ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Πρέπει η πολιτεία να συνειδητοποιήσει την ανάγκη παρακολούθησης των εξελίξεων και εκσυγχρονισμού της παρωχημένης εκείνης νομοθεσίας που μόνο αρχαιολογική αξία αποκτά όταν τα γεγονότα την υπερβούν.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Πρέπει η πολιτεία να συνειδητοποιήσει την ανάγκη παρακολούθησης των εξελίξεων και εκσυγχρονισμού της παρωχημένης εκείνης νομοθεσίας που μόνο αρχαιολογική αξία αποκτά όταν τα γεγονότα την υπερβούν.

Αρχαιότητες... η ειδικότητά μας

19.741 Επισκέψεις στο άρθρο (7/4/2014)

Το σωτήριο έτος 1976, η Ελληνική πολιτεία αποφάσισε να επιβάλλει φορολογία στα αυτοκίνητα με βάση το «φορολογήσιμο ίππο». Εκτίμησε μάλιστα ότι ένας τέτοιος…. ίππος θα έπρεπε να αντιστοιχεί με την ισχύ ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης κυλινδρισμού 143 κυβικών εκατοστών...

...Εάν λάβουμε υπόψη ότι η μέση ισχύς ενός κινητήρα αυτοκινήτου του ενός λίτρου, εκείνης της εποχής, ήταν περίπου 60 ίπποι, θα καταλήξουμε στο ότι κάθε «φορολογήσιμος ίππος» αντιστοιχούσε με πραγματική  ισχύ περίπου 7 ίππων.
Την ίδια εκείνη εποχή, αποφάσισε επίσης, ότι ένας φορολογήσιμος ίππος θα έπρεπε να αντιστοιχεί σε ηλεκτροκινητήρα ονομαστικής ισχύος 3kW, δηλαδή πραγματικής ισχύος 4 ίππων.
Τώρα, ας  μη προβληματιστούμε για τους λόγους αυτής της διαφοροποίησης. Ίσως να είχαν σκεφθεί και τότε ότι οι ηλεκτροκινητήρες αποδίδουν αποτελεσματικότερα στη κίνηση ενός οχήματος, συγκρινόμενοι με τους θερμικούς κινητήρες.  
Έτσι  αποφάσισαν …και τα σκυλιά δεμένα.
Έκτοτε πέρασαν πολλά χρόνια. 
Το επίσης σωτήριο έτος 2014 φάνηκε στην αγορά ένα ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο με ηλεκτροκινητήρα 125 kW, δηλαδή ισχύος 170 ίππων. Όταν ζητήθηκε από τις αρμόδιες Υπηρεσίες να του χορηγηθεί η αναγκαία άδεια κυκλοφορίας, διαπιστώθηκε ότι σε αυτήν είχε βεβαιωθεί φορολογήσιμη ισχύς, ούτε λίγο ούτε πολύ, 42 φορολογήσιμων ίππων
Κανένα λάθος δεν έγινε. 
Εφαρμόστηκε απλά η αναλογία που προαναφέρθηκε, όπως ορίζεται από το νόμο 363/1976.
Φαίνεται λοιπόν ότι κανένας αρμόδιος δεν προβληματίστηκε από το γεγονός  ότι τα αυτοκίνητα των 42 φορολογήσιμων ίππων ανήκουν στη κατηγορία των μηχανοκίνητων τεράτων, με τις μηχανές των 6.000 κυβικών εκατοστών και τους 500 και πλέον πραγματικούς ίππους, τα οποία εκπέμπουν τουλάχιστο 400 γραμμάρια CO2  στο χιλιόμετρο. 
Φαίνεται επίσης ότι κανένας  υπεύθυνος δεν αναρωτήθηκε μήπως δεν θα έπρεπε να επιβάλλει στο  μικρό ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο πόλης, που αγοράστηκε επειδή είναι φιλικό προς το περιβάλλον κινείται αθόρυβα και καταναλώνει ελάχιστη ενέργεια,  τα ασφάλιστρα εκείνα  που αντιστοιχούν στο ανωτέρω αναφερόμενο  ενεργοβόρο θηρίο. 
 Αναρωτιέται κανείς αν, σε αυτή τη χώρα, οι διοικητικοί μηχανισμοί αντιλαμβάνονται  ότι σημειώνεται συνεχής τεχνολογική πρόοδος και αν έχουν επιτέλους συνειδητοποιήσει την ανάγκη παρακολούθησης των εξελίξεων και εκσυγχρονισμού της παρωχημένης εκείνης νομοθεσίας που μόνο αρχαιολογική αξία αποκτά όταν τα γεγονότα την υπερβούν. 
Ειδικότερα θα ήταν εξαιρετικά ενδιαφέρον να μας πληροφορήσει κάποιος εάν, έστω και τώρα, συντάχθηκε ένα έγγραφο με το οποίο να επισημαίνεται η ανάγκη αναθεώρησης τέτοιων ανεδαφικών διατάξεων που μας κρατάνε δέσμιους στο παρελθόν, παρακωλύουν οποιαδήποτε προσπάθεια προόδου μας και μας κάνουν καταγέλαστους στις λοιπές οργανωμένες κοινωνίες.
Η χώρα πρέπει επιτέλους να φύγει προς τα εμπρός. Δεν έχουμε άλλα διαθέσιμα χρόνια για κατασπατάληση. Όλοι οφείλουμε, ο καθένας από το πόστο του, να βοηθήσουμε σε αυτή την προσπάθεια ξεχνώντας  τις κακές συνήθειες του παρελθόντος.
Δ. Νέγκας – ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο.

Τα αυτοκίνητα των 42 φορολογήσιμων ίππων ανήκουν στη κατηγορία των μηχανοκίνητων τεράτων, με τις μηχανές των 6.000 κυβικών εκατοστών και τους 500 και πλέον πραγματικούς ίππους, τα οποία εκπέμπουν τουλάχιστο 400 γραμμάρια CO2  στο χιλιόμετρο.

Τα αυτοκίνητα των 42 φορολογήσιμων ίππων ανήκουν στη κατηγορία των μηχανοκίνητων τεράτων, με τις μηχανές των 6.000 κυβικών εκατοστών και τους 500 και πλέον πραγματικούς ίππους, τα οποία εκπέμπουν τουλάχιστο 400 γραμμάρια CO2 στο χιλιόμετρο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
MEDIUM VANS ANALYSIS