άρθρο. Μην συγκρίνετε την βούρτσα με την χτένα . Οι 35ρηδες δεν γνωρίζουν την Alfa Romeo ? Τί νομίζετε ότι οδηγάμε ???
Μάπα τα ιταλικά...δεν είναι αξιόπιστα...χαλάνε...αλλά όλοι Ιταλοί θέλουν να γίνουν στα πίσω-πίσω... Γιατί ? Γιατί το αυτοκίνητο πρέπει να μην θες να το γυρίσεις σπίτι αλλά να το κάνεις "μια γύρα",να το πλένεις χειρωνακτικά(με μαλακό σφουγγάρι),να σκέφτεσαι που θα το παρκάρεις για να μην το ψήσει ο ήλιος & τόσα άλλα,μικρά & μεγάλα που δείχνουν τη σχέση σου μαζί του