- Επιβεβαίωσε το τέλος του Tarraco η SEAT.
- To SEAT Tarraco δίνει τη θέση του στο CUPRA Terramar.
- Ήπια υβριδικό ή Plug-in υβριδικό το Terramar.
- Έρχονται ενημερώσεις για τα Ateca, Arona, Ibiza και Leon.
To SEAT Tarraco δίνει τη θέση του στο CUPRA Terramar
Παρελθόν αποτελεί το SEAT Tarraco από την γκάμα της μάρκας. Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, το οικογενειακό SUV αποχωρεί, με σκοπό να κάνει χώρο για το επερχόμενο CUPRA Terramar, της αδελφής ισπανικής εταιρείας.
Επιβεβαίωσε το τέλος του Tarraco η SEAT
Την είδηση αυτή αναφέρει η βρετανική ιστοσελίδα Autocar, η οποία φιλοξενεί και δήλωση της SEAT. Σε αυτή στέλεχος της μάρκας ανέφερε τα εξής: «Το SEAT Tarraco ήταν μια επιτυχία, αλλά δεν θα υπάρξει διάδοχος. Από τα μέσα του 2024, θα επικεντρωθούμε στο νέο CUPRA Terramar, το οποίο θα καλύψει πολύ καλά το συγκεκριμένο κενό στην κατηγορία. Από τότε, το Tarraco θα καταργηθεί σταδιακά και θα τερματίσει την παραγωγή στα μέσα του 2024».
Οι δηλώσεις αυτές επί της ουσίας γνωστοποιούν το τέλος του Tarraco, το οποίο αποτέλεσε το μεγαλύτερο μοντέλο στην γκάμα της SEAT.
Ήπια υβριδικό ή Plug-in υβριδικό το Terramar
Το Terramar, το οποίο είναι 0,2 μέτρα μικρότερο από το Tarraco, αναμένεται να έχει τον ίδιο τετρακύλινδρο κινητήρα 1,5 ή 2,0 λίτρων με το Tiguan της VW και θα έρχεται είτε ως ήπια υβριδικό είτε ως Plug-in υβριδικό. Η Plug-in υβριδική έκδοση της VW προσφέρει είτε 204 είτε 272 άλογα ανάλογα με τον εξοπλισμό. Και οι δύο εκδοχές έρχονται με μια μπαταρία 19,7 kWh. Αν το νέο CUPRA λάβει την ίδια μεταχείριση μπορούμε να περιμένουμε αυτονομία 100 χιλιομέτρων σε αποκλειστικά ηλεκτρική κίνηση. Θα υπάρχει επιλογή για τετρακίνηση αλλά το κιβώτιο ταχυτήτων με εφτά ταχύτητες και διπλό συμπλέκτη θα είναι η μόνη επιλογή. Αξίζει να σημειωθεί πως το Terramar θα είναι το τελευταίο αυτοκίνητο της CUPRA που θα εξοπλίζεται με κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Έρχονται ενημερώσεις για τα Ateca, Arona, Ibiza και Leon
Επιστρέφοντας και κλείνοντας με τη SEAT, πέραν του Tarraco, η φίρμα πρόσθεσε πως θα προχωρήσει στην ενημέρωση των υπολοίπων μοντέλων της, των Ateca, Arona, Ibiza και Leon, για να συνεχίσει να προσφέρει οικονομικά αυτοκίνητα μέχρι το τέλος της εποχής των κινητήρων εσωτερικής καύσης.