Η SEAT ενίσχυσε τις πωλήσεις της κατά 10% το 2014.
Η SEAT ενίσχυσε τις πωλήσεις της κατά 10% το 2014
1.570 Επισκέψεις στο άρθρο (13/1/2015)
Η SEAT έκλεισε το 2014 με νέα αύξηση πωλήσεων. Η ισπανική μάρκα πέτυχε 390.500 συνολικά πωλήσεις σε παγκόσμιο επίπεδο, 10% περισσότερες από το 2013 (355.000), επιτυγχάνοντας το καλύτερο αποτέλεσμα από το 2007.
Η εταιρεία πέτυχε συνολική αύξηση πωλήσεων κατά 21,7% τα δύο τελευταία χρόνια, πουλώντας σχεδόν 70.000 περισσότερα οχήματα από το 2012 (321.000 πωλήσεις).Σημαντική ώθηση στις πωλήσεις SEAT έδωσε η οικογένεια Leon. To 2014 σημείωσε αύξηση 50% φθάνοντας τις 154.100 μονάδες συνολικά και με 51.300 οχήματα περισσότερα από το 2013. Από το λανσάρισμα της νέας γενιάς Leon το 2012 – η πρώτη γενιά με τρία διαφορετικά αμαξώματα – το Leon υπερδιπλασίασε τις πωλήσεις του πετυχαίνοντας αύξηση 116% (2012: 71.200 οχήματα). Αξίζει να σημειωθεί πως το Leon σημείωσε τα καλύτερα αποτελέσματα από την έναρξη των πωλήσεων του ως μοντέλο το 1999 και για πρώτη φορά ξεπέρασε το Ibiza ως best-seller της SEAT. Η έκδοση ST, που λανσαρίστηκε στα τέλη του 2013, έφτασε στις 47.100 πωλήσεις ή το 30,5% των συνολικών πωλήσεων για το Leon.Ο Πρόεδρος της SEAT Jürgen Stackmann, δήλωσε ικανοποιημένος για τα αποτελέσματα αυτά : «Για δεύτερη συνεχή χρονιά οι πωλήσεις SEAT παρουσιάζουν διψήφια αύξηση. Η οικογένεια Leon αποτελεί σημείο καμπής στην ιστορία μας. Έχει γίνει ο δεύτερος πυλώνας της μάρκας και έχει ανοίξει την πόρτα σε νέους πελάτες. Το 2015, στόχος μας είναι να εδραιώσουμε την ανάπτυξη. Η γκάμα πρόκειται να αναπτυχθεί και να ανανεωθεί το τρέχον έτος, αρχής γενομένης από τα μοντέλα που ήδη έχουμε και αυτά που ετοιμάζουμε για το άμεσο μέλλον όπως την άφιξη του compact SUV το 2016».Πωλήσεις SEAT ανά μοντέλο 2014SEAT Mii (25.300 οχήματα, -12.3%)SEAT Ibiza (150.000 οχήματα, -2.7%)SEAT Toledo (18.600 οχήματα, -2.3%)SEAT Leon (154.100 οχήματα, +49.9%)SEAT Altea (19.300 οχήματα -18.8%)SEAT Alhambra (23.100 οχήματα, +15.6%)